کدام مدل ریش تراش برای صورت من مناسب است؟

کدام مدل ریش تراش برای صورت من مناسب است؟

کدام مدل ریش تراش برای صورت من مناسب است

انتخاب ریش تراش برای آقایان آن قدرها که به نظر می‌رسد ساده نیست. دیگر گذشت آن دوران که آقایان اهمیت چندانی برای پوستشان قائل نبودند و در دید عموم داشتن پوست زبر از نشانه‌های مردانگی به شمار می‌رفت. مردان امروزی خوش پوش و شیک هستند و به آرایش صورت، به چشم یکی از اجزای مهم زیبایی و سلامت نگاه می‌کنند. تاثیرگذاری فوق‌العاده ریش در سبک و سیاق آرایش صورت مردان، یکی از دلایلی است که شما را مجاب به داشتن دقت عمل حین انتخاب و خرید ریش تراش مناسب می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم درباره همین موضوع صحبت کنیم. این که کدام مدل از دستگاه‌های ریش تراش موجود در بازار می‌تواند نیازهای شما را بر طرف کرده و استایلتان را تکمیل کند.

چرا باید برای اصلاح صورت سراغ دستگاه‌های الکتریکی برویم؟

امروزه تنوع دستگاه‌های الکتریکی که برای اصلاح صورت آقایان طراحی شده‌اند بسیار زیاد شده است. کار با این دستگاه‌ها به مراتب از کار با تیغ راحت‌تر است و هرکدام از آن‌ها امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در حالت حداقلی، دستگاه‌های ریش تراش امروزی چندین سر مختلف دارند که می‌توانید به کمک آن‌ها کنترل بیشتری بر روی فرآیند اصلاح صورت داشته باشید. به جز امکانات پایه مثل داشتن سرهای اصلاح مختلف، شماره‌های مختلف تیغ و غیره، ریش تراش‌های امروزی از امکانات جالبی مانند سنسورهای اصلاح نیز برخوردار هستند. کار این سنسورها به گونه‌ای است که تراکم مو در نقاط مختلف صورت را به صورت خودکار تشخیص داده و بر اساس آن شماره تیغ را تعیین می‌کند. با این حال، هرچه بر تعداد این امکانات اضافه می‌شود، تنوع ماشین‌های اصلاح بیشتر شده و بدین ترتیب، انتخاب یک محصول از میان آن‌ها دشوارتر می‌گردد.  

چرخشی در برابر فویلی

کلیه دستگاه‌های اصلاح صورت را می‌توان در دو گروه چرخشی و فویلی تقسیم بندی کرد. تیغه دستگاه‌های اصلاح فویلی، توسط یک ورقه فلزی نازک و منحنی پوشانده شده است. عملکرد این دستگاه حول محور سر خوردن ورقه نازک فویلی بر روی صورت شما شکل می‌گیرد. این دسته از دستگاه‌های اصلاح، بیشتر به درد افرادی می‌خورد که ریش‌های کم پشت و کوتاه دارند. بنابراین، اگر عادت دارید که هر روز سراغ دستگاه ریش تراشتان را بگیرید و از آن استفاده کنید، توصیه ما به شما استفاده از دستگاه‌های فویلی است. ضمنا، افرادی که به تماس مستقیم تیغ با پوستشان حساسیت دارند و یا دچار خشکی پوست هستند نیز بهتر است از دستگاه‌های فویلی استفاده کنند. در برابر دستگاه‌های فویلی، دستگاه‌هایی با تیغه چرخشی قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که برخلاف انتظارها، بیشتر افراد استفاده از دستگاه‌های روتری را ساده‌تر از اصلاح صورت به کمک دستگاه‌های فویلی می‌دانند. اگر ریش نسبتا بلندی دارید و انجام اصلاح صورت در زمره عادت‌های روزانتان قرار نمی‌گیرد، پیشنهاد ما به شما انتخاب ریش تراش‌های چرخشی است. استفاده از این دستگاه‌ها به آقایانی که پوست زبرتری دارند نیز توصیه می‌شود.

خشک می‌زنید یا تر؟

خب این یکی از کلیدی‌ترین سوالات زندگی آقایان است. انتخاب بین اصلاح خشک و تر به نوع پوستتان، استایل دلخواهتان و البته مهارتتان در اصلاح صورت بستگی دارد. اصلاح خشک، روشی فوق سریع و بسیار تمیز برای رسیدن به استایل دلخواهتان است. به همین دلیل است که بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند از ماشین‌های اصلاحی استفاده کنند که در حالت خشک، اصلاح  صورت را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. با این حال، حتی طرفداران دو آتیشه اصلاح خشک نیز گاهی مجبور به استفاده از فوم‌ و ژل‌های اصلاح می‌شوند. به همین دلیل است که توصیه ما به شما انتخاب دستگاهی است که در هر دو حالت به بهترین شکل عمل کند. عملکرد برخی از دستگاه‌های ریش تراش امروزی به قدری پیشرفته شده که حتی زیر دوش آب نیز به خوبی کار می‌کنند.

جدای از صورتتان باید به سبک زندگی خود نیز دقت کنید

قبل‌تر گفتیم که چطور عادت روزانه برخی از افراد، آن‌ها را تبدیل به کاندیدای بهتری برای استفاده از دستگاه‌های روتری یا فویلی می‌کند. با این حال، تاثیر عادات روزمره ما بر فرآیند انتخاب مناسب‌ترین ماشین ریش تراش از میان گزینه‌های موجود در بازار به همین یک مورد محدود نمی‌شود. لازم است حین انتخاب ماشین اصلاح صورت، به منبع تغذیه آن نیز دقت کنید. دستگاه‌های ریش تراش از نظر تنوع در منبع تغذیه در سه گروه باطری خور، سیمی و شارژی طبقه‌بندی می‌شوند. دستگاه‌های قابل شارژ، گزینه‌های مناسبی برای استفاده حین حرکت هستند که اتفاقا حین فرآیند اصلاح نیز دست و پایتان را نمی‌گیرند. با این حال، اگر این دستگاه‌ها را مرتبا به شارژ بزنید، باطری آن‌ها کم کم ضعیف شده و توانایی‌اشان در حفظ نیروی الکتریکی کاهش می‌یابد. دستگاه‌های باطری خور موجود در بازار، تمام مزایای دستگاه‌های شارژی را به کاربرانشان عرضه می‌کنند، با این حال استفاده از این دستگاه‌ها در طولانی مدت چندان مقرون به صرفه نیست. چرا؟ چون میزان مصرف باطری دستگاه‌های اصلاح صورت بالا است. دستگاه‌های سیمی هم که دیگر معرف حضور همگان هستند، کم دردسر اما دست و پا گیر. حال انتخاب با خودتان است و باید با نگاه به سبک زندگیتان، یکی از این سه مدل دستگاه را به عنوان مدل مورد نظرتان انتخاب کنید.

سراغ کدام برند برویم؟

صحبت درباره برندهای مختلف موجود در بازار و کیفیت محصولات هرکدام از آن‌ها را به انتهای بحث سپردیم. چرا؟ چون پیش از توجه به برند دستگاه ریش تراشی که انتخاب می‌کنید، لازم است به نیازهایتان توجه داشته باشید، نه این که یک راست بروید سراغ معروف‌ترین برند ممکن و محصولش را خریداری کنید. توصیه ما به شما این است که پیش از خواندن این بخش، تمام ویژگی‌های ذکر شده در مقاله را در کنار یک دیگر بچینید و بدین ترتیب مشخص کنید که محصول مورد نظرتان دقیقا از چه ویژگی‌هایی برخوردار است. اگر بعد از انجام این کار به سراغ محصولات مختلف موجود در بازار بروید، درخواهید یافت که هر برند حداقل یکی دو نمونه از محصولاتی که به درد شما بخورد را تولید کرده است. بازیگران مهم بسیاری در عرصه تولید ماشین‌های ریش تراش فعالیت می‌کنند. شرکت‌هایی مانند فیلیپس، پاناسونیک و رمینگتون از جمله بزرگ‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید ماشین‌های اصلاح صورت هستند. زمانی که حرف از تراشیدن پوست صورتتان می‌شود، توصیه همیشگی ما به شما انتخاب یکی از محصولات تولید شده توسط برندهای معتبر و شناخته شده است. فروشگاه بالاکا مفتخر به گردآوری محصولات تولید شده توسط بهترین برندهای جهان و عرضه هرکدام از آن‌ها با مناسب‌ترین قیمت ممکن است. بر اساس آمار، آقایان معمولا بر اساس سلایق شخصی خود یک برند را انتخاب کرده و برای خریداری محصولات مورد نظرشان اقدام می‌کنند. با این حال، اگر بخواهیم از نظر تکنیکی به قضیه نگاه کنیم، محصولات شرکت فیلیپس بهترین دستگاه‌های ریش تراش فویلی موجود در بازار هستند. در برار محصولات فویلی، محصولات چرخشی قرار می‌گیرند که شرکت‌های Braun و رمینگتون را می‌توان پرچمداران تولید آن‌ها دانست.

حواستان به اعتبار محضول باشد

هیچ کدام از ما دوست نداریم وقتی که در تب و تاب آماده کردن سر و ظاهرمان برای یک اتفاق مهم هستیم، ناگهان دستگاه ریش تراشمان از کار بیفتد، به همین دلیل است که باید سراغ محصولات معتبر برویم. اگر محصولی که خریداری کرده‌ایم گارانتی هم داشته باشد که دیگر نور علی نور است. البته گارانتی در همان لحظه کارتان را راه نمی‌اندازد، اما یک نکته مهم درباره لوازم برقی گارانتی دار وجود دارد. هیچ فروشنده‌ای دوست ندارد که محصول فروخته شده‌اش را پس بیاورند، بنابراین اگر فروشنده به همراه یک محصول گارانتی آن را نیز ارائه کند، حتما خیالش از بابت این که محصولش را برایش پس نخواهید آورد راحت است. شما میتوانید انواع ریش تراش های محبوب جهان را با خیال راحت از اصالت، در فروشگاه اینترنتی بالاکا مشاهده و خریداری بفرمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه