معرفی گوشی موبایل مقرون به صرفه سامسونگ در 2022

معرفی گوشی موبایل مقرون به صرفه سامسونگ در 2022

سامسونگ روی گوشی مقرون ‌به‌ صرفه سال 2022 برند خود کار می‌کند

سامسونگ از آن دسته از کمپانی‌های تولید کننده است که همیشه بودجه تمام کاربران خود را در نظر می‌گیرد و به همین خاطر هر سال شاهد معرفی گوشی‌های 5G مقرون ‌به ‌صرفه‌‌ای از این کمپانی هستیم. در سال 2021 این کمپانی گوشی گلکسی A13 5G  را به عنوان اقتصادی‌ترین گوشی خود معرفی کرد و با فروش بالایی هم روبه‌رو شد. اخبار جدید نشان می‌دهند در سال 2022 سامسونگ این عنوان را به گلکسی M23 5G داده است تا کاربرانی که می‌خواهند با هزینه‌ای کم، گوشی موبایل قدرتمندی داشته باشند به راحتی خرید کنند. طبق گزارشات گلکسی M23 5Gسامسونگ به‌‌ عنوان جدید‌ترین گوشی ارزان ‌قیمت این کمپانی در سال 2022 شناخته می‎شود.

معرفی گوشی موبایل مقرون به صرفه سامسونگ در 2022

گلکسی M23 5G سامسونگ با دو شماره ‌مدل SM-M236Q_DS و SM-E236B_DS روانه بازار می‌شود که حرف DS در آخر شماره ‌مدل آن نشان می‌دهد که گوشی ارزان ‌قیمت سامسونگ از اسلات دو سیم‌کارته بهره می‌برد . گزارشات رسمی منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث و FCC نیز شده است. هم‌چنین پیش بینی می‌شود این غول اقتصادی سامسونگ از نسخه‌ی  LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

معرفی گوشی موبایل مقرون به صرفه سامسونگ در 2022

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است اما اعلام شده گلکسی M23 5G سامسونگ به دوربین چهار گانه، صفحه ‌نمایش Super AMOLED، تراشه G5، بلوتوث 5، Wi-Fi ، پورت USB Type-C و GPS، باتری 5000 میلی ‌آمپر ‌ساعتی یا قوی‌تر با شارژ سریع و حسگر اثر انگشت مجهز می‌باشد. کمپانی سامسونگ اعلام کرده است گوشی موبایل گلکسی M23 5G را در سال 2022 به عنوان یک گوشی مقرون ‌به‌ صرفه به بازار عرضه می‌کند و در دسترس طرفداران خود قرار می‌دهد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه