RSS پست‎های وبلاگ "1400" "مرداد"

برای مقابله با کرونا ماسک معمولی کافی است؟

یکی از راه های پیشگیری این بیماری که تمام پژوهشگران در آن اتفاق نظر دارند استفاده از ماسک و شستشوی مدام دست ها می باشد. زیرا یکی از اصلی ترین راه های انتقال این بیماری منحوس از طریق تنفس می باشد. با این پوشش ساده تا حد زیادی می توان از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کرد و محافظت قابل قبولی برای خود و دیگران ایجاد کنید. اما آیا ماسک معمولی برای مقابله با کرونا کافی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال به طور کامل و واضح پاسخ دهیم.

آنباکس ساعت هوشمند Galaxy Watch4

در این مقاله و این ویدیو قصد داریم سری جدید ساعت های هوشمند پر طرفدار سامسونگ، Galaxy Watch4 رو آنباکس کنیم. با ما همراه باشید.

برای خرید موس مناسب چقدر باید هزینه کرد؟

آیا به دنبال خرید موس مناسب هستید؟ آیا موس گران قیمت بادوام تر هستند؟ آیا برای خرید موس سردرگم هستید؟ برای خرید موس مناسب چقدر باید هزینه کرد? اگر شما هم با این مشکلات و سوالات مواجه هستید این مقاله به عنوان راه حلی به شما پیشنهاد می شود.

بهترین برندهای چای‌ساز برقی در ایران

نوشیدن چای از دیرباز جزء فرهنگ و سنت قدیمی ما ایرانی‌ها بوده که تمام خانواده را دور هم جمع می‌کرده است، شاید یکی از بهترین فلسفه‌های چای همین دورهمی‌های خانوادگی است که به بهانه نوشیدن چای صمیمیت و عطر و بوی خانه نیز با عطر بوی چای عوض می‌شود. در این مقاله ۵ تا از بهترین برند‌های چای‌ساز را به شما معرفی می‌کنیم.

نکات مراقبت از تبلت های قلم دار

تبلت‌ها معمولا کارایی کمتری نسبت به لپ‌تاپ ها دارند اما راحتی استفاده و قابل حمل بودن دو ویژگی منحصر به فردی است که استفاده از تبلت را بسیار متداول و محبوب کرده است.در این مقاله به نکات مراقبت از تبلت‌های قلمی می‌پردازیم.

بهترین انواع کرم پودر چه ویژگی‌هایی دارند؟

مراقبت از پوست همواره یکی از دغدغه‌های مهم همه ما است. یکی از روش‌های مراقبتی استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی مناسب و باکیفیت است که نه‌تنها به پوست آسیبی وارد نکند بلکه باعث شفافیت و تغذیه پوست نیز بشود. در این مقاله به بررسی انواع کرم‌پودر و ویژگی آن می‌پردازیم.

آنباکس مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

در این مقاله و این ویدیو قصد داریم سری جدید مچ بند های هوشمند پر طرفدار شیائومی، می بند 6 (mi band 6) رو آنباکس کنیم. با ما همراه باشید.

پاور بانک های بهترین دوست گوشی شما در زمان قطعی برق

حتما برای همه ما پیش آمده که در مواقع ضروری که درست نیاز شدید به گوشی یا تبلت خود داریم شارژ باطری آنها تمام می‌شود برای همین وجود یک پاوربانک مخصوصا برای کسانی که مرتب در حال رفت و آمد هستند، ضروری است. در این مقاله به ضرورت وجود پاور بانک و معرفی چند تا از بهترین‌ها می‌پردازیم.