برند های برتر اسپیکر با قیمت مناسب در بازار

برند های برتر اسپیکر با قیمت مناسب در بازار

قیمت اسپیکر یکی از فاکتورهای تاثیرگذار مهم بر نظر خریداران حین انتخاب محصول است. این روزها تنوع برندها و محصولات موجود در بازار به اندازه‌ای زیاد شده است که می‌توانید حتی با پرداخت مبالغ کم‌تر از صد هزار تومان هم محصولی خوش ساخت و مناسب خریداری کنید. نکته مهم این است که پرداخت بیشتر همیشه به معنای دریافت کیفیت صدای بهتر نیست. بسیاری از مدل‌های گران قیمت موجود در بازار، گروهی از اسپیکرهای ادیوفیلی هستند که چه از حیث طراحی و چه از نظر تکنولوژی قدیمی محسوب می‌شوند. برنده این بازار رقابتی و گسترده، افرادی هستند که بتوانند محصولات برندهای برتر تولید کننده اسپیکر را با قیمت مناسب در بازار پیدا کنند.

معرفی برندهای اقتصادی موجود در بازار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از سیصد برند اسپیکر در ایران وجود دارد و هرکدام از این برندها چندین محصول به بازار عرضه کرده‌اند. تعدد برندها و محصولات موجود در بازار، یکی از اصلی‌ترین دلایل طیف وسیع قیمت اسپیکر در بازار است. نکته مهم این است که بتوانید از میان انبوه محصولات موجود در بازار، محصول مناسب خودتان را بیرون بکشید. برندهای جی‌ بی ال، تسکو، شیائومی و انکر از جمله محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار محسوب می‌شوند که محصولاتشان نقش مهمی در رده‌های مختلف بازار ایران ایفا می‌کنند. با این حال، بالا رفتن تدریجی قیمت محصولات عرضه شده توسط این برندها، خرید بسیاری از محصولات عرضه شده توسط آن‌ها را برای عموم مردم سخت می‌کند. در میان همه این برندهای محبوب بین‌المللی، در حال حاضر محصولات برند ایرانی تسکو نیز سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کرده‌اند. نکته‌ای که مورد توجه خریداران حرفه‌ای قرار می‌گیرد، این است که با تمام بالا و پایین شدن‌هایی که در قیمت محصولات به وجود می‌آید، همچنان برخی از اسپیکرهای عرضه شده توسط این برندهای محبوب در رده محصولاتی با قیمت میان رده قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم با پیش گرفتن یک رویه حرفه‌ای مناسب‌ترین قیمت اسپیکر عرضه شده توسط هرکدام از این برندهای محبوب را مورد بررسی قرار دهیم.

نگاهی به محصولات میان رده کمپانی جی بی ال

بسیاری گمان می‌کنند که بالا رفتن ناگهانی قیمت اسپیکر، میزان قیمت محصولات کمپانی محبوب جی بی ال را به قدری افزایش داده که دیگر نتوان سراغ محصولات این کمپانی رفت. چنین تفکری ناشی از عدم شناخت درست بازار است. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که به هوای خرید محصولات اقتصادی کمپانی جی بی ال، در دام عرضه کنندگان فیک موجود در بازار نیفتید. حداقل ماجرا این است که بتوانید سراغ محصولات های کپی موجود در بازار را بگیرید. بدین ترتیب خواهید توانست علاوه بر صرفه جویی در قیمت اسپیکر، به محصولی باکیفیت متناسب نیز دسترسی پیدا کنید. قیمت انواع اسپیکر های-فیک می‌تواند حتی از قیمت اقتصادی‌ترین محصول عرضه شده توسط اصل برند نیز کم‌تر باشد. جدای از محصولات های-فیک موجود در بازار، محصولات میان رده نیز عمدتا قیمت مناسبی دارند و البته بسیار کار را بنداز نیز هستند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go 2 یکی از محصولات میان رده کمپانی جی بی ال است. ابعاد این اسپیکر در بیشترین حالت از هشت سانتی‌متر تجاوز نمی‌کند و وزنی معادل 184 گرم دارد. گول ظاهر کوچکش را نخورید. اگر بتوانید نمونه اصلی این اسپیکر را در بازار پیدا کنید، می‌توانید مهمان صدای شفاف و بیس‌های بی‌نظیر این اسپیکر باشید. فروشگاه بالاکا با تامین مستقیم کالا از وارد کنندگان مجاز محصول، ضمن عرضه محصولات جی بی ال به پایین‌ترین قیمت، اصالت محصولات را نیز تضمین می‌کند.

سر و کله شیائومی همه جا پیدا می‌شود

این روزها قدرت تولید شرکت شیائومی به قدری گسترش پیدا کرده که می‌تواند تقریبا هر محصولی را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کند. اسپیکرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. میانگین قیمت اسپیکر شیائومی به مراتب از قیمت اسپیکرهای عرضه شده توسط سایر کمپانی‌های تراز اول کم‌تر است. چرا؟ چون شیائومی هزینه‌ای بابت برندینگ از مشتریانش اخذ نمی‌کند و حاشیه سود محصولات این کمپانی در بازار حداکثر 15 درصد است. به همین دلیل وقتی سراغ محصولات شیائومی می‌روید، می‌توانید از خرید باکیفیت‌ترین محصول در ازای مبلغی مناسب مطمئن باشید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل mi-outdoor یکی از محبوب‌ترین محصولات میان رده عرضه شده توسط کمپانی شیائومی است. قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل mi-outdoor تقریبا برابر با قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go2 است. ابعاد mi outdoor اندکی بیشتر از ابعاد رقیبش در کمپانی جی‌ بی ال است. ضمنا، با توجه به آسان‌تر بودن روند واردات محصولات چینی به ایران، شانس این که بتوانید نمونه اصل این اسپیکر را در بازار پیدا کنید بسیار زیاد است.

نگاهی به قیمت اسپیکر میان رده محبوب کمپانی قدرتمند انکر

محصولات انکر به طور کلی در رده محصولات کلاس A بازار قرار می‌گیرند و به همین دلیل میانگین قیمت اسپیکر انکر بیشتر از میانگین قیمت محصولات عرضه شده توسط سایر برندها است. در مقابل، امکان این که هرکدام از محصولات ارجینال انکر کیفیتی راضی کننده ارائه ندهند نزدیک به صفر است. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Soundcore Icon Mini یکی از محصولات میان رده محبوب کمپانی انکر است. قیمت این محصول اندکی بالاتر از قیمت رقبایش در کمپانی‌های شیائومی و جی بی ال است. در ازای این قیمت بالاتر، کاربران این محصول دوام و امکانات سخت‌افزاری بیشتری از اسپیکر Soundcore Icon دریافت می‌کنند. با این حال، حجم صدای تولید شده توسط هر سه محصولات میان رده معرفی شده، به میزانی است که اهالی یک جمع 5 الی 6 نفره بتوانند از صوت آن لذت ببرند.

کمپانی ایرانی تسکو نیز سری در میان سرها است

کمپانی ایرانی تسکو نمایندگانی قدرتمند در بازار رقابتی تولید و عرضه اسپیکر دارد. نمایندگی که از حیث کیفیت، کمی از رقبای خارجی خود ندارند و البته قیمت کم‌تری نسبت به رقبایشان دارند. کیفیت بالا و قیمت مناسب را که در کنار گارانتی دوازده ماهه تدارک دیده شده برای این محصولات بگذارید، تنها به یک چیز خواهید رسید. آن هم لذت لذت کاربری بالایی است که محصولات برند تسکو به مخاطبانشان هدیه می‌دهند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2377 مدل میان رده‌ محبوبی است که توسط این کمپانی به بازار عرضه شده است. قیمت اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2377 به مراتب کم‌تر از قیمت محصولات عرضه شده توسط سه کمپانی دیگر است و در مقابل، کیفیتی که از این محصول دریافت می‌کنید تفاوت چندانی با کیفیت محصولات عرضه شده توسط برندهای خارجی نخواهد داشت. ابعاد و وزن این اسپیکر به میزان قابل توجهی بیشتر از ابعاد و وزن سایر سه محصولی است که در این مقاله خدمتتان معرفی کردیم. TS 2377 از نظر سخت‌افزاری نیز قابلیت‌های متمایز کننده‌ای از خود نشان می‌دهند که در محصولاتی همچون اسپیکر MI OUTDOOR و اسپیکر انکر مدل Soundcore Icon Mini به چشم نمی‌خورد. از جمله این قابلیت‌های سخت افزاری متمایز کننده می‌توان به قابلیت دریافت امواج رادیویی و پشتیبانی از کارت حافظه در کنار بهره‌مندی از فناوری بلوتوث اشاره کرد.

سراغ کدام برند برویم؟

حال که درباره محصولات میان رده و برندهایشان اطلاعات کسب کرده‌اید، وقت انتخاب نهایی فرا رسیده است. قابلیت‌ها و کیفیت همه اسپیکرهای معرفی شده کم و بیش یکسان است. برای انجام انتخاب نهایی لازم است به جز قیمت محصولات به دو مسئله مهم دیگر نیز توجه کنید. اولین مورد، مسئله مرتبط با انتظارات سخت‌افزاری شما از محصولات است. مورد دوم، مرتبط با عادت‌های شنیداری شما است. هرکدام از این اسپیکرها در رنج صدای خاصی بهترین عملکردشان را نشان می‌دهند و اگر حین انتخاب محصول به خوبی درباره این موضوع تحقیق کنید، در نهایت بیشترین لذت را از خریدی که انجام داده‌اید خواهید برد. شما میتوانید انواع اسپیکر و ساندبار را با بهترین قیمت ها در فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه