گوشی های موبایل پوکو، پدیده جدید بازار

گوشی های موبایل پوکو، پدیده جدید بازار

امروزه باتوجه به کاربرد و استفاده زیاد از گوشی موبایل در زندگی روزمره، خرید این محصول جزء موارد مهم محسوب می شود. خرید گوش های موبایل به دلیل تنوع و قیمت بالای این محصولات همیشه با دغدغه هایی همراه است.اما با آمدن سری گوشی های موبایل پوکو برند شیائومی می توانید با خیالی آسوده تر خرید کنید، زیرا گوشی های موبایل پوکو با اینکه از تکنولوژی های پیشرفته و به روز دنیا برخوردار هستند اما قیمت مناسبتری نسبت به سایر موبایل های بازار دارند. ما در این مقاله به بررسی دقیق و تخصصی گوشی های موبایل پوکو می پردازیم اگه به این مطلب علاقه دارید به ادامه مطلب توجه کنید. در یک یا دو سال اخیر به دلیل افزایش قیمت قطعات گوشی های موبایل، افزایش نرخ ارز و دلار شاهد افزایش ناگهانی قیمت گوشی های موبایل بوده ایم و برای بسیاری از افراد که خریدار همیشگی گوشی های پرچم دار بودند با وجود قیمت های نجومی دچار مشکل شده اند. برند شائومی این روز ها سر و صدای زیادی را در جهان و مخصوصا ایران بپا کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم الکترونیک است. شائومی به تازگی اقدام به ساخت محصول جدیدی به نام گوشی های سری پوکو کرده است. این گوشی ها با طراحی خاص و بکار بردن تکنولوژی های روز دنیا  توانسته نیاز انواع مخاطب را برطرف کند و جزء پرطرفدارترین برند گوشی موبایل باشد. گوشی های پوکو می تواند محصولی دلخواه برای افرادی باشد که به دنبال یک محصول اقتصادی و در عین حال دارای امکانات و تکنولوژی های روز دنیا هستند. به درست متوجه شدید این گوشی های پوکو به نحوی تولید شده اند که با داشتن امکانات بالا و قدرت سخت افزاری و نرم افزاری فوق العاده ای که دارند در برابر گوشی های سامسونگ و اپل قیمت بسیار کمتری داشته و همین مسئله باعث شده تا به یک محصول محبوب با سطح فروش بالا تبدیل شود.

بررسی و معرفی گوشی های سری پوکو

همانطور که بالاتر اشاره کردیم شرکت شیائومی در طراحی گوشی های پوکو تنوع بالایی را بخرج داده است و این سری از گوشی ها را در مدل های مختلف با ویژگی ها و ظاهر متفاوت طراحی ، تولید و در بازار جهانی عرضه نموده است.  در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین مدل های گوشی پوکو می پردازیم.

XIAOMI POCO X3

این گوشی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین سری گوشی های پوکو محسوب می شود ، گوشی XIAOMI POCO X3  با صفحه نمایش 6.67 اینچی  و رم 6/8 گیگابایتی به بازار عرضه شد که با سرعت بسیار زیاد بدون مشکل کمبود سرعت برای انجام  فرآیندهای مختلف به شما کمک می کند. در این محصول شاهد دوربین قدرتمند و حرفه ای هستیم، به نحوی که دوربین اصلی این محصول با قدرت 64 و 13و 2 و 2 مگاپیکسل به بازار عرضه شده است. اگر جزء افرادی هستید که از دوربین سلفی زیاد استفاده می کنید باید به شما تبریک بگوییم زیرا این گوشی پوکو یک دوربین سلفی 20مگاپیکسلی پرقدرت دارد که خیالتان را از بابت ثبت عکس های زیبا و جذاب آسوده می کند. در نهایت نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول با داشتن باتری 5160 میلی آمپر ساعتی، یکی از بهترین و حرفه ای ترین محصولاتی است که می توانید اقدام به خرید آن ها کرده و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید.

XIAOMI POCO F3

یکی دیگر از گوشی های سری پوکو شیائومی، XIAOMI POCO F3 نام دارد. این محصول نیز با صفحه 6.67 اینچی به بازار عرضه شده و در آن شاهد استفاده از رم 6 و 8 گیگابایتی هستیم. در واقع XIAOMI POCO F3 در دو مدل مختلف با رم های گوناگونی به بازار عرضه شده است و شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید این محصول با رم مناسب کنید. XIAOMI POCO F3 دارای دوربین های 5، 8 و 48 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز با قدرت 20 مگاپیکسلی تقریبا نیاز اکثر کاربران برای ثبت عکس و فیلم را برطرف کرده است.  شرکت شیائومی XIAOMI POCO F3 را با باتری 4520 میلی آمپری به بازار عرضه کرده است که این باتری قدرتمند و حرفه ای به شما کمک می کند تا با خیال آسوده بتوانید ساعت ها از گوشی خود استفاده کرده و مشکلی در رابطه با استفاده از این محصول و اتمام باتری آن نداشته باشید. همه این ویژگی ها این سری از گوشی های پوکوی برند شائومی را تبدیل به یکی از محصولات محبوب فعالان فضای مجازی کرده است زیرا این افراد دیگر نیازی نیست که برای تولید محتوای خود هزینه اضافه ای برای ادیت یا روتوش عکس دهند زیرا این گوشی با دوربین های قدرتمند با ثبت عکس های با وضوح بالا تمام نگرانی ها را برطرف کرده است.

XAIOMI POCO M3

همانطور که بیان کردیم گوشی های پوکو در چند مدل تولید و روانه بازار شدند، XAIOMI POCO M3 یکی دیگر از مدل های گوشی پوکو محسوب می شود. این دستگاه با صفحه نمایش 6.53 اینچی و باتری 6000 میلی آمپری به بازار عرضه شده است. نکته قابل توجه در این سری از گوشی های پوکو این است که این دستگاه در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی به بازار عرضه شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود این محصول را در رم مشخصی خریداری کنید. همچنین XAIOMI POCO M3 با دوربین هایی اصلی با توان 2، 2 و 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل طراحی شده است . با توجه به نکات و بررسی های انجم شده مشاهده می شود که، گوشی موبایل شیائومی سری پوکو به عنوان یکی از بهترین گوشی های اقتصادی اما با کیفیت و حرفه ای شناخته می شود و همین مسئله باعث شده تا افرادی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند از بین برندهای مختلف به سراغ شیائومی و سری پوکو آمده و اقدام به خرید گوشی شیائومی سری پوکو کنند و این گوشی برند شائومی را به یک محصول محبوب بدل کنند.

بسیاری از افراد به دلیل مشغله، ترافیک های زیاد و وجود فروشگاه های متنوع برای خرید گوشی دچار سردرگمی می شوند. از طرفی شلوغی مراکز خرید و یا خلق و خوی متفاوت فروشنده موجب می شود تا فرد نتواند به میزانی که نیاز است درباره کالای مورد نظر اطلاعات کسب کند. همچنین به دلیل افزایش قیمت گوشی های موبایل اطمینان از فروشنده و محصول بسیار حائز اهمیت خواهد بود زیرا یک بی توجه ای ضرر بزرگی برای فرد به همراه خواهد داشت. از این رو خرید گوشی های موبایل از طریق اینترنت مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری دارد. کالاهای دیجیتال بخصوص گوشی های موبایل از جمله محصولاتی هستند که دارای جزئیات و ویژگی های زیادی هستند که هر کدام آن ها اهمیت خاص خود را داشته و به نوعی مزیت محصول بشمار می آیند. در فروشگاه آنلاین بالاکا شما به اندازه کافی وقت آن را دارید تا کلای مورد نظر خود را برانداز کرده و اطلاعات کافی از آن بدست آورید. در خرید آنلاین علاوه بر آگاهی از ویژگی های خود محصول اطلاعات کافی از شرکت محصول نیز می توانید کسب کنید که در خرید مطمئن تر مفید می باشد. بالاکا برای شما مشتریان عزیز برترین و با کیفیت ترین کالاهای دیجیتال از جملله گوشی های موبایل را فراهم کرده است. شما می توانید از بین تعدادی بیشمار گوشی موبایل از برند شائومی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه