معرفی جدید ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ 2021

معرفی جدید ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ 2021

گوشی سامسونگ یکی از محبوب‌ترین‌ گوشی‌ های سالهای اخیر بوده که همواره مورد توجه افراد عادی و افراد حرفه‌ای برای استفاده از تلفن همراه بوده است. سامسونگ یک شرکت ابرخوشه‌ای کره‌ای است که دفتر مرکزی آن در سئول واقع شده است. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول تاسیس شد. این برند در ابتدای کار، در حوزه بیمه و امور مالی فعالیت میکرد سپس در اواخر سال ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شدند و با پیشرفت روز به روز در این عرصه تبدیل به یکی از غول‌های بزرگ عرصه تکلونوژی و فناوری شدند.

دلایل محبوبیت سامسونگ

اما چرا برند سامسونگ تا این حد محبوبیت پیدا کرده است؟ دلایل زیادی برای این محبوبیت می‌توان نام برد که به چند مورد اشاره می‌کنیم.

  • چرا باید سامسونگ بخریم؟

سامسونگ یکی از برند‌های قدیمی بازار تکلونوژی و فناوری است برای همین بسیار شناخته شده است و تمامی محصولات این برند در بازار ایران به راحتی پیدا می‌شود؛ همچنین اگر گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شود تمامی قطعات آن در بازار موجود است پس نگرانی از بابت لوازم جانبی و قطعات یدکی نخواهید داشت.

  • سامسونگ خدمات پس از فروش خوبی دارد

در کنار قدمت، این برند خدمات پس از فروش خوبی را به کاربران خود ارائه می‌کند، شرکت‌هایی که نمایندگی واردات این محصول را دارند همانند شرکت مایکروتل به راحتی نیاز بازار و کاربران را تامین می‌کنند.

  • تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است

این حقیقت بر هیچ‌کس پوشیده نیست که برند سامسونگ، برندی است که تمامی اقشار جامعه می‌توانند گوشی‌های آن را تهیه کنند. شما با هزینه‌ای حدود ۳ میلیون تومان نیز می‌توانید گوشی‌های لمسی و هوشمند این برند را تهیه کنید. گوشی سامسونگ برای هر سلیقه و هر رنج قیمتی محصولی ارائه کرده است که نیاز کاربران عادی تا کاربران حرفه‌ای را تامین می‌کند.

پرچمداران  گوشی‌های میان‌رده‌ سامسونگ

پرچمداران سامسونگ همیشه به عنوان پر‌فروش‌های بازار معامله می‌شوند، اما چرا اصطلاح پرچمداران به برخی از گوشی ها داده می‌شود؟ این اصطلاح در میان کاربران به گوشی‌هایی گفته می‌شود که در طراحی و ساخت این نوع گوشی‌ها تمامی جوانب در نظر گرفته می‌شود. گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به خوبی از پس اجرای برنامه و بازی‌های سنگین بر‌می‌آیند. دوربین‌های قوی چند مگاپیکسلی، پردازنده‌های قوی از نقاط قوت این گوشی‌هاست. همچنین رزولوشن صفحه نمایش این گوشی‌ها و تجربه‌کاربری بسیار فوق‌العاده در این گوشی‌ها باعث شده تا لقب پرچمداران به این گوشی ها داده شود.

اما قبل از بررسی غول‌های سامسونگ به معرفی دو مورد از جذاب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ بپردازیم

گوشی سامسونگ Galaxy A52‌

این نوع گوشی یکی از پرفروش ترین های چند ساله اخیر بوده که طراحی بسیار عالی دارد و رنگ‌بندی‌های بسیار جذابی نیز برای آن در نظر گرفته شده، این گوشی‌ سامسونگ تا ۳۰ دقیقه تا عمق ۱ متری می‌تواند در مقابل نفوذ آب برای شما کار کند که برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب است البته هرگز به ضد‌آب بودن گوشی اعتماد نکنید و برای مدت زیادی آن را در زیر آب نگه ندارید. پنل صفحه نمایش عالی و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل دارد که برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب است. چیپ ست(تراشه) این گوشی نیز از اسنپدراگون استفاده می‌کند. رم این گوشی ۸ گیگابایت است. دروبین اصلی ۶۴ مگا پیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگا پیکسل دارد که برای یک گوشی میان رده عالی است به خصوص اگر جزء کاربرانی هستید که به سلفی گرفتن علاقه دارید، این گوشی نیاز شما را تامین می‌کند.همچنین دوربین این گوشی سامسونگ لرزش‌گیر دارد که در زمان گرفتن تصویر بسیار به شما کمک می کند.

گوشی سامسونگ Galaxy A72‌

این گوشی جدیدترین میان رده سری A گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است، از لحاظ سخت افزاری همانند A52 است. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ است و از پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G در آن استفاده شده است. دوربین‌های این گوشی نیز همانند A52 هستند اما این مدل یک دوربین تله فتو با قابلیت زوم ۳ برابری به صورت اپتیکال و زوم ۳۰ برابر بصورت دیجیتال روی سوژه است. یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی باطری قدرتمند و نمایشگر عالی آن است. دوربین سلفی در این گوشی، در مرکز قرار گرفته است.

در ادامه با ما همراه باشید تا پرچمداران گوشی‌ سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم

پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۲۱

  • Samsung Galaxy Note20 Ultra
  • Samsung Galaxy S21 Ultra
  • Samsung Galaxy Z fold 2

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

مشخصات

  • نمایشگر: 6.8 اینچ- 1440×3088 پیکسل-120 هرتز
  • سیستم‌عامل: اندروید 10
  • پردازنده: Exynos 990 و Snapdragon 865 Plus(پنج نانومتری)
  • حافظه داخلی: 128-256-512
  • حافظه رم: 12
  • دوربین اصلی: دوربین سه‌گانه 108+12+12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل
  • باطری: 4500

این پرچمدار گوشی سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های سری نوت سامسونگ است که یک گوشی همه فن حریف است البته قیمت بالای این گوشی ممکن است آن را برای برخی از کاربران خریدار از دسترس خارج کند. خوب مسلما صفحه نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی گلکسی نوت ۲۰ اولترا یکی از بزرگ‌ترین محاسن آن محسوب می‌شود که فضای بسیار زیادی را در اختیار کابر قرار می‌دهد که برای کارهای روزمره، یادداشت‌برداری، گیم و ... بسیار عالی است. میزان وضوح تصویر و زنده بودن رنگ‌ها یکی از نقاط قوت این گوشی است، همچنین پردازنده قدرتمند آن باعث شده تا جزء محبوب‌ترین ‌های سامسونگ باشد.

 گلکسی اس ۲۱ اولترا

 مشخصات

  • تاریخ عرضه: ژانویه 2021
    وزن: 227 گرم
    ابعاد: 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر
    سیستم عامل: اندروید 11
    اندازه صفحه نمایش: 6.8 اینچ
    وضوح تصویری: 1440 در 3200 پیکسل
    پردازنده: اسنپدراگون 888 / اگزینوس 2100
    حافظه رم: 12 / 16 گیگابایت
    حافظه داخلی: 128 / 256 / 512 گیگابایت
    ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
    دوربین پشتی: چهارگانه (108 + 10 + 10 + 12 مگاپیکسل)
    دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل

اگر هزینه خرید گوشی برای شما مهم نیست مسلما گلکسی اس ۲۱ اولترا یکی از بهترین گزینه‌های موجود نه تنها در بین سایر برند‌ها بلکه در میان برند‌های گوشی سامسونگ خواهد بود. این مدل یکی از بهترین‌ها و جدیدترین های دنیای فناوری است که از امکانات و سخت‌افزار بسیار خوبی بهره‌ برده است. اس۲۱ اولترا در حال حاظر یکی از بهترین گوشی‌ هایی است که در ایران می‌توانید تهیه کنید. صفحه نمایش بزرگ آن یکی از جذابیت‌های این گوشی است که می‌توان از آن نام برد. بدنه پشتی این گوشی از شیشه است و فریمی آلومینیومی از آن محافظت می‌کند. اگر بخواهیم به طراحی و ساخت این گوشی نمره دهیم مسلما از ۱۰ نمره ۱۰ را خواهد گرفت و برای نمایشگر این گوشی حتما گلس تهیه کنید.وزن این گوشی ۲۲۰ گرم است که نسبتا وزن بالایی محسوب می‌شود. اما بیشتر به دلیل باطری بزرگ و قوی آن است. صفحه پلت نمایش این گوشی حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه شده و واقعا عالی و سریع عمل می‌کند. پردازنده عالی این گوشی باعث شده که حتی رضایت گیمر‌ها با بازی‌های کیفیت بالا و سنگین را هم بدست بیاورد. رابط کاربری عالی دارد. شاید یکی از تنها ایراد‌های این گوشی داغ کردن آن در هنگام استفاده مداوم از دوربین یا ضبط فیلم و یا هنگام بازی‌های سنگین در این گوشی است.

گلکسی زد فولد۲

مشخصات

  • تاریخ عرضه: اوت 2020
    وزن: 282 گرم
    ابعاد: 159.2 در 128.2 در 6.9 میلی متر
    سیستم عامل: اندروید 10
    اندازه صفحه نمایش: 7.6 و 6.23 اینچ
    وضوح تصویری: 1768 در 2208 و 816 در 2260 پیکسل
    پردازنده: اسنپدراگون 865 پلاس
    حافظه رم: 12 گیگابایت
    حافظه داخلی: 256 / 512 گیگابایت
    ظرفیت باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
    دوربین پشتی: سه‌گانه (12 + 12 + 12 مگاپیکسل)
    دوربین سلفی: دوگانه (10 + 10 مگاپیکسل)

این تاشوی دوست‌داشتنی یکی از آخرین مدل‌های تاشو سامسونگ است که در مجموع به پنج دوربین و نمایشگر مجهز شده است. نمایشگر این گوشی سامسونگ ۷.۶ اینچی است. Galaxy Z Fold2 تا کنون به عنوان کامل‌ترین گوشی لمسی تاشو در بازار شناخته می‌شود. سامسونگ در زمره نخستین شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که موفق شده گوشی تاشو با کیفیت بالا در دسترس مخاطبین خود قرار دهد. گوشی سامسونگ گلکسی Z فولد۲ از تراشه پرچم‌ دار اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده کرده است. همچنین صفحه نمایش بزرگ این گوشی تاشو به فناوری Y-OCTA مجهز است و در دسته نمایشگر‌های Infinity-O جای می‌گیرد. Galaxy Z Fold2 در حالت بسته ضخامتی به اندازه ۲ گوشی استاندارد دارد، در این حالت می‌توانید از نمایشگر ۶.۲۳ اینچی آن استفاده کنید. نمایشگر بیرونی آن از نوع Super Amoled است و با محافظ گوریلاگلس ویکتوس پوشانده شده است. شما زمانی که این گوشی را باز می‌کنید با یک تبلت ۷.۶ اینچی روبرو هستید. وزن این گوشی ۲۸۲ گرم است که تقریبا ۵۰ گرم بیشتر از گوشی پرچم‌ داری همانند آیفون ۱۲ پرومکس است. بدنه پشت گوشی شیشه‌ای است و یک فریم آلومینیومی آن را در برگرفته است برای محافظت از این گوشی. این گوشی به پنج دوربین مجهز است که ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فتو با زوم اپتیکال ۲ برابر و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسل در بالای نمایشگر داخلی قرار گرفته است. سامسونگ ۲ باطری با مجموع ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر برای این گوشی در نظر گرفته است که با توجه به تعداد نمایشگر آن برای یک روز کاری کامل کافی به نظر می‌رسد. این گوشی برای کاربرانی طراحی شده که نگاهی متفاوت و حرفه‌ای به تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند دارند.

گلکسی A33 5G

مشخصات

  • تاریخ عرضه: 2022
    وزن: 186 گرم
    ابعاد: 8.1 × 74 × 159.7 میلی‌متر
    سیستم عامل: اندروید 12
    اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ
    وضوح تصویری: 411 پیکسل در هر اینچ
    پردازنده: Mali-G68
    حافظه رم: 6/8 گیگابایت
    حافظه داخلی: 128 گیگابایت
    ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
    دوربین پشتی: سه‌گانه 2 + 5 + 8 + 48 مگاپیکسل
    دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
گلکسی A33 5G
گلکسی A33 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت با ظرفیت های 128 و 256 گیگابایت یکی از محصولات موجود در بازار با ارزش خرید بالاست که برخورداری از باتری با عمر مفید بالا، دوربین‌هایی توانمند برای ثبت تصاویر باکیفیت، توان پردازشی مطلوب تراشه و صفحه‌نمایشی با کیفیت عالی دلایل افزایش ارزش خرید گوشی Galaxy A33 5G هستند.گوشی سامسونگ A33 دارای نقاط قوت قابل ملاحظه‌ای است که در کمتر گوشی‌ با این قیمت دیده می‌شود. نقاط قوت این گوشی موبایل شامل دوربین‌ با حالت‌های عکاسی مختلف، ظاهری زیبا، صفحه نمایشی با روشنایی بالا و بسیار با کیفیت و طراحی جذاب محصول می‌شود. همچنین باید بگوییم که قیمت گوشی A33 5G هم باعث شده که این محصول بسیار هیجان‌انگیز باشد. البته گوشی A33 کمی نقطه ضعف هم دارد که شامل تراشه و سرعت کلی دستگاه می‌شود، اما قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول باعث شده که این موضوع چندان مهم جلوه نکند.

گلکسی A52S

مشخصات

  • تاریخ عرضه: 2021
    وزن: 189 گرم
    ابعاد: 8.4 × 75.1 × 159.9 میلیمتر
    سیستم عامل: اندروید 11
    اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ
    وضوح تصویری: 405 پیکسل در هر اینچ
    پردازنده: Adreno 642L
    حافظه رم: 8/6 گیگابایت
    حافظه داخلی: 256/128 گیگابایت
    ظرفیت باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
    دوربین پشتی: چهارگانه 5 + 5 + 12 + 64 مگاپیکسل
    دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
گلکسی A52S
گلکسی A52S

کاربران حرفه‌ای که توانایی خرید گوشی‌های رده‌بالای گران‌قیمت سامسونگ را ندارند، با انتخاب گوشی گلکسی A52s 5G می‌توانند به بخش زیادی از خواسته‌های خود برسند. سخت‌افزار قدرتمند، دوربین قوی، صفحه نمایش باکیفیت و عملکرد مناسب باتری، همگی ویژگی‌های وسوسه‌کننده‌ای هستند که این گوشی موبایل را آماده‌ی رقابت با پرچم‌داران می‌کنند. گوشی A52s 5G از همان‌ گوشی‌هایی است که کلی ویژگی جذاب و هیجان‌انگیز را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سخن پایانی

برند گوشی سامسونگ همواره نشان داده است که در سالهای گذشته تا کنون همواره هر دو اصل رضایت مشتری و استفاده از فناوری نوین برای این برند جزء جدایی ناپذیر خط مشی این برند بوده است. سامسونگ برندی است که تمامی افراد جامعه می‌توانند با هر بودجه و هر سلیقه‌ای گوشی مورد دلخواه خود را از میان طیف وسیع این برند پیدا کنند. طراحی‌های فوق‌العاده، باطری‌های قوی، استفاده از تکلونوژی‌های نوین و رابط کاربری جذاب همه و همه از مواردی است که این برند را به یک برند محبوب در سرتاسر جهان تبدیل کرده است. شما میتوانید تمامی این محصولات را با خیال راحت و به سادگی وبا گارانتی رسمی از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری کنید

نظر خود را بنویسید

دیدگاه