پاور بانک های بهترین دوست گوشی شما در زمان قطعی برق

پاور بانک های بهترین دوست گوشی شما در زمان قطعی برق

استفاده زیاد از تلفن همراه باعث شده است تا همه ما در اغلب کارهای روزمره از ارتباط کاری و دوستانه گرفته تا برنامه‌های کاری و یا سرگرمی از آن استفاده کنیم. اینکه استفاده بیش از حد از تلفن همراه چه معایب یا مزایایی دارد موردبحث ما نیست اما قطعاً برای همه ما پیش‌آمده است که زمانی که بیرون از خانه هستیم و در نیمه روز به یکباره متوجه می‌شوید که باطری موبایل شما در حد صفر است و این زمانی است که وحشت آغاز می‌شود چراکه عملاً گوشی هوشمند شما خارج از دسترس است و دیگر امکان پیام دادن به دوستان را نخواهید داشت. این وضعیت بسیار بدی است که تقریباً همه ما آن را تجربه کرده‌ایم، اما در این شرایط واقعاً باید چه‌کار کرد؟ اگر شارژر فندکی در ماشین داشته باشید، مجبور خواهید بود تا اتمام شارژ در ماشین منتظر بنشینید آن هم در شرایطی که ممکن است کار مهمی داشته باشید. پس با کمی تأمل می‌توان دریافت که وجود یک پاوربانک چقدر می‌تواند ضروری باشد.

ضرورت وجود پاوربانک 

وجود یک پاوربانک به شما این امکان را می‌دهد که همیشه در دسترس باشید و مهم نیست که پیامک ارسال می‌کنید و یا با گوشی هوشمند بازی انجام می‌دهید، دیگر نگرانی از بابت اتمام شارژ گوشی خود نخواهید داشت. پاوربانک‌ها به‌راحتی می‌توانند نیاز شما برای تأمین انرژی گوشی هوشمند یا تبلت را فراهم کنند. امروزه پاوربانک‌های به بازار آمده‌اند که دارای چندین پورت می‌باشند که بتوانید هم‌زمان چندین گوشی و تبلت را به آن وصل کنید. یکی از بارزترین خصوصیت پاور بانک‌ها قابل‌حمل بودن آنها است که به‌راحتی در جیب یا کیف شما جای می‌گیرد و در هر جا و هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. امروزه انواع مختلفی از پاوربانک‌ها در بازار موجود است گه می‌توانید بسته به بودجه و نیاز خود از آنها استفاده کنید.

انواع پاوربانک

  • پاوربانک‌های شارژ سریع

این پاوربانک‌ها که به پاوربانک سریع یا Quick charge معروف هستند می‌توانند به‌راحتی و با سرعت زیاد گوشی شما را شارژ کنند. این نوع پاوربانک‌ها قابلیت شارژ سریع هم‌زمان چند گوشی را دارند. اما یکی از معایب سرعت شارژ بالا افزایش سریع دمای گوشی همراه است و خوب یکی از دشمنان اصلی گوشی‌ها داغ شدن بیش از حد است، اگر به طور متوسط گوشی را در دمای ۴۰ درجه نگه دارید در طول یک سال ۴۰درصد از عمر گوشی شما کم می‌شود. پس زمانی که گوشی در حال شارژ است از آن استفاده نکنید تا بیش از اندازه داغ نشود.

  • پاوربانک با کابل شارژ متصل

یکی از بهترین مزایای یاد شده از این نوع پاوربانک‌ها همان کابل‌های متصل به آن است که نیاز شما را از حمل کابل برای اتصال گوشی خود به پاوربانک بی‌نیاز می‌کند. نکته منفی استفاده از پاوربانک معمولی این است که شما همواره باید یک کابل شارژ همراه خود داشته باشید اگر زمانی فراموش کنید کابل شارژ گوشی را بردارید حتی با وجود داشتن پاوربانک قادر به استفاده از آن نیستید، پس یکی از محاسن این نوع پاوربانک‌ها همین کابل متصل آنها است.

  • پاوربانک با تعداد پورت بالا

استفاده از این نوع پاوربانک‌ها برای اشخاصی که در سفر‌های کاری هستند و یا به‌صورت مداوم از تبلت و گوشی هم‌زمان استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اگر به یک دستگاه شارژر نیاز دارید که هم‌زمان بتوانید چندین گوشی را به آن متصل کنید پیشنهاد می‌کنیم از این مدل پاوربانک‌ها استفاده کنید.

  • پاوربانک‌های ضدآب

بسیاری از ما می‌ترسیم که در صورت ورود به آب یا افتادن گوشی‌مان یا پاوربانک در آب دچار آسیب‌دیدگی شود اما پاوربانک‌هایی وجود دارند که ضدآب، ضد گردوغبار و ضدضربه هستند. معمولاً این نوع پاوربانک‌ها برای کسانی که به کمپ یا کوهنوردی می‌روند بسیار توصیه می‌شود.

معرفی چند پاوربانک عالی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که مرتب گوشی در دستتان است، داشتن یک پاوربانک خوب جزء ضروریات است، در حال حاضر در بازار ایران پاوربانک‌های بسیار خوبی در حال عرضه هستند که برخی از آنها اشاره می‌کنیم، اما قبل از معرفی چند نکته مهم در خصوص پاوربانک است که حتماً قبل از خرید باید به آنها توجه ویژه‌ای کنید:

  • ظرفیت پاوربانک (پاوربانک‌ها ظرفیت مختلفی دارند که با واحد میلی‌آمپر ساعت mAh نشان داده می‌شوند. هرچه این ظرفیت بیشتر باشد میزان تعداد دفعاتی که می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید بیشتر می‌شود.)
  • شرکت سازنده (شاید فکر کنید که این موضوع اهمیت چندانی ندارد اما باید بگوییم که کمپانی سازنده پاوربانک بسیار مهم است و همین امر باعث تفاوت قیمت آنها می‌شود در حال حاضر پاوربانک‌های شیائومی در ایران بسیار دیده می‌شوند و کیفیت ساخت و عملکرد مطلوبی داشته‌اند. بهتر است هنگام خرید پاوربانک به سراغ برند‌های ناآشنا نروید.)
  • پورت‌های اتصال (مسلماً هرچه تعداد پورت‌های اتصال پاوربانک بیشتر باشد، تعداد گوشی‌هایی که می‌توانید به آن وصل کنید بیشتر خواهد بود البته این مورد نیز باعث تفاوت قیمت پاوربانک‌ها خواهد شد برای همین از این مدل زمانی انتخاب کنید که می‌خواهید چندین دستگاه را هم‌زمان به پاوربانک متصل کنید.)

پاوربانک شیائومی مدل ردمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر

این پاوربانک یک غول کوچک به‌حساب می‌آید که قابلیت‌های بسیار فوق‌العاده دارد:

  • قابلیت شارژ هم‌زمان ۲ دستگاه
  • امکان شارژ تبلت
  • امکان شارژ سریع
  • مدیریت هوشمند شارژ، تشخیص هوشمند شدت جریان خروجی
  • درگاه ورودی TYPE C و درگاه خروجی USB
  • مقاوم در برابر ضربه
  • اقلام همراه شامل: کابل میکرو یواس‌بی، دفترچه راهنما

پاوربانک انکر مدل Power Core A1271 ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپر

  • طراحی ساده و شیک
  • فناوری شارژ سریع
  • دارای نشانگر LED، شارژ ایمن
  • مدیریت هوشمند شارژ و تشخیص هوشمند شدت جریان
  • دارای خروجی USB و پورت ورودی TYPE C
  • بدنه پلاستیکی مقاوم به ضربه

سخن پایانی

پاوربانک یکی از نیاز‌های ضروری ما در عصر لوازم دیجیتال است، فرقی هم ندارد که کسب‌وکار شما چیست، در هر شرایطی و هر کسب‌وکاری همواره در دسترس بودن و استفاده از گوشی هوشمند نیاز ما محسوب می‌شود برای همین همواره توصیه می‌کنیم که همیشه در سفر‌ها و قرار‌های کاری مهم یک پاوربانک همراه خود داشته باشید.  استفاده از پاوربانک در مواردی که دچار قطعی برق می‌شوید بسیار گره‌گشا خواهد بود. امروزه مدل‌های متنوعی از پاوربانک ارائه می‌شود که می‌توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده کنید. تمامی مواردی که در بالا قید کردیم جزء نکاتی است که باید در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید یک پاوربانک خوب و مناسب برای خود تهیه کنید. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه