گوشی‌های پرچم دار آنر

گوشی‌های پرچم دار آنر

گوشی‌های آنر، از جمله گوشی‌های پرطرفدار در میان کاربران تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شوند. برند چینی آنر (Honor) که به عنوان فرزند هواوی (Huawei) در زمینه‌ تولید گجت‌های هوشمند فعالیت دارد، از سال 2013 کار خود را آغاز کرده‌ است. تولیدات این کمپانی، به ‌ویژه گوشی‌های آن، تا‌کنون توانسته با اسقبال بسیار خوبی در چین و سراسر جهان روبرو شود. این امر باعث شده تا آنر به عنوان بزرگ‌ترین برند اینترنتی در چین شناخته شود. معمولا مخاطبان آنر جوان‌ترها هستند، چرا که ویژگی‌های مناسبی برای دوربین ارائه می‌دهد. اما آنر هم مثل هر گوشی موبایل دیگری، مناسب همه سنی است. در ادامه قصدا داریم گوشی‌های پرچم دار آنر را با خلاصه‌ای از خصوصیات و نکات هر یک از آن‌ها را بررسی کنیم. مطالعه این مطلب به کسانی که قصد خرید یک موبایل حرفه‌ای دارند و به محصولات آنر علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

گوشی آنر 30 پرو پلاس (+Honor 30 Pro)

آنر 30 پرو پلاس به عنوان جدیدترین محصول این کمپانی چینی شناخته می‌شود. این مدل گوشی در 21 آپریل 2020 به بازار عرضه شده‌است و علاوه بر جدیدترین به عنوان یکی از پرچم‌داران این برند نیز شهرت دارد. گوشی موبایل آنر 30 پرو پلاس از امکانات بسیار زیادی برخوردار است تا بهترین عملکرد را به عنوان یک گوشی موبایل حرفه‌ای به ‌ارمغان بیاورد. در طراحی این موبایل از بدنه‌ای خوش‌ ساخت و ظریف و یک نمایشگر با طراحی خمیده و قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش آن استفاده شده‌ است. از ویژگی‌های اصلی گوشی موبایل آنر 30 پرو پلاس مجهز بودن به پردازنده مرکزی   8 هسته‌ای (دو هسته 2.86 گیگاهرتزی ، دو هسته با توان پردازشی 2.36 گیگاهرتز و 4 هسته 1.95 گیگاهرتزی )، حافظه داخلی (256 گیگابایت) و حافظه رم (12/8 گیگابایت) است. در ساخت آنر 30 پرو پلاس از آخرین نسخه اندروید یعنی 10 استفاده شده است. همین موضوع موجب شده تا این مدل از گوشی آنر از به روز‌ترین قابلیت‌های نرم‌ افزاری برخوردار باشد. دیگر ویژگی مهم این موبایل قدرتمند باتری آن است که ظرفیت 4000 میلی ‌آمپر ‌ساعتی دارد و از قدرت شارژ سریع 40 واتی برخوردار است. یکی از نکاتی که باعث فروش و محبوبیت بسیار بالا این مدل از گوشی آنر شده‌است وجود دوربین‌های بسیار حرفه‌ای و قدرتمند در طراحی آن است. این گوشی هوشمند با مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 54 برابری و زوم هیبریدی 50 برابری و یک دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی می‌تواند به عنوان دوربین ماکرو هم به‌کار گرفته شود. دوربین‌های گوشی موبایل آنر مدل 30 پرو پلاس دارای قابلیت زوم اپتیکال (زوم وابسته به نور بوده که از طریق لنز انجام می‌شود) و زوم هیبریدی هستند که این دو فناوری از جدیدترین روش‌های زوم در دنیای گوشی‌های هوشمند هستند که در آن از توانایی‌های نرم ‌افزار در کنار زوم دیجیتال و اپتیکال به صورت هم‌زمان استفاده می‌شود.

گوشی آنر 20 پرو (Honor 20 Pro)

 

یکی دیگر از پرچم‌داران آنر مدل 20 پرو است. این گوشی از محصولات بالا رده شرکت آنر شناخته می‌شود که با مشخصاتی شبیه به آنر ویو 20 در ماه جولای سال 2019 به بازار عرضه شده‌است. این محصول از طراحی فوق‌العاده حرفه‌ای برخوردار است. نمایشگر 6.26 اینچی آنر 20 پرو تمام نمای نمایشگر را در بر می‌گیرد. این نمایشگر Full HD Plus بوده و از کناره‌ها و لبه بالایی فاصله کمی دارد. از قابلیت‌های خوب این مدل از گوشی آنر مجهز بودن به دوربین چهار‌گانه باکیفیت و سنسور اثر انگشت با کاربرد آسان است. دوربین چهارگانه Honor 20 Pro به صورت عمودی بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است. مجموعه این دوربین‌ها شامل دوربین تله ‌فوتو، استاندارد، اولتراواید و ماکرو است. هم‌چنین لنز ماکرو به‌کار رفته در این دوربین‌ها از اولین لنز‌های مورد استفاده در ساخت دوربین‌های اصلی تلفن‌های همراه بوده است. لبه پایینی گوشی موبایل آنر 20 پرو، محل قرار گیری پورت شارژ Type-C، میکروفون و اسپیکر تک کاناله است. هم‌چنین کلیدهای کنترل صدا و کلید پاور به همراه حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست و پورت ورودی سیم کارت‌ها در لبه سمت چپ آن قرار دارند. استفاده از یک ورق مبتنی بر گرافن در بالا تراشه این محصول، موجب شده تا به هدایت گرما و پایین نگه داشتن درجه حرارت به مدت طولانی در آنر 20 پرو کمک شود. اما یکی از نکات منفی این گوشی موبایل نداشتن جک 3.5 میلی‌ متری هدفون است. این جک در واقع پورتی است که به کمک آن کابل هندزفری به تلفن همراه یا تبلت متصل می‌شود و شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را بشنوید. به طور کلی اگر چه قیمت گوشی موبایل آنر 20 پرو از نسخه معمولی آن بالاتر است اما خوشبختانه تاکنون تجربه‌ کاربران در استفاده از آن بهتر بوده است.

گوشی آنر 20 (Honor 20)

گوشی موبایل آنر 20 به عنوان یک میان ‌رده‌ اقتصادی معرفی شده که توانسته عملکرد قابل قبولی و هم سطح با یک پرچم‌دار داشته باشد. این محصول از شرکت آنر در ژوئن 2019 به بازار عرضه شده است و بیش‌تر ویژگی‌های ظاهری و سخت ‌افزاری آن مشابه آنر 20 پرو است با این تفاوت که آنر 20 اندازه کوچک‌تری دارد. عملکرد سریع، کیفیت خوب حسگر اثر انگشت از نظر سرعت عملکرد و حاشیه بسیار کم صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی از ویژگی‌های خوب این مدل است. هم‌چنین عمر بالا باتری لیتیوم پلیمر 3750 میلی ‌آمپر ساعتی، نمایشگر تمام صفحه IPS و دوربین چهارگانه با توانایی ثبت تصاویر با‌کیفیت از دیگر مزیت‌های این گوشی محسوب می‌شوند. گوشی موبایل آنر 20 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت و سرعت متنوع را دارد و می‌تواند ویدئوهای 2160p را با سرعت 30 فریم بر ثانیه و ویدئوهای 1080p را با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. آنر بدنه شیشه‌ای برای این محصول در نظر گرفته که زیبایی چشم‌گیری به آن بخشیده است. پردازنده مرکزی قوی 8 هسته‌ای (دو هسته 2.6 گیگاهرتزی، دو هسته 1.92 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی) ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی باعث شده تا این گوشی از سخت افزار قدرتمندی برخوردار باشد. اگر به دنبال دوربین با کیفیت بالا و باتری با حجم بیش‌تر نیستید و قصد پرداخت هزینه‌ خرید کم‌تری دارید، بین دو مدل آنر 20 پرو و آنر 20 ، آنر 20 می‌تواند گزینه خوبی باشد.

گوشی آنر ویو 10 (Honor View 10)

کمپانی آنر در ماه‌های پایانی سال 2017 از گوشی آنر ویو 10 رونمایی کرد. طراحی زیبا، بهره‌مندی از سخت ‌افزار پیشرفته و بدنه‌ای با کیفیت بالا، از ویژگی‌های بارز این محصول از برند آنر است. بدنه این گوشی هوشمند ترکیب فلز و شیشه‌ است و یک صفحه نمایش با‌کیفیت ۵.۹۹ اینچی داشته که نه تنها نمایش رنگ آن دقیق و باکیفیت است، بلکه وضوح چشم‌گیری نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی آنر ویو 10 دوربین‌های قدرتمند دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی آن است که تصاویر را با کیفیت خوبی ثبت می‌کنند. هم‌چنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن قادر به ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل است. آنر برای گوشی موبایل ویو 10 یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته‌ است که این باتری قدرتمند برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید تا مدت زمان زیادی به ‌صورت مداوم از گوشی موبایل خود استفاده کنید. با اینکه نمی‌توان گوشی موبایل آنر ویو 10 را یک مدل جدید دانست اما طراحی زیبا و سخت ‌افزار خوب و مهم‌تر از همه قیمت مناسبی که دارد؛ موجب شده‌است این مدل در لیست گوشی‌های پرچم‌دار این برند قرار بگیرد.

گوشی آنر پلی (Honor Play)

گوشی موبایل آنر پلی یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار است که به‌ عنوان یک محصول قدرتمند از طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است. گوشی موبایل آنر پلی اولین گوشی گیمینگ برند آنر است که به همین دلیل طرفداران خود را چند برابر کرده است. این گوشی با ظاهری فوق‌العاده زیبا و ساده از جذاب‌ترین کار‌های این کمپانی شناخته می‌شود. ویژگی بارز و مثبت این مدل وجود فناوری GPU Turbo است که موجب شده عملکرد گرافیک آنر پلی تا 60 درصد بیشتر شود و میزان مصرف انرژی قسمت گرافیک آن به اندازه 30 درصد کاهش یابد. بر روی قاب پشتی گوشی موبایل آنر پلی دوربین اصلی دوگانه حرفه‌ای و یک فلش LED قدرتمند قرار گرفته‌است. این دوربین دوگانه از قابلیت‌هایی مانند عکاسی HDR و عکاسی پانوراما پشتیبانی می‌کند. درون محفظه دوربین این گوشی هوشمند ۲ لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی طراحی شده‌است. هم‌چنین در طراحی این مدل برای کم کردن حاشیه نمایشگر، سنسور اثر انگشت در پنل پشت گوشی تعبیه شده‌است. آنر در بالای نمایشگر ۶.۳ اینچی این گوشی یک دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل قرار داده‌است که قابلیت فیلم ‌برداری باکیفیت Full HD دارد. آنر در طراحی سخت افزار این گوشی موبایل پشتیبانی از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۶.۴ گیگابایت و قابلیت پشتیبانی از استفاده هم ‌زمان از دو سیم‌ کارت فعال و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی قرار داده‌است. گوشی آنر پلی مجهز به تراشه گرافیکی هشت هسته‌ای (چهار هسته Cortex-A53 و چهار Cortex-A73) است و زبان طراحی این گوشی رابط کاربری ساده و شفاف است به‌ طوری که استفاده از آن حتی برای افرادی که اولین بار از گوشی‌های آنر استفاده می‌کنند، مشکلی ایجاد نمی‌کند. این محصول به یک جک هدفون، پورت USB Type-C و یک اسپیکر قدرتمند با خروجی صدا فوق‌العاده بالا مجهز شده‌‌است.

گوشی آنر 9X

گوشی موبایل آنر 9X یکی دیگر از پرچم‌داران کمپانی آنر است که در اکتبر 2019 به بازار عرضه شده‌است. این محصول جز مقرون به صرفه‌ترین و بهترین محصولات این کمپانی چینی شناخته می‌شود. با وجود شباهت اسمی این مدل با آنر 9، این دو مدل از نظر خصوصیات کم‌ترین شباهت را نسبت به هم دارند. گوشی آنر 9X با طراحی بسیار حرفه‌ای و ظریفی که دارد توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این کمپانی در طراحی این مدل بریدگی بالای نمایشگر را در حذف کرده و برای دوربین سلفی آن از مکانیزم پاپ ‌آپ استفاده کرده است. مکانیزم پاپ ‌آپ بدین صورت است که دوربین سلفی در داخل بدنه قرار گرفته و زمانی که شما اقدام به سلفی گرفتن یا برقراری تماس تصویری کنید، دوربین از داخل بدنه بیرون می‌آید. دوربین این مدل می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگی، کنتراست مناسب و عمق میدان کافی به شرطی که در موقعیت مناسب نور قرار داشته باشند، ارائه دهد. دوربین سلفی گوشی آنر 9X باکیفیت ۱۶ مگاپیکسل طراحی شده‌است. این دستگاه علاوه بر دوربین سلفی بسیار قدرتمند از دوربین اصلی ۳ گانه با رزولوشن ۲، ۸ و ۴۸ مگاپیکسل نیز در پنل پشت بهره‌مند است که به ثبت خاطرات و عکس برداری و فیلم برداری باکیفیت بالا کمک می‌کند. این مدل از گوشی موبایل آنر دارای یک بدنه‌ بزرگ است که قابلیت بازتاب نور در آن دیده می‌شود. این محصول مجهز به یک باتری 4000 میلی ‌آمپر‌ ساعتی قدرتمند است که از قابلیت شارژ سریع 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و در‌ صورت استفاده سنگین از آن تا یک روز پاسخگوی نیاز کاربر خواهد بود. از دیگر قابیلت‌های کاربردی گوشی موبایل آنر 9X داشتن سنسور شتاب ‌سنج، سنسور مجاورت و شناسایی میزان نور محیط، سنسور ژیروسکوپ و مغناطیس ‌سنج است.

جمع بندی

گوشی موبایل‌های آنر (honor) یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های تلفن همراه موجود در بازار هستند که با ارائه جدیدترین و برترین فناوری توانسته‌اند طرفداران زیادی به خود جذب کنند. با این تفاسیر اگر به فکر تهیه و خرید یک گوشی جدید هستید قطعا گوشی‌های موبایل آنر با قیمت مناسب و کیفیت عالی بهترین گزینه ممکن هستند که خرید آن‌ها به هر کسی پیسنهاد داده می‌شود. شما با مطالعه این مقاله میتوانید انواع گوشی های آنر را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه