ساعت جدید شیائومی S1 Active به زودی معرفی میشود

ساعت جدید شیائومی S1 Active به زودی معرفی میشود

ساعت جدید شیائومی S1 Active اسفند ماه معرفی میشود

به تازگی تصاویری از ساعت جدید شیائومی منتشر شده بود که طراحی مدرن آن را نشان میداد. حالا این شرکت چینی اعلام کرده که در تاریخ 24 اسفند از این ساعت هوشمند رونمایی خواهد کرد. در این تاریخ علاوه بر watch s1 از نسخه گلوبال سری 12 گوشی های شیائومی هم رونمایی میشود. اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات این ساعت در دست نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت پیشرو در صنایع تکنولوژی چه محصولی برایمان تدارک دیده است.

شیائومی S1 Active
شیائومی S1 Active

ویژگی و مشخصات فنی احتمال واچ S1 Active

بر اساس آخرین عکس هایی که از این ساعت منتشر شده بود، ساعت جدید شیائومی از صفحه نمایش دایره ای در دل فریم فلزی بهره میبرد. همچنین مانند مدل های پیشین خود دارای 2 دکمه فلزی در سمت راست خود میباشد و از بند های سیلیکونی متنوع پشتیبانی میکند. طراحی دکمه در سایز کمی تغیر کرده و بزرگتر شده و شبیه گلکسی واچ 4 سامسونگ شده. همچنین این احتمال وجود دارد که این تعداد دکمه بیشتر شود و به 4 عدد برسد. از دیگر اطلاعات ساعت هوشمند جدید شیائومی خبری در دست نیست اما انتظاار میرود مانند نسخه اصلی دارای نمایشگر AMOLED با سایز 1.43 اینچ باشد. همچنین بیش از 110 حالت ورزشی را پشتیبانی میکند و سنسور های متنوع و تکامل یافته ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون را در خودش جای داده است.

سری 12 گوشی های شیائومی
سری 12 گوشی های شیائومی

برای گجت هوشمند مهمترین فاکتور مد نظر طول عمر باتری میباشد که Watch S1 Active طبق خبر ها از ظرفیت خوبی بهره میبرد و تا 12 روز برای شما کار میکند. حدود 3 ماه پیش بود که این غول چینی دنیای تکنولوژی از این ساعت برای بازار های چین رونمایی کرد. اما تنها 2 روز دیگر برای مراسم رونمایی رسمی شیائومی از نسل جدید واچ S1 و گوشی های سری 12 باقی مانده. با ما همراه باشید تا در صورت رونمایی از این گجت ها، زودتر از همه مطلع شوید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه