بهترین ساعت های هوشمند بازار

بهترین ساعت های هوشمند بازار

بهترین ساعت های هوشمند بازار

از زمان عرضه اولین ساعت هوشمند بازار تا امروز، این گجت‌های پرطرفدار چندین نسل رو به جلو حرکت کرده و ارتقا یافته‌اند. اگرچه اولین ساعت‌های هوشمند عرضه شده به بازار در زمینه فناوری حرف چندانی برای گفتن نداشتند، اما از همان ابتدای امر به عنوان یکی از ترندهای پوشیدنی به محبوبیتی چشمگیر دست پیدا کردند. شرکت‌های تولید کننده این ساعت‌ها با وجود کسب موفقیت هنگام عرضه نسل اول محصولاتشان، از یک حقیقت مهم آگاه بودند. آن هم این که اگر سطح فناوری‌های به کار رفته در این ساعت‌ها ارتقا پیدا نکند، کاربران کم کم قید استفاده از آن‌ها را می‌زنند و ساعت‌های هوشمند به تاریخ گجت‌ پوشیدنی می‌پیوندد. همین شد که شرکت‌های مختلف هرکدام سود به دست آمده از فروش سری اول محصولاتشان را روی تحقیق و توسعه ساعت‌های هوشمند سرمایه گذاری کردند و نتیجه کار، فوق‌العاده از آب درآمد. ساعت‌های هوشمند، امروزه یکی از محبوب‌ترین گجت‌ های موجود در بازار هستند و در صدر فهرست محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی قرار می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم درباره بهترین ساعت های هوشمند بازار صحبت کنیم. ساعت‌هایی که علاوه بر فناوری سطح بالا، از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند و حتی نگاه کردن به آن‌ها مخاطب را هیجان زده می‌کند.

معیار رتبه بندی ساعت‌های هوشمند در فروشگاه بالاکا

کارشناسان حوزه فناوری ما در فروشگاه بالاکا، انواع ساعت‌های هوشمند از اپل‌ های گران قیمت گرفته تا محصولات عرضه شده توسط کمپانی‌های کوچک را مورد بررسی قرار داده‌اند. ما در تهیه این لیست، موارد مختلفی همچون طراحی ظاهری، امکانات، طول عمر باطری، سرعت عملکرد، قیمت و امکانات ارائه شده توسط ساعت‌‌ها در زمینه سبک زندگی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. بنابراین می‌توانیم به جرات ادعا کنیم که خواندن این مقاله به عنوان یک راهنمای جامع پیش از خرید این کالای دیجیتال می‌تواند تحقیقاتتان را تکمیل کند.

نکات مهمی که لازم است همواره در ذهنتان داشته باشید

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک ساعت هوشمند درست و حسابی هستند، قصد خرید یک تلفن همراه جدید را نیز دارند. اگر شما هم در این شرایط به سر می‌برید، بهتر است قبل از مطالعه درباره ساعت هوشمند مناسب، درباره تلفن همراه دلخواهتان تحقیق کنید. اگر تلفن همراهتان را از قبل انتخاب کرده‌اید و یا می‌خواهید ساعت خریداری شده را روی موبایل فعلی خود ست کنید، لازم است بدانید که برخی از امکانات به کار رفته در ساعت‌های هوشمند، بر روی همه تلفن‌های همراه قابل اجرا نیستند. برای مثال، شما نمی‌توانید ساعت‌های هوشمند اپل را با تلفن‌های همراه اندرویدی ست کنید. از طرفی اگر ساعت هوشمند شیائومی خود را با یکی از تلفن‌های همراه عرضه شده توسط این کمپانی ست کنید، می‌توانید امکانات بیشتری از ساعتتان دریافت کنید. لازم به ذکر است که بعضی از ساعت‌‌های هوشمند برای کار کردن، اصلا نیازی به ست شدن با تلفن همراه ندارند.

Apple Watch SE شما را شگفت زده خواهد کرد

Apple Watch SE را می‌توان برترین ساعت هوشمند سال 2021 دانست. قیمت Apple Watch SE نسبت به ساعتی که نام اپل واچ را یدک می‌کشد واقعا پایین است. اپل واچ 6 را می‌توان رقیب سرسخت این ساعت در نظر گرفت. با این حال Apple Watch SE حائز ویژگی‌هایی است که آن را حسابی نسبت به رقیبانش جلو می‌اندازد. علی‌رغم قیمت مقرون به صرفه این ساعت نسبت به اپل واچ 6، می‌توان گفت که Apple Watch SE تقریبا تمام امکانات ارائه شده توسط اپل واچ شش را ارائه می‌کند، طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و از نظر عمر باطری، در صدر جدول نگهداری از شارژ اپل واچ‌ها قرار می‌گیرد.

اندرویدی‌ها به سادگی از رقابت کنار نمی‌کشند

با توجه به تفاوت‌های ساختاری دو سیستم عامل اندروید و Ios، مقایسه محصولات پشتیبانی کننده از اندروید با محصولاتی که از سیستم عامل ios پیروی می‌کنند به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست. با این حال، Samsung Galaxy Watch 3 ویژگی‌هایی دارد که امکان بهره‌مند شدن از آن‌ها حتی برای کاربران ios وسوسه برانگیز است. پررنگ‌ترین ویژگی Samsung Galaxy Watch 3 ظاهر شیک آن است. ظاهر فوق‌العاده Samsung Galaxy Watch 3 آن را تبدیل به یک ساعت هوشمند لاکچری می‌کند. صبر کنید، سورپرایزهای سامسونگ به طراحی یک ظاهر خواستنی برای محصولش ختم نمی‌شود. سیستم ناوبری طراحی شده در این ساعت بسیار خاص است و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. صفحه لمسی این ساعت به مراتب قدرتمندتر از صفحه لمسی سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است و این موضوع به خودی خود می‌تواند نقش برگ برنده گلکسی واچ 3 را ایفا کند. چرا؟ چون اسکرین ساعت‌های هوشمند نسبتا کوچک است و هرچه قدرت خازن‌های لمسی آن‌ها بیشتر باشد، کار کردن با آن‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود. تعداد نرم‌افزارهای قابل اجرا بر روی این ساعت، کم‌تر از نرم‌افزارهایی است که برای اپل واچ‌ها طراحی شده‌اند، اما این به معنای صعف نرم‌افزاری گلکسی واچ 3 نیست. اگر از کاربران آیفون هستید و دلتان برای این ساعت رفته، خبر خوش برایتان این است که گلکسی واچ 3 با تلفن‌های اپل نیز ست می‌شود.

Samsung Galaxy Watch Active 2 نماینده دیگری از برند سامسونگ

اگرچه محصولی از کمپانی اپل صدر جدول بهترین ساعت‌های هوشمند معرفی شده توسط بالاکا را اشغال کرد، اما برند سامسونگ دو نماینده در این جدول دارد. به غیر از گلکسی واچ سه در رتبه دوم، Samsung Galaxy Watch Active 2 نیز به عنوان یک ساعت هوشمند حرفه‌ای و زیبا در جایگاه سوم این جدول قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که سامسونگ در طراحی این محصول، سعی کرده تمام ویژگی‌های مثبت سایر ساعت‌های هوشمندش را در محصولی جمع و جورتر و البته اسپورت‌تر به بازار عرضه کند. این ساعت به صورت تخصصی برای همراهی شما حین انجام فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است و دارای 39 مود انجام تمرین است. شما می‌توانید به کمک این ساعت هوشمند فاکتورهای مختلف سلامتی خود از جمله میزان ضربان قلب، میزان استرس و میزان کیفیت خوابتان را رصد کنید. در برخی از مواقع این ساعت قادر به اندازه‌‌گیری فشار خونتان نیز خواهد بود، اما زیاد روی این ویژگی حساب باز نکنید چراکه خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که درست کار نکند. نقطه قوت مهم این ساعت قیمت پایین آن است، با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ برای پایین آوردن قیمت قید به کارگیری برخی از امکانات اختصاصی‌اش را در این ساعت زده باشد.

چینی‌ها ساده عقب نشینی نمی‌کنند

مگر می‌شود جایی لیستی از برترین محصولات حوزه فناوری تهیه شود و هیچ محصولی از کشور چین در آن لیست حضور نداشته باشد؟ Honor Magic Watch 2 یک ساعت هوشمند فوق‌العاده جذاب از کمپانی هوآوی است که در رتبه چهارم لیست ما قرار می‌گیرد. قیمت این ساعت هوشمند، نسبت به سایر رقبایش بسیار مقرون به صرفه است، باطری بسیار قدرتمندی دارد و امکاناتی که به کاربران ورزشکارش ارائه می‌دهد فوق‌العاده است. این ساعت نه تنها می‌تواند اطلاعات مرتبط با تمریناتی که در طول روز انجام می‌دهید را آنالیز کند، بلکه مانند یک مربی کلی توصیه‌ ورزشی درجه یک به کاربرانش ارائه می‌کند و حتی به آن‌ها تمرین می‌دهد. باطری این ساعت می‌تواند حدود یک تا دو هفته شارژ باقی بماند که این رکورد نسبت به رکورد ثبت شده توسط سایر ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده است. خبر بد برای کاربران ios این است که تلفن‌های اپل از بیشتر امکانات عرضه شده توسط این ساعت هوشمند پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین خریداری این ساعت را به آن‌ها پیشنهاد نمی‌کنیم. تنها مشکل کوچکی درباره این ساعت وجود دارد، این است که بدنه و صفحه آن جاذب گرد و خاک هستند. بنابراین کاربران Honor Magic Watch 2 باید خودشان را برای تمیز کاری‌های پیاپی ساعتشان آماده کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه