RSS پست‎های وبلاگ "1400" "آبان"

معرفی محصولات روتین پوست با قیمت مناسب

متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، افرادی هستند که محصولات روتین پوستی را بدون اینکه حتی نوع پوستشان را تشخیص داده‌ باشند، خریداری می‌کنند و باعث آسیب رساندن و تشدید مشکلات پوستی خود می‌شوند. استفاده از این محصولات، در دراز مدت، کاری بیهوده است‌.

گپ و گفتی با استاد اکبر کایینی

در این ویدئو گپ و گفتی داریم با استاد اکبر کایینی، عضو هیات امنای فرهنگی دکتر مجتهدی، جوان ترین مدیر و جوان ترین بازنشسته و از مدیران اسبق دبیرستان ماندگار البرز.

بهترین ابزارهای کاربردی برای جهانگردی

قطعا اگر اهل سفرهای پرهیجان باشید تا حدودی با ابزار سفرهای پرهیجان آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم شما را با ابزارهای کاربردی برای یک جهانگرد آشنا کنیم تا شما را در هنگام سفر کاملا آماده کند.

چند راهکار مهم برای شارژ سریع گوشی

شارژ‌‌ باتری گوشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و اگر از گوشی خود به طور هوشمندانه و با تجهیزات مناسب استفاده کنید، می‌توانید از بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با باتری دارید پیش‌ گیری کنید. در ادامه مطلب چند توصیه و راه چاره به شما معرفی می‌شود تا با به کارگیری آن‌ها بتوانید شارژ باتری گوشی خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. اگر به دنبال ترفندی برای شارژ سریع گوشی خود هستید، با ادامه مطلب همراه باشید.

معرفی چند عطر مردانه شیرین و تلخ

ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که ساعتها به دنبال یک عطر با رایحه خوش و مورد علاقه خود وقت گذاشته باشید و تک تک عطرها را در فروشگاه‌های مختلف تست کنید. در این مقاله با اشاره به ترکیبات معمول موجود در عطرهای مردانه و اشاره به تاریخچه عطرسازی و نحوه صحیح استفاده از عطر و در نهایت معرفی چند عطر پرفروش قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم و به انتخاب مورد نظرتان نزدیکتر کنیم.

گپ و گفتی با استاد تقی مسرورچهر

در این ویدیو گپ و گفتی داریم با استاد تقی مسرورچهر، دبیر بازنشسته زبان عربی دبیرستان ماندگار فروغ و سایر دبیرستان های رشت.