RSS پست‎های وبلاگ "1400" "شهریور"

گوشی‌های پرچم دار آنر

گوشی‌های آنر، از جمله گوشی‌های پرطرفدار در میان کاربران تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شوند. برند چینی آنر (Honor) که به عنوان فرزند هواوی (Huawei) در زمینه‌ تولید گجت‌های هوشمند فعالیت دارد، از سال 2013 کار خود را آغاز کرده‌ است. تولیدات این کمپانی، به ‌ویژه گوشی‌های آن، تا‌کنون توانسته با اسقبال بسیار خوبی در چین و سراسر جهان روبرو شود. این امر باعث شده تا آنر به عنوان بزرگ‌ترین برند اینترنتی در چین شناخته شود.

از کیف و کاور گوشی استفاده کنیم یا نه؟

همان طور که مطلع هستید یک عادت رایج و اشتباه اما جا افتاده در بین افراد این است که بلافاصله پس از خرید گوشی هوشمند به فکر خرید قاب و یا گارد به منزله حفاظت از گوشی هستند و ساعات زیادی را معمولا صرف پیدا کردن طرح و نقش دل خواهشان می‌کنند. در این مطلب تصمیم گرفتیم نکات مثبت و منفی استفاده از کیف و کاور گوشی را بررسی کنیم تا تصمیم‌گیری خرید آن برای شما راحت شود.

همشاگردی های بهشتی: استاد هوشنگ عباسی، سر دبیر و صاحب امتیاز نشریه ره آورد گیل

در این ویدیو گپ و گفتی داریم با استاد هوشنگ عباسی، سردبیر و صاحب امتیاز نشریه ره آورد گیل، از دانش آموزان دبیرستان بهشتی رشت (دانش آموخته دهه 50 از دبیرستان ماندگار دکتر بهشتی شاهپور رشت)

در خرید پاور بانک به این نکات دقت کنید

نکات مربوط به خرید پاوربانک چه چیزهایی هستند؟ در خرید پاوربانک به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و ویژگی های مهم و حائز اهمیت در خرید پاوربانک را بیان و بررسی کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. همانطور که می دانید اکثر وسایل دیجیتال به برق وابسته هستند و بسیاری مانند گوشی موبایل و لپتاپ نیاز به شارژ شدن دارند و یکی از دغدغه هایی که در این بین ایجاد می شود عدم امکان دسترسی به برق در همه مکان ها می باشد. پاور بانک با ذخیره انرژی الکتریکی مورد نیاز به شما این امکان را می دهد تا در هر مکانی گوشی یا لپتاپ خود را شارژ کنید.

معرفی چند کوادکوپتر با قیمت مناسب

امروزه به دلیل کاربردهای جذاب پهبادها علاقه مندان زیادی به سمت خرید کوادکوپتر (یک نوع ساده تر پهباد) میل پیدا کرده اند. در حال حاضر کوادکوپترها در مدل ها و برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند. ما در این مقاله قصد داریم شرح کوتاهی درباره کوادکوپتر ها داده و در نهایت چند کوادکوپتر با قیمت مناسب برای شما عزیزان معرفی کنیم.

راهنمای خرید مودم وای فای ADSL و VDSL خانگی

مودم چیست ؟ جزء جدایی ناپذیر زندگی های امروزی ما اینترنت می باشد. دستگاهی که شما را به دنیای اینترنت متصل می کند “مودم” یا “Modem” است. به حدی اینترنت و مودم ها برایمان مهم هستند که اگر ساعتی از روز امکان دسترسی و اتصال به آن وجود نداشته باشد، انجام بسیاری از فعالیت ها برایمان دشوار و یا حتی غیر ممکن خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مودم ها و نکات مهم در انتخاب مودم خانگی بپردازیم.

بهترین گوشی های نوکیا

گوشی های برند نوکیا به گوشی های مقرون بصرفه و میان رده در بازار معروف هستند. اما اخیرا گوشی های رده بالا نیز به خط تولید این برند نامی افزوده شده اند. ما در این مقاله قصد معرفی و بررسی جزئیات و ویژگی های بهترین گوشی های نوکیا را داریم.

معرفی بهترین برندهای موس

عدم انتخاب یک موس خوب و راحت باعث خستگی مچ دست و انگشتانتان می شود. موس وسیله ای پرکاربرد است و استفاده از آن سرعت و کیفیت کار شما افزایش می دهد. از همین رو در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای موس را ارائه دهیم ولی قبل از آن باید چند نکته را شرح دهیم.

معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ

لپ تاب گیمینگ یا بازی همان طور که از نامش مشخص است لپ تاپ مخصوص بازی کردن است. این لپ تاپ ها به دلیل قدرت بالای سخت افزارشان وزن بیشتری دارند. علاوه بر این سیستم تهویه بزرگتری داشته و دارای پردازنده و گرافیک پرتوان و نمایشگر مخصوص می باشند. هدف از خرید لپ تاپ گیمینگ فقط بازی نیست بلکه برای کارهای سنگین گرافیکی و برنامه هایی که برای اجرا شدن به پردازش پیچیده نیازدارند نیز قابل استفاده است.

مکانیزم شارژر وایرلس موبایل چگونه است؟

فناوری شارژ وایرلس موبایل از اواخر قرن ۱۹ میلادی ظاهر شد. این تکنولوژی به سرعت در بین مردم و شرکت هایی که برپایه این تکنولوژی بودن مورد توجه قرار گرفت. تکنولوژی شارژ وایرلس این امکان را به شما می دهد که بسیار سریع تر از حالت معمول و بدون نیاز به کابل، گوشی موبایل و یا هر وسیله ای که دارای این قابلیت است را شارژ کنید. به همین دلیل امروزه هر شرکت تولید کننده موبایل از این فناوری در محصولات خودش بهره می برد.