ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ

ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ

در نسخه جدید واتساپ ارسال عکس با کیفیت اصلی راحت‌تر می‌شود

این روزها بیشترین اخبار دنیای تکنولوژی مربوط به قابلیت‌های جدید واتساپ در به روز رسانی جدید است. واتساپ برای رضایت کاربران خود تلاش می‌کند تا در به روز رسانی‌های خود تمام ایرادات جزئی خود را از بین ببرد. در گزارشی که امروز منتشر شد نشان می‌دهد واتساپ در به روز رسانی نسخه 2.22.5.11 خود ارسال عکس با کیفیت اصلی را آسان‌تر کرده است. یکی از مشکلات اصلی اپلیکیشن واتساپ کم کردن کیفیت عکس و فیلم است. اگر برای یک بار هم عکس یا فیلمی از طریق واتساپ ارسال و یا دریافت کرده باشید، متوجه کیفیت پایین آن شده‌اید. حالا واتساپ در نسخه جدید خود این مشکل را تا حدودی رفع کرده است.

ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ

در واتساپ، فرستادن تصاویر به معنای کاهش حجم و کیفیت آن‌ها است. شاید برای ارسال تصاویری که اهمیت زیادی ندارند واتساپ گزینه مناسبی باشد اما اگر می‌خواهد با کیفیت اصلی تصاویر را ارسال کنید، باید با دردسرهای زیادی رو به رو شوید که تا امروز برای حل این مشکل، تنها یک راه وجود داشته و آن هم ارسال تصاویر به عنوان یک داکیومنت است. در این حالت، طرف مقابل نمی‌تواند پیش‌نمایشی از تصویر را مشاهده کند و ارسال تصویر به این صورت، دردسرهای بیشتری دارد. حالا در این به روز رسانی جدید حتی با وجود ارسال عکس با کیفیت اصلی به شکل داکیومنت، پیش ‌نمایشی برای فرد دریافت ‌کننده وجود خواهد داشت تا به راحتی آن پیش نمایش را ببیند و هم‎‌چنین کیفیت اصلی تصاویر نیز حفظ ‌شود.

ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ

اپلیکیشن واتساپ سال‌ها است که در رقابت تنگاتنگی با دیگر پیام رسان‌ها از جمله تلگرام قرار گرفته است. یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های واتساپ در این رقابت کاهش کیفیت تصاویر بود که حالا بعد از مدت‌ها راه حلی برای این مشکل پیدا کرده است. این قابلیت هم اکنون برای تمام کاربران در دسترس نیست و تنها عده کمی که به نسخه بتای جدید این برنامه در سیستم عامل اندروید دسترسی دارند، موفق به ارسال عکس با کیفیت اصلی در واتساپ با پیش‌نمایش شده‌اند اما قطعا به زودی این قابلیت برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 1

یکی از راه های افزایش کیفیت عکس توی واتس اپ فرستادن عکس به صورت فایل هست. وگرنه حتی نمی تونید از یه متن ساده عکسی بفرستید که قابل خوندن باشه.
درد و بلای تلگرام بخوره تو سر واتس اپ. این همه آپدیت داده سر جمع نصف قابلیت های دو سال پیش تلگرام رو نداره.
۱۴۰۰/۱۲/۱۳