معرفی کامل هدست های بی سیم شیائومی به ترتیب قیمت

معرفی کامل هدست های بی سیم شیائومی به ترتیب قیمت

معرفی کامل هدست های بی سیم شیائومی به ترتیب قیمت

هدست شیائومی یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که کمپانی محبوب شیائومی به بازار ایران عرضه کرده است. نکته جالب توجه درباره انواع هدست شیائومی، میزان سودی است که این کمپانی از فروش این هدست‌ها می‌برد. برخلاف سایر شرکت‌های صاحب نام، حاشیه سود شیائومی از فروش هدست‌هایش حداکثر 5 درصد است. بالا بودن کیفیت از یک سو و پایین بودن قیمت محصولات این شرکت از سوی دیگر رسما رکورد میزان فروش لوازم دیجیتالی در جهان را شکسته و از این حیث، نام برند شیائومی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. شاید از خودتان بپرسید حال که شیائومی از شیر مرغ تا جان آمیزاد را در کارخانه‌اش تولید می‌کند، چرا می‌خواهیم در مقاله به صورت تخصصی درباره هدست‌های بی‌سیم شیائومی صحبت کنیم. هدست‌ها رفیق راه ما هستند. هرکدام از ما چه در اوقات فراغتمان و چه در زمان انجام کارهای روزمرمان ازین گجت‌ها استفاده می‌کنیم. اگر شما هم مثل من از طرفداران دو آتیشه استفاده از هدست‌ها باشید، قطعا با مشکلاتی مثل گره خوردن و یا پاره شدن سیم آن دست و پنجه نرم‌ کرده‌اید. هدست‌های بی‌سیم اختراع شده‌اند که ما را از این مکافات‌ها نجات بدهند و ما هم به پاس لطفشان، می‌خواهیم در این مقاله هدست‌های بی‌سیم شیائومی را به ترتیب قیمتشان به شما معرفی کنیم.

حداقل هدست شیائومی را فیک نخرید

با وجود ارزان بودن محصولات شیائومی، باز هم نمونه‌های کپی شده‌ای از این محصولات در بازار موجود هستند که کیفیتشان از نمونه‌های اورجینال کم‌تر است. شاید فکر کنید که با وجود ارزان بودن محصولات این برند، کسی حاضر نباشد سراغ نمونه‌های فیک تولید شده برود، با این حال به نظر می‌رسد که قضیه دقیقا برعکس آن چیزی است که به نظرتان می‌رسد. با توجه به ارزان بودن محصولات شیائومی، تابوی این حقیقت که"به ازای پرداخت قیمت‌ پایینتر کیفیت محصول دریافتی شما نیز پایین خواهد آمد می‌آید"می‌شکند. محصولات فیک اگرچه قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات ارجینال دارند، اما مطمئن باشید که عمرشان چندان به درازا نخواهد کشید. این محصولات نه تنها عمر زیادی ندارند، بلکه کیفیتشان هم به هیچ عنوان قابل قبول نیست. نویزهای گوش خراشی که از اسپیکرهای یک هدست شیائومی فیک به گوش می‌رسد، تجربه‌تان از گوش دادن به یک آهنگ دلنشین را با خاک یکسان خواهند کرد. خلاصه حرف این که تفاوت قیمت هدست شیائومی اورجینال با فیک چندان زیاد نیست، اما تفاوت کیفیتشان از زمین تا آسمان است.

ارزان‌ترین هدست‌های بلوتوثی برند شیائومی

اگر تصورتان بر این است که هزینه خریداری محصولات دیجیتال موجود در طیف قیمت ارزان، کم‌تر از صد هزار تومان است باید کمی انتظاراتتان از واژه ارزان را پایین بیاورید. هدست‌های بلوتوثی اصولا محصولات ارزان قیمتی نیستند. البته که شما می‌توانید با در نظر داشتن قیمت‌های زیر صد هزار تومان هم یکی دو محصول در بازار پیدا کنید، اما خب در این مقاله قصدمان صحبت درباره محصولات عرضه شده توسط برند معتبر شیائومی است. به احتمال زیاد Xiaomi Redmi AirDots Bluetooth Headset ارزان‌ترین محصولی باشد که در بازار پیدا می‌کنید. با در دست گرفتن این هدست، اولین چیزی که توجهتان را به خود جلب می‌کند، بدنه مستحکم آن است. جنس بدنه این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که در عین سبک بودن، در برابر رطوبت و عرق بدن نیز مقاومت داشته باشد. با این حال، طراحی ظاهری آن می‌توانست بهتر از این‌ها باشد . البته که AirDot از نظر ظاهری کاملا شیک به نظر می‌رسد، اما شکل طراحی آن به گونه‌ای است که ممکن است جایگاه آن در گوشتان حین فعالیت‌های شدید بدنی نامطمئن و لق به نظر برسد. هدست شیائومی Redmi AirDots 2 از فناوری بلوتوث نسل پنجم پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب می‌تواند به اکثر تلفن‌های همراه امروزی متصل شود.

دیگر هدست شیائومی که در این محدوده قیمت قرار دارد Xiaomi QCY T12 TWS است. این محصول به مراتب از محصول قبلی پرطرفدارتر است، با این حال از نظر کیفیت صدا تفاوت چندانی بین این مدل و مدل قبلی دیده نمی‌شود. از جمله نقاط قوت Xiaomi QCY T12 TWS می‌توان به طراحی زیباتر و باطری قوی‌تر آن اشاره کرد.

برگ برنده شیائومی در رده متوسط هدست‌های بی‌سیم

مدل T8 را می‌توانیم برگ برنده شیائومی در هدست‌های بی‌سیم رده متوسط بدانیم. پیش‌تر حین صحبت درباره مدل T12، به بسیاری از ویژگی‌های سری QCY اشاره کرده‌ایم. خبر خوش برای متقاضیان خرید هدست‌های شیائومی، این است که می‌توانند تنها با اندکی هزینه بیشتر علاوه بر تمام ویژگی‌های ممتاز ارائه شده در مدل T12 از قابلیت‌های درجه یک و منحصر به فرد مدل T8 نیز بهره‌مند شوند. آن چه این مدل هدست شیائومی را از نظر ظاهری نسبت به سایر هدست‌های تولید شده توسط این کمپانی متمایز می‌کند، حلقه‌های طلایی جذابی است که در نزدیکی اسپیکرهای این هدست تعبیه شده است. بهره‌مندی این هدست از نوعی فناوری که اصطلاحا به آن HALF IN EAR می‌گویند، قدرت این دیوایس برای فیلتر کردن نویزهای موجود در محیط را به حداکثر می‌رساند. بر اساس تجربیات به ثبت رسیده توسط کاربران این محصول، هدست شیائومی T8 می‌تواند تا فاصله ده متری از دیوایس مادر همچنان به آن متصل باقی مانده و تمام اصوات مرتبط را باکیفیت بالا به گوشتان برساند.

کمپانی شیائومی برای لاکچری پسندها چه چیز در چنته دارد؟

Air 2S فرزند لاکچری کمپانی شیائومی است. هدست شیائومی Air 2s به پخش HD صداهای مختلف بسنده نکرده و به کمک کدک AAC، گوش کاربران را با صدایی کاملا صاف، لطیف و واضح نوازش خواهد کرد. پشتیبانی این محصول از کدک AAC، Air 2s را به یکی از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار در زمینه تفکیک صداهای مختلف از یک دیگر تبدیل می‌کند. به کمک این کدک، Air 2s می‌تواند اجزای مختلف یک هارمونی را بدون شکستن وحدتشان از یک دیگر تفکیک کند.  جدای از تکنولوژی‌های صوتی، فناوری‌های کاربردی مختلفی همچون حسگرهای مادون قرمز در ناحیه ایرفون‌های این گجت و تکنولوژی ENC تعبیه شده در آن، دیوایسی تماما هوشمند از قلب Air 2s بیرون می‌کشد. دیوایسی که می‌تواند برداشته شدن از گوشتان را تشخیص دهد و با رفع SELECTIVE نویزها، کنترل صد در صدی آن چه می‌خواهید به گوشتان برسد را در اختیارتان قرار می‌دهد. جدای از تمامی این امکانات فوق‌العاده که برخی از آن‌ها به صورت انحصاری توسط هدست شیائومی Air 2S ارائه می‌شوند، شما می‌توانید با دو بار ضربه زدن بر روی هدستتان دستیار صوتی خود را نیز فعال کنید. دیگر چه از این بهتر؟

اختلاف طبقاتی میان لاکچری‌های و سایر هدست‌های کمپانی شیائومی چقدر است؟

قبل از صحبت درباره محصولات سطح بالای کمپانی شیائومی، بگذارید خیالتان را از بابت یک چیز راحت کنم. تفاوت محصولات سطح بالای این شرکت با سایر محصولات تولید شده توسط آن‌ها، بیش از هرچیزی مرتبط با دوام محصول است. طبیعتا در طراحی انواع هدست شیائومی ریزه‌کاری‌هایی به کار رفته است که هرچند بر روی هارمونی نهایی اصوات تاثیر می‌گذارند، اما گوش ما قادر به درک و تحلیل این ریزه‌کاری‌ها به صورت مجزا نیست. به همین دلیل، ممکن است کاربران انواع هدست شیائومی گاهی متوجه تفاوت بین مدل‌های مختلف نشوند.  خلاصه کلام این که این مدل‌ها با هم تفاوت دارند اما چشم گیرترین تفاوتی که میانشان به چشم می‌خورد، مرتبط با بحث دوام و ماندگاری است. در صورتی که از اصالت محصولی که خریداری می‌کنید مطمئن هستید، نیازی نیست درباره کیفیت صدایی که هدست شیائومی به گوشتان می‌رساند نگران باشید. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظرتان از لیست هدست‌های بی سیم شیائومی فروشگاه اینترنتی بالاکا، خیالتان را از بابت اصالت محصول نیز راحت کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه