مناسب ترین تبلت ها بر اساس قیمت در بازار ایران

مناسب ترین تبلت ها بر اساس قیمت در بازار ایران

ایا قصد خرید تبلت را دارید؟ قیمت تبلت های بازار ایران را نمیدانید؟ به دنبال مناسب ترین تبلت ها بر اساس قیمت در بازار ایران هستید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی انواع تبلت های موجود در بازار ایرانی به این سوالات شما پاسخ داده شود. تبلت از جمله وسایل مورد نیاز در زندگی پرمشغله امروزی محسوب می شوند که کاربرد های بسیاری دارند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود موبایل و لپتاپ چه نیازی به تبلت می باشد؟ اما باید بدانیم که موبایل محدودیت هایی مانند صفحه نمایش کوچک و فضای ذخیره سازی محدود دارند ، همچنین لپتاپ ها هم محدودیت هایی از قبیل دشواری حمل و نقل ، استفاده در حالت های خاص دارند. اما تبلت ها این محدودیت ها را نداشته و به راحتی در هر مکان و حالتی ک هستید می توانید از تبلت استفاده کنید. تبلت‌ها گجتی هوشمند و مطابق با علم و فناوری روز هستند و از تقریبا تمامی امکانات گوشی‌های موبایل روز دنیا و لپ‌تاپ‌ها برخوردار هستند. به‌راحتی می‌توان با انواع تبلت ساعت‌ها فیلم و سریال تماشا کرد یا از آن برای مطالعه‌ی کتاب و تماس تصویری استفاده کرد. در ادامه بهترین تبلت‌های حال حاضر موجود در بازار را به شما دوستان معرفی می کنیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. به این نکته توجه کنید که ممکن است تبلت های بسیار معروف تر و بهتری در بازار جهانی وجود داشته باشند اما در این متلب به محصولاتی پرداخته شده است که در بازار ایران به راحتی قابل خرید باشند.

Lenovo Tab M7 TB-7305X (2GB/32GB)

این تبلت از مدل‌های معرفی شده لنوو با سیستم‌عامل اندروید 9.0 است. همانطور که می دانیم از جمله تبلت های باکیفیت و مقرون بصرفه در بازار ایران و جهان سری تبلت های شرکت بزرگ لنوو هستند که با طراحی خاص و بکار بردن تکنولوژی های روز دنیا  توانسته نیاز انواع مخاطب را برطرف کند و جزء پرطرفدارترین برند تبلت باشد. این مدل از تبلت های لنوو با بروز شدن مودم دستگاه از 3G به 4G نیز ارتباط سریعتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و با وجود سخت افزار قوی و پیشرفته این امکان را به کاربر می دهد تا وبگردی بهتر و راحتتری را انجام دهد. با وجود سیستم‌عامل اندروید 9.0 در این تبلت خیال کاربر را از بابت بروزرسانی های آتی آسوده خواهد بود و قابلیت‌های صوتی همراه با شارژدهی خوب از ویژگی‌های مثبت این تبلت است و به کاربر کمک می‌کند تا در کاربری مالتی مدیا حداقل بتواند قابلیت‌های بیشتری را از دستگاه خود مطالبه کند.

Huawei MatePad T8 (2GB/16GB)

  • قیمت: حدود 2 میلیون و 950 هزار تومان

شرکت بزرگ هواوی با تولید سری جدید تبلت های خود و روانه کردن ان به بازار جهانی در سال 2020 مشتریان خود را سوپرایز کرد. سری میت‌پد کی از سوپرایزهای این شرکت می باشد که  یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های هواوی در بازار تبدیل شده است. بدنه سبک و نمایشگر با نور زمینه مناسب از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند و شاید بتوان گفت برای افرادی که توان و یا علاقه زیادی به صرف هزینه بالا برای خرید تبلت ندارند بهترین گزینه MatePad T8 هواوی باشد. قبل از خرید این تبلت باید دقت کنید که سیستم‌عامل این تبلت از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نکرده و از خانواده HMS است و به همین تبلت شاید باید برای پیدا کردن نرم‌افزارهای مورد نیاز خود جهت استفاده در این تبلت کمی زحمت جستجو در اینترنت را به خود بدهید.

Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019) SM-T295 (2GB/32GB)

  • قیمت: حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان

باز هم شرکت بزرگ و معتبر سامسونگ! از جمله ارزانترین تبلت های میان رده و با کیفیت سامسونگ می توان به سری مدل 8 اینچی Galay Tab A اشاره کرد که نسبت به نسل قبلی دوربین قوی‌تر، سیستم عامل بروزتر، پردازنده سریعتر و باتری بهتری دارد. به صورت کلی، این تبلت سامسونگ مناسب افرادی می باشد که برای نیازهای روزمره خود قصد استفاده از تبلت را دارند و انتظار کاربرد حرفه ای از آن را نداشته باشند.

Lenovo Tab M8 8505X (2GB/32GB)

  • قیمت: حدود 3 میلیون و 100 هزار تومان

شرکت لنوو به نوعی بر روی تنوع محصولات خود تمرکز دارد گویی برای هر کاربر محصولی مخصوص را تولید می کند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب جزء محبوب ترین ها در زمینه دیجیتال محسوب می شود. همانطور که می دانیم از جمله تبلت های باکیفیت و مقرون بصرفه در بازار ایران و جهان سری تبلت های شرکت بزرگ لنوو هستند که با طراحی خاص و بکار بردن تکنولوژی های روز دنیا  توانسته نیاز انواع مخاطب را برطرف کند و جزء پرطرفدارترین برند تبلت باشد.  تبلت لنوو تب ام 8 از این دسته محصولات است که در این بازار عجیب و غریب ارزش خرید مناسبی دارد. این تبلت با داشتن نمایشگر 8.0 اینچی خود که رزولوشن HD دارد می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای ویدئو و محتوای چندرسانه‌ای باشد. همچنین استفاده از سخت‌افزار خوب در آن می‌توان دستگاه را به گزینه‌ای مطلوب برای انجام امور اداری، وب و شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی تبدیل کند. این تبلت همچنین با ارائه باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی، یکی از بهترین‌های بازار در این زمینه محسوب می‌شود.

بهترین تبلت تا 4 میلیون تومان

  • لنوو اسمارت تب M10

اگر برای خرید یک تبلت می خواهید در حدود 4 میلیون تومان هزینه کنید اسمارت تب M10 لنوو می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این تبلت نمایشگری بزرگ و ۱۰٫۱ اینچی با فناوری IPS و دقت Full HD در کنار دو بلندگوی استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس دارد و تبلت خوبی برای گشت‌وگذار در اینترنت و تماشای فیلم یا سریال محسوب می‌شود. لنوو اسمارت تب M10 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای وسیله مناسبی برای استفاده‌های روزمره یا بازی‌های سبک اندرویدی خواهد بود.

بهترین تبلت تا 5 میلیون تومان

  • سامسونگ گلکسی تب A7 مدل ۱۰٫۴ اینچ

همانطور که می دانیم شرکت بزرگ سامسونگ جزء 4 شرکت بزرگ جهان در زمینه تولید محصولات دیجیتالی می باشد که سهم بزرگی را در بازار جهانی و آسایی به خود اختصاص داده است. طراحی و تولید گوشی ها و تبلت ها از جمله بخش بزرگی از کار این شرکت را تشکیل می دهد. گلکسی تب A7 سامسونگ، یکی از جذابترین محصولات این برند می باشد که در عین کارایی و کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. از جمله ویزگی های این تبلت می توان به نمایشگری بزرگ و باکیفیت با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ پیکسل،  چهار بلندگو، سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری جذاب سامسونگ One UI اشاره کرد. به تمام این‌ها باتری ۷۰۷۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را هم اضافه کنید.

بهترین تبلت تا 8 میلیون تومان

  • سامسونگ گلکسی تب S6 لایت

 گلکسی تب S6 لایت یک تبلت میان رده است. از جذاب ترین ویژگی های این تبلت برند ساسونگ می توان به باریک، سبک بودن آن با ظاهری شکی و جذاب اشاره کرد که کار با آن را راحتتر کرده است. نمایشگر بزرگ با رزولوشن بالا ، تراشه‌ی ۱۰ نانومتری با قدرت کافی برای اجرای اکثر بازی‌های اندرویدی، ۴ گیگابایت رم، دوربین با کیفیت عالی، بلندگوهای استریو، باتری حجیم با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و همچنین پشتیبانی از سیم‌کارت‌های 4G.  از دیگر ویژگی های منحصربفرد این تبلت  گلکسی تب S6 لایت می باشد. شما میتوانید با حضور در فروشگاه اینترنتی بالاکا اقدام به خرید تمام این محصول ها و در وقت خود صرفه جویی کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه