بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

بررسی فهرستی از بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان می تواند یاریگر شما در انتخاب بهترین گوشی باشد. گاهی محدودیت‌های مالی، دایره انتخاب را حتی برای سرسخت‌ترین طرفداران برند سامسونگ نیز تنگ می‌کند. اینجاست که سقف قیمت به یکی از معیارهای اساسی در خرید بهترین گوشی سامسونگ تبدیل می‌شود. بااین‌حال، خوشبختانه و به لطف تنوع مدل‌های برند سامسونگ همیشه گزینه‌های خوبی در معرض انتخابتان قرار دارند. آیا شما هم سقف قیمتی خاصی را برای خرید گوشی هوشمند سامسونگ در نظر گرفته‌اید؟ اگر این‌طور است جای درستی آمده‌اید. این شما و این هم راهنمای اختصاصی سایت بالاکا درباره بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان!

بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

1. گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G SM-A528B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

در فهرست بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان، A52s یکی از مدل‌های گران‌قیمت است. بنابراین اگر تا سقف 10 میلیون هیچ محدودیتی از نظر مالی ندارید، می‌توانید این میان‌رده قدرتمند و باکیفیت را انتخاب کنید. گوشی A52s 5G چه از نظر طراحی و چه از حیث کارایی حتی نظر سختگیرترین خریداران را نیز جلب می‌کند. طراحی فیزیکی گوشی، هرچند شباهت قابل‌توجهی به سایر میان‌رده‌ها دارد اما بی‌تردید زیبا و شکیل است. بدنه A52S 5G از متریال پلاستیکی باکیفیت ساخته شده؛ متریالی که علاوه بر زیبایی، ایمنی و اطمینانی مثال‌زدنی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. ضد آب بودن (تا عمق 1 متر) و مقاومت در برابر گردوغبار ازجمله ویژگی‌های ستودنی یک گوشی میان‌رده هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ارزش خرید گوشی A52s 5G سامسونگ صرفاً به طراحی زیبا و مقاوم آن خلاصه نمی‌شود. از برجسته‌ترین قابلیت‌های این گوشی، دوربین عالی آن است. این گوشی به 4 دوربین مجهز شده؛ دوربین اصلی دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.5 عریض است. این دوربین به پشتوانه سنسورهای 12 مگاپیکسلی و سنسورهای ماکرو و سنجش عمق 5 مگاپیکسلی، در ثبت تصاویر (حتی در نور کم) عملکردی خارق‌العاده دارد. اگر هم به گرفتن عکس سلفی علاقه زیادی دارید، می‌توانید روی کیفیت 32 مگاپیکسلی دوربین جلوی گوشی حساب کنید. مرور فیلم‌ها و تصاویر خاطره‌انگیز در صفحه‌نمایش شفاف و Super AMOLED گوشی A52s 5G تجربه‌ای لذت‌بخش است. نرخ به‌روزرسانی این صفحه‌نمایش 120 هرتز بوده که برای این میان‌رده یک مزیت کم‌نظیر محسوب می‌شود.

128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم در کنار پردازنده اسنپدراگون 778G قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را به‌عنوان یک میانرده به A52s بخشیده است. باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی نیز دوام قابل‌قبولی دارد و تأمین انرژی دستگاه را برای یک روز کامل تضمین می‌کند. خلاصه اینکه A52s 5G در میان بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان، یک میان‌رده تمام‌عیار است؛ میان‌رده‌ای که در بسیاری از زمینه‌ها می‌تواند در قامت یک پرچم‌دارِ گردن‌کلفت ظاهر شود!

2. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G SM-A326B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

یکی دیگر از بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان Galaxy A32 5G نام دارد. یک گوشی شیک و درعین‌حال کارآمد که علی‌رغم بدنه پلاستیکی، از مقاومت خوبی برخوردار است. کیفیت پلاستیک به‌کاررفته در ساخت این گوشی باعث می‌شود تا از در دست گرفتن آن احساس خوبی داشته باشید. آنچه بیش از همه توجه خریداران را به این گوشی 6.5 اینچی جلب می‌کند، کیفیت دوربین آن است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی A32 5G با سه سنسور فوق عریض، ماکرو و عمق سنج پشتیبانی می‌شود. کیفیت تصاویر ثبت‌شده با این دوربین برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب است و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. بافت تصاویر، زنده و چشم‌نواز بوده و نمایش جزئیات نیز قابل‌قبول است. عملکرد دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز خوب و استاندارد ارزیابی می‌شود. با در نظر گرفتن مشخصات دوربین‌ها و تنوع آپشن‌ها، این گوشی می‌تواند یک پکیج ایده‌آل به علاقه‌مندان عکاسی ارائه دهد. پکیجی که در هر شرایطی (شب یا روز) رضایت کاربر را جلب می‌کند.

فناوری صفحه‌نمایش این گوشی از نوع TFT بوده که یک فناوری قدیمی محسوب می‌شود. این نکته شاید در نگاه اول توی ذوقتان بزند. بااین‌حال رزولوشن خوب باعث می‌شود صفحه‌نمایش درمجموع نمره قبولی بگیرد. یکی دیگر از دلایل معرفی A32 5G در فهرست بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان، سخت‌افزار آن است. 128 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم، نصب و اجرای روان و هم‌زمان برنامه‌های متعدد را برایتان مقدور می‌سازد. تراشه 7 نانومتری MT6853 Dimensity 720 از مدیاتک، برای یک میان‌رده‌ی خوب انتخابی منطقی به نظر برسد. به لطف این تراشه می‌توانید طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های به‌روز را با کارایی قابل‌قبول اجرا کنید. باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری از دیگر مزایای خرید گوشی A32 5G سامسونگ است. این باتری در کاربری عادی بعضاً تا 72 ساعت نیز دوام می‌آورد که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

3. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

محال است بتوانیم در معرفی بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان از خانواده محبوب A12 نامی نبریم! گوشی‌هایی که از حیث کیفیت و امکانات، جزء مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند. گوشی Galaxy A12 SM-A125F/DS از محبوب‌ترین مدل‌های خانواده A12 به شمار می‌رود. این گوشی مطمئناً از بسیاری جنبه‌ها حتی با گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل A52s قابل‌مقایسه نیست؛ اما این واقعیت چیزی از ارزش خرید بالای آن کم نمی‌کند. اگر صرفاً به یک گوشی مناسب برای وب گردی، مرور شبکه‌های اجتماعی و اجرای بازی‌های معمولی نیاز دارید، A12 یکی از بهترین گزینه‌های روی میز است. مطمئناً اجرای برنامه‌ها یا بازی‌های سنگین، جزء مأموریت‌های تعریف‌شده‌ی این گوشی نیست؛ اما گاهی در این زمینه نیز قادر است عملکردی فراتر از حد انتظار نشان دهد.

دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی Galaxy A12 SM-A125F/DS احتمالاً نمی‌توانند انتظارات سخت‌گیرانه‌ی علاقه‌مندان به عکاسی را برآورده کنند. اما به‌عنوان یک گوشی اقتصادی و برای عکاسی عمومی بسیار مناسب بوده و تصاویر ثبت‌شده با آن‌ها نمره قبولی می‌گیرند. بهره‌مندی از فناوری IPS و باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر از دیگر مزایای این گوشی هستند. اگر می‌خواهید برای خرید گوشی A12 سامسونگ پول کمتری خرج کنید، می‌توانید به جای این مدل (128/6)، مدل دیگر آن را انتخاب کنید. مدلی که دارای 64 گیگابایت فضای داخلی و 4 گیگابایت رم است.

4. گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY M52 5G SM-M526BR/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مدل دیگری که آن را در لیست بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان گنجانده‌ایم، Galaxy M52 5G نام دارد. مدلی که هرچند در گروه میان‌رده‌ها طبقه‌بندی می‌شود؛ اما در برخی جنبه‌ها می‌تواند با پرچم‌داران سامسونگ پهلو بزند! این گوشی علاوه بر طراحی شیک و شکیل، سخن افزار بسیار قدرتمندی دارد. ضمناً پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت و بهره‌مندی از صفحه‌نمایش فوق‌العاده (Super AMOLED Plus)، ارزش خرید آن را چند برابر می‌کند. ماژول دوربین گوشی M52 5G سامسونگ برخلاف اغلب میان‌رده‌های دیگر تنها 3 سنسور دارد؛ دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی با کمک دوربین‌های فوق عریض 12 و ماکروی 5 مگاپیکسلی تصاویر خیره‌کننده‌ای ثبت می‌کند. عملکرد دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز کاملاً مطلوب ارزیابی می‌شود. گوشی M52 5G به‌واسطه دریچه دیافراگم f/1.8 خود در شب و محیط‌های کم‌نور نیز خروجی بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد.

توان سخت‌افزاری گوشی سامسونگ M52 5G به‌عنوان یک میان‌رده، بسیار خوب است. به‌کارگیری پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 778G، قدرت زیادی را در امور پردازشی به این گوشی بخشیده است. بنابراین در اجرای بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های سنگین مشکلی نخواهید داشت. نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی این گوشی باعث می‌شود که حین تماشای ویدئو یا اجرای بازی، اثری از لگ و کندی نباشد؛ 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 8 گیگابایت RAM جای هیچ حرف‌وحدیثی را برای این میان‌رده پرطرفدار باقی نمی‌گذارد!

5. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 SM-M127F/DS ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

در فهرست بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان، M12 مانند A12 یک گزینه اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی هرچند از نظر امکانات به پای مدل‌هایی مثل A52s یا M52 نمی‌رسد، اما عملکرد آن فراتر از انتظار کاربران عادی است. ظاهر زیبای گوشی M12 سامسونگ، تفاوت زیادی با میان‌رده‌های دیگر ندارد. وزن گوشی، اندکی از مدل‌های خانواده A بیشتر است اما طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود حین کاربری، کنترل کاملی روی این گوشی 6.5 اینچی داشته باشید. ماژول دوربین گوشی M12 به 4 سنسور مجهز است. عملکرد دوربین‌های اصلی و سلفی با رزولوشن 48 و 8 مگاپیکسل از نگاه یک «خوره‌ی عکاسی» شاید خارق‌العاده نباشد؛ اما اگر کیفیت معقول و قابل‌قبول تصاویر برایتان کفایت می‌کند، قطعاً انتظارتان را برآورده می‌سازند. فناوری به‌کاررفته در صفحه‌نمایش از نوع PLS IPS است که این ویژگی بر ارزش خرید گوشی M12 سامسونگ می‌افزاید.

استفاده از تراشه Exynos 850 قدرت پردازشی معقولی را برای این میان‌رده سامسونگ به همراه آورده است. قدرتی که در مقایسه با مدلی مثل A12 اندکی بیشتر است. بنابراین در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های متوسط (و حتی بعضاً سنگین) با مشکل روبرو نمی‌شوید. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است که بین 2 تا 3 روز شارژدهی دارد. اگر دقت کنید می‌بینید که M12 میان مدل‌های معرفی‌شده در فهرست بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان، ارزان‌ترین مدل است. بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی مطمئن برای کاربری عمومی را با حداقل قیمت خریداری کنید، M12 می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برخی خریداران با انتخاب این مدل به جای گوشی A12 128/8 ترجیح می‌دهند به ازای 4 گیگابایت رم کمتر، حدود 1 میلیون تومان در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند. البته این ایده تنها زمانی منطقی است که 4 گیگابایت رم واقعاً برایتان کافی باشد.

سایر گوشی های ارزان سامسونگ

سایر گوشی های ارزان سامسونگ

هدف این راهنما معرفی گلچینی از بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان به شما مخاطبان گرامی بالاکا بود. ما این 5 مدل را با در نظر گرفتن عوامل زیادی مثل کارایی، ارزش خرید و رضایت خریداران انتخاب کردیم. معرفی این 5 مدل اصلاً به این معنا نیست که از بررسی گوشی‌های دیگر برند سامسونگ تا سقف 10 میلیون غافل شوید. فراموش نکنید که اساسی‌ترین معیار در انتخاب بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا 10 میلیون، نیاز شماست.

سایر گزینه های خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ

آیا صرفاً برای پیمایش در شبکه‌های اجتماعی یا عکاسی تفننی به گوشی نیاز دارید؟ در این صورت مدل‌هایی مثل Galaxy A01 Core، Galaxy A02، Galaxy A03s و Galaxy M02 گزینه‌های مناسبی برای شما هستند. شاید بودجه بیشتری را برای خرید گوشی سامسونگ در نظر گرفته باشید. در این صورت در بازه قیمتی 4 تا 7 میلیون، غیر از مدل‌های معرفی‌شده، گزینه‌های دیگری هم وجود دارند. پس بد نیست به مدل‌هایی مثل Galaxy M22، Galaxy M32، Galaxy A30s و Galaxy A22 5G نیز نگاهی بیندازید.

اگر دنبال گوشی با کارایی بالاتر هستید و خرید بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان را ترجیح می‌دهید، باید سراغ بازه قیمتی 7 تا 10 میلیون بروید. در این بازه غیر از موارد معرفی‌شده، مدل‌های خوب دیگری مثل Galaxy A51 و Galaxy A42 5G وجود دارند. ضمناً در این رنج قیمت از بررسی گوشی قدرتمند A71 سامسونگ نیز غافل نشوید. مدلی که هرچند جزء جدیدترین گوشی ‌های سامسونگ نیست، اما هنوز هم محبوبیت و فروش بسیار بالایی دارد. امیدواریم این راهنما توانسته باشد در انتخاب از بین بهترین گوشی ‌های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان به شما عزیزان کمک کند.

سوالات متداول
بهترین گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است ؟
✔️ درواقع هیچ تفاوت سخت افزاری و قطعاتی بین گوشی های ساخت چین، هند یا ویتنام نیست. شاید تنها تفاوت در مدل شارژر آنها باشد، اما در نظر داشته باشید که گوشی های ساخت ویتنام از محبوبیت بیشتری در بازار بهره مند هستند..
بهترین گوشی سامسونگ در هر بازه قیمتی کدام مدل است؟
✔️ در بازه ارزان قیمت و گران قیمت، گوشی های سامسونگ تنوع بسیار زیادی دارند. از زیر 3 میلیون گرفته تا بالای 30 میلیون.بنابراین شما با توجه به بودجه و نیاز های شخصی خود میتوانید با خیال آسوده از بین این مدل ها، گوشی مد نظر خودتان را پیدا کنید..
بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران کدام مدل‌ها هستند؟
✔️ در بازه ارزان قیمت اگر در رده پرچمدار بخواهیم بگوییم، S21 Ultra حرف اول را میزند. همچنین در بین میان رده ها هم، گوشی Galaxy A52s به دلیل استفاده از پردازنده بسیار قدرتمند، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده..

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 1

سامسونگ A53 و A52s حتما بهترین تولیدات سری A هستند که در حال حاضر در بازار موجوده.
۱۴۰۱/۱/۱۷
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله واقعا گوشی های خوبی هستند از نظر طراحی و سخت افزار در گوشی های سری A