قابلیت جدید دوربین، در اپدیت جدید گوگل پیکسل

قابلیت جدید دوربین، در اپدیت جدید گوگل پیکسل

اپدیت جدید گوگل پیکسل

اکثر افراد برای ثبت عکس و ویدئو، از برنامه های سوم شخصی که به طور پیش فرض از فیلتر های متنوع پشتیبانی میکند، استفاده میکنند. گوگل پیکسل یک پله فراتر رفته و قابلیت دوربین اصلی خود را با اپلیکیشن های خارجی ادغام نموده.از امروز سرویس دوربین گوشی های پیکسل با آپدیتی قابلیت night sight در اپلیکیشن Snapchat را دریافت میکند. این اپدیت جدید گوگل پیکسل، پیش زمینه ای است که اپلیکیشن های دیگر مثل اینستاگرام و اسنپ چت از قابلیت های دوربین گوگل پیکسل  مثل UltraWide و NightMode بتواند استفاده کند.

قابلیتی که به شما اجازه میدهد به جز اپلیکیشن دوربین گوگل پیکسل، در اینستاگرام و اسنپ چت با یک اشاره از حالت اولترا واید به تله فوتو جابجا شوید و لذت ضبط لحظه ها را برای شما دو چندان کند

آنچه در کنفرانس گوگل پیکسل رونمایی شده بود

اگر برگردیم به روز رونمایی گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، کمپانی گوگل، مانور زیادی بر روی ادغام اپلیکیشن های Third Party مثل اسنپ چت بر روی گوشی جدید خود داد. مثل همین که با قابلیت QuickTap مستقیما از لاک اسکرین گوشی وارد برنامه اسنپ چت شود. همچنین شرکت سامسونگ این کار را با همکاری اینستاگرام و تیک تاک انجام داده است.

با آپدیت جدید گوگل پیکسل (ماه مارچ)، شما میتوانید به طور مستقیم از قابلیت عکاسی در نور کم توسط برنامه محبوب اسنپ چت استفاده کنید. البته این قابلیت فقط برای دوربین اصلی فعال است و اگر قصد استفاده در حالت اولتراواید یا تله را داشته باشید، با خطا مواجه میشوید.

بهترین و پر کاربرد ترین دوربین برای شبکه های اجتماعی همچنان در اختیار ios هست. اما بسیار هیجان انگیز هست که اندروید هم در تلاش برای کسب این جایگاه میباشد. قطعا این تلاش یک انقلاب به حساب نمیرود ولی گامی مثبت در راهی درست برای اندروید محسوب میشود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه