کاربردی ترین گجت برای گوشی موبایل شما

کاربردی ترین گجت برای گوشی موبایل شما

در این مقاله قصد داریم با بررسی اصولی گجت‌های پرطرفدار و پرفروش، کاربردی ترین گجت موجود در بازار ایران را از میان آن‌ها انتخاب کنیم. گجت‌ها لزوما ابزارهای کاربردی و به درد بخوری نیستند اما استفاده از آن‌ها همیشه هیجان‌انگیز است. در میان این ابزارها اما نمونه‌هایی پیدا می‌شود که علاوه بر هیجان‌انگیز بودن، کاربردی نیز هستند. به کارگیری هرکدام از این گجت‌ها، ضمن افزودن قابلیت‌های جدید به تلفن همراهتان، تجربه کاربری آن را نیز بهبود خواهد بخشید.

با گسترش روز افزون قابلیت‌هایی که توسط گجت‌ها ارائه می‌شوند، سخت است که بتوان یکی از آن‌ها را به عنوان کاربردی ترین گجت موجود انتخاب کرد. با این حال، یادآوری یک نکته می‌تواند ما را در مسیر این انتخاب یاری دهد. آن هم این که کاربردی‌ترین گجت موجود لزوما عجیب و غریب‌ترین آن‌‌ها نیست. اتفاقا زمانی که درباره کاربرد صحبت می‌کنیم، باید فارغ از میزان خلاقانه بودن ایده ساخته شدن یک دستگاه، درباره میزان نقش آفرینی آن در زندگی روزمره خود نیز فکر کنیم.

آن‌ها برای محافظت کردن ساخته شده‌اند

فارغ از این که هرکدام از ما چه احساسی درباره صفحه‌های نمایش بزرگ تعبیه شده بر روی گوشی‌های نسل جدید داریم، به نظر می‌رسد که اسکرین این تلفن‌ها هر روز بزرگ‌تر از روز قبل می‌شوند و این فرآیند حالا حالاها متوقف نخواهد شد. آن طور که اعداد و ارقام نشان می‌دهند، صفحه‌های نمایش آسیب پذیرترین و در عین حال یکی از گران‌ترین قطعات تلفن همراه هستند. در این شرایط، هیچ کدام از ما دلمان نمی‌خواهد که صفحه نمایش موبایلمان به هر دلیلی آسیب ببیند. بازار هم به نگرانی ما واکنش نشان داده تا با عرضه گجت‌های مرتبط با محافظت از صفحه نمایش خیال کاربران از ایمنی تلفنشان راحت شود.

این دسته از ابزارها ارائه دهنده طیف وسیعی از فناوری هستند. از گلس‌های ساده گرفته تا صفحات متشکل از ذرات نانو که قطرات آب رویشان سر می‌خورد، همگی در این دسته از گجت‌ها قرار می‌گیرند. فارغ از تکنولوژی به کار رفته در انواع این دسته از گجت‌ها، می‌توان هرکدام از آن‌ها را به عنوان کاربردی ترین گجت موجود در بازار در نظر گرفت. چرا؟ چون هم توانایی‌های تلفن همراه را افزایش می‌دهند و هم نقشی کلیدی در زندگی روزمره ما انسان‌ها ایفا می‌کنند.

محافظ صفحه نمایش

کاربردی‌ ترین گجت برای روزهای تابستان

از خیلی وقت پیش تا امروز، ضد آب بودن گوشی موبایل همواره یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌هایی بود که یک تلفن همراه می‌توانست ارائه کند. اگرچه برخی از کمپانی‌ها از چند سال پیش، فناوری ضد آب بودن را به عنوان یکی از ویژگی‌های پایه تلفن‌های همراه خود عرضه کرده بودند، اما این سیستم‌های ضد آب در بسیاری از مواقع عملکرد درستی از خود نشان نمی‌دادند. در همین راستا، می‌توان هرکدام از گجت‌هایی که در زمینه مقاوم سازی دیوایس‌های همراه در آب برابر طراحی شده‌اند را به عنوان کاربردی ترین گجت موجود در بازار دانست.

گجت‌هایی که شما را در زمینه ثبت هرچه بهتر خاطرات به جا مانده از تفریحات تابستانی یاری می‌دهند. با این حال، همه ما می‌دانیم که قضیه فقط ثبت خاطره نیست. بسیاری از اوقات پیش می‌آید که ما ناغافل همراه با تلفن همراه وارد آب می‌شویم و یا تلفنمان از دستمان سر می‌خورد و می‌افتد توی آب. در این شرایط، اگر از گجت‌هایی مانند کاور ضد آب بی‌بهره باشیم بی‌شک آسیب‌هایی جدی به تلفن همراهمان وارد خواهد شد. با همه این اوصاف، حتی اگر کاور ضد آب را به عنوان کاربردی‌ ترین گجت موجود در مارکت در نظر نگیریم، استفاده از آن همچنان برایمان مثمر ثمر خواهد بود.

کاور ضد آب

پایان یک قایم موشک بازی تاریخی

اگر همه گجت‌های جهان را هم بخرید، اما تلفنتان را گم کنید، هیچ کدام از آن‌ها به کارتان نخواهند آمد. به همین دلیل است که به عقیده بسیاری، گجت‌هایی که در گروه ابزارهای Anti-Lost قرار می‌گیرند را می‌توان کاربردی‌ترین گجت‌های موجود در بازار دانست. گجت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها شانس گم شدن تلفن همراهتان را به نزدیک صفر کاهش دهید. برخی از این گجت‌ها، صرفا برای جلوگیری از گم شدن موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر از آن‌ها ضمن محافظت از تلفن همراهتان می‌توانند از گم شدن سایر وسایل ارزشمندتان همچون کیف پول، سوییچ ماشین و یا کلید خانه‌تان نیز جلوگیری کنند.

ابزارهای Anti-Lost

شارژرهای نسل جدید

راستش را بخواهید، روش‌های کلاسیک شارژ کردن تلفن همراه و اتصال مستقیم دیوایس به برق همچنان می‌تواند کارتان را به بهترین شکل ممکن راه بیندازد. اما همانطور که گفتیم یکی از خواص گجت‌های همراه، هیجان‌انگیز بودن استفاده از آن‌ها است. اگرچه استفاده از شارژرهای نسل جدید امکانات عجیب و غریبی در اختیارتان نمی‌گذارد، اما فرآیند شارژ شدن گوشی را برایتان هیجان انگیز می‌کند. این گجت‌ها از آن دسته وسایلی هستند که هرکسی آن‌ها را برای اولین بار در دستتان ببیند، شروع می‌کند به سوال پرسیدن درباره نحوه کار کردش.

شارژر موبایل نسل جدید، هر روز قیافه‌های پر زرق و برق‌تری به خود می‌گیرند وهمین موضوع محبوبیت آن‌ها را روز به روز بیشتر می‌کند. با این حال، از آن جایی که کاربرد ارائه شده توسط این گجت‌ها توسط شارژرهای معمولی نیز ارائه می‌شود، هیچ کدام از شارژرهای نسل جدید را نمی‌توان نامزد دریافت لقب کاربردی ترین گجت موجود در بازار دانست.

شارژرهای نسل جدید

دوران تمام شدن شارژ تلفن همراه به سر رسیده است

احتمالا انتظارش را داشتید که یک جایی در این مقاله درباره پاوربانک صحبت کنیم، ابزاری که به عقیده بسیاری کاربردی ترین گجت موجود در بازار است. ما هم صحبت درباره این مورد را گذاشتیم برای انتهای مقاله. شارژ شدن تلفن همراه، کلیدی‌ترین فرآیند مرتبط با تجربه کاربری استفاده از آن است.

اگر تلفن همراهتان کند شارژ شود، کلافه خواهید شد و اگر شارژش زود خالی شود، از کارهایتان جا خواهید ماند. نقش کلیدی این فرآیند در شکل دهی به تجربه کاربران موبایل، باعث شده که گجت‌های متنوعی برای بهبود بازدهی آن طراحی شود. درست مانند گم شدن تلفن همراه که کاربرد سایر گجت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاموشی تلفن‌های همراه و حتی کم شدن شارژشان می‌تواند موجب تبدیل شدن گجت‌های مختلف به ابزارهای بی‌خاصیت شود.

پاوربانک

انتخاب نهایی کاربردی ترین گجت موجود در بازار

طبیعتا انتخاب یک گجت از میان همه این گجت‌ها و معرفی آن به عنوان کاربردی ترین گجت موجود در بازار کار ساده‌ای نیست. افراد نیازهای مختلفی دارند و هرکس بر اساس چیزهایی که به آن‌ نیاز دارد، می‌تواند نظر منحصر به فردی درباره کاربرد هر یک از گجت‌هایی که درباره آن‌ها صحبت کردیم داشته باشد. با این حال، اگر بخواهیم نگاه جانب دارانه را کنار بگذاریم و یک رای کلی صادر کنیم، این پاوربانک‌ها هستند که لقب کاربردی ترین گجت موجود در بازار برای گوشی‌های موبایل را دریافت می‌کنند. قطعا در آینده سیستم‌های مرتبط با شارژ تلفن همراه پیچیده‌تر و کاربردی‌تر خواهند شد. از طرفی، توسعه روش‌های پایه شارژ شدن و باطری‌های نصب شده بر روی تلفن همراه می‌تواند روزی پاوربانک‌ها را از گردونه رقابت خارج کند. با این حال، در شرایط فعلی این پاوربانک‌ها هستند که بر تخت پادشاهی دنیای گجت‌ها نشسته‌اند.

احتمالا تا زمانی که سطح پایه فناوری‌های به کار رفته در تلفن‌های همراه بالاتر از آن چه امروز هست نرود پاوربانک‌ها همچنان به عنوان کاربردی ترین گجت‌های موجود در بازار شناخته شوند. با این حال ما عاشقان فناوری خیالمان از دو جهت راحت است، اول این که دنیای تکنولوژی هر روز هیجان‌انگیزتر از رروز گذشته خواهد بود و دوم این که کمپانی‌های مختلف در هر نسل از محصولاتشان فناوری‌هایی را به بازار عرضه می‌کنند که بتواند همه ما و البته تولید کنندگان گجت‌ها را سر ذوق بیاورد. همچنین میتوانید محصولات مورد نیاز خود را با جستجو در اینترنت و در فروشگاه آنلاین معتبر پیدا کنید و به راحتی خرید را انجام دهید تا نیازی به خارج شدن از منزل نیز نداشته باشید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه