معرفی همه گوشی‌های شیائومی سری نوت

معرفی همه گوشی‌های شیائومی سری نوت

کمپانی چینی شیائومی سال‌ها است که با گوشی‌های موبایل خود شناخته می‌شود. این کمپانی از دوران قدیم، یکی از پیشرو‌های صنعت موبایل بوده و امروزه به ‌عنوان اپل شرق شناخته می‌شود. برند چینی شیائومی در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین برند‌های گوشی هوشمند در سطح دنیا تبدیل شده‌است. این شرکت با تولید مدل‌هایی بسیار باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود،‌ در حال حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده‌است. در ادامه به بررسی گوشی‌های شیائومی سری نوت می‌پردازیم. مطالعه این مطالب به کسانی که قصد خرید موبایل حرفه‌ای و باکیفیت بالا دارند پیشنهاد می‌شود.

Xiaomi Redmi Note 10

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 به عنوان پرچم‌دار جدید شیائومی شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند نه ‌تنها بهترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود؛ بلکه یکی از گوشی‌های گران قیمت این کمپانی چینی هم به‌حساب می‌آید. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 از گوشی‌های قدرتمند این برند محسوب می‌شود. این محصول‌ از امکانات بسیار زیادی برخوردار است تا بهترین عملکرد را به عنوان یک گوشی موبایل حرفه‌ای به ‌ارمغان بیاورد. در طراحی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 از بدنه‌ای خوش‌ ساخت و باکیفیت و یک نمایشگر ظریف از شیشه با پوشش محافظ Gorilla Glass 3+ از نوع سوپر آمولد پلاس ۶.۴۳ اینچی استفاده شده‌است که ۸۳.۵ درصد از پنل جلو را پوشش می‌دهد. از ویژگی‌های اصلی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 مجهز بودن به تراشه‌ قدرتمند ۱۱ نانومتری Qualcomm SDM678 Snapdragon 678  و پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 460 طلایی و شش هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Kryo 460 نقره‌ای) است. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به جدیدترین نسخه‌ اندروید یعنی اندروید ۱۱ است. از نظر مشخصات دوربین‌ گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 می‌توان به مجهز بودن به چهار لنز قدرتمند با رزولوشن ۲، ۲، ۱۲ و ۴۸ مگاپیکسل اشاره کرد که قابلیت فوکوس خودکار، عکاسی پانوراما و عکاسی HDR دارند. شیائومی برای این محصول یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی در نظر گرفته‌است که این باتری قدرتمند می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۶۷ درصد و در ۷۴ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ‌ شود. یکی از ویژگی‌هایی که محبوبیت گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 را چند برابر کرده‌است، قابلیت مجهز بودن به گواهینامه IP53 است تا از این گوشی در برابر گرد و غبار و برخورد با آب جلوگیری کند.

Xiaomi Redmi Note 9S

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9S یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار است که به ‌عنوان یک گوشی موبایل حرفه‌ای با وزن ۲۰۹ گرم و ابعاد  میلی ‌متر باکیفیت عالی تولید شده‌است. در طراحی جلو و پشت گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S از شیشه گوریلا گلس 5 باکیفیت بالا استفاده شده‌است. هم‌چنین دارای فریم پلاستیکی بر روی بدنه خود است که باعث وزن کم این محصول می‌شود. این محصول دارای یک نمایشگر بزرگ، با لبه‌‌های منحنی شکل و رنگ ‌آمیزی پر زرق و برق است. شیائومی در طراحی پنل جلویی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی استفاده کرده‌است که بیش از ۸۴.۵ درصد از پنل جلو را پوشش می‌دهد. در سمت چپ فریم این مدل از گوشی سامسونگ محل قرارگیری دو سیم کارت ‌و یک کارت حافظه Micro SD دیده‌ می‌شود و در سمت راست فریم آن نیز دو کلید پاور و کلید تنظیم صدا تعبیه شده‌است. در قسمت پایینی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S یک ورودی USB_C برای شارژ گوشی، یک اسپیکر تک کاناله قدرتمند و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون طراحی شده‌است. بر روی قاب پشتی این گوشی موبایل درون محفظه چهار دوربین قدرتمند با ۴ لنز ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز، سنسور تشخیص عمق تصویر، پانوراما و HDR قرار گرفته‌است. هم‌چنین شیائومی یک دوربین سلفی با لنز ۸ مگاپیکسل نیز برای این گوشی موبایل در نظر گرفته‌است که در حالت فیلم ‌برداری سلفی کیفیت Full HD و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌کند. شیائومی برای گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته‌است که این باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی، می‌تواند میزان شارژ این گوشی موبایل را به سرعت به ۱۰۰ برساند. با استفاده از این باتری پرقدرت می‌توانید چندین ساعت با خیال راحت از گوشی موبایل خود استفاده کنید. این کمپانی در جعبه محصول یک شارژر ۲۲.۵ واتی برای شارژ سریع آن قرار داده است.  گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S مجهز به سیستم عامل اندروید 10.0 است و از نسخه رابط کاربری MIUI 11 نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین این مدل از گوشی موبایل شیائومی مجهز به یک چیپست ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio P35 ‌است. شیائومی در طراحی سخت افزار گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9S از ۸ هسته پردازشگر Adreno 618 (دو هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Kryo 465 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 465 نقره‌ای) استفاده کرده‌است. هم‌چنین با در نظر گرفتن حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با دو رم ۴ و ۶ گیگابایت عملکرد این گوشی موبایل را افزایش داده‌است. این گوشی موبایل هوشمند در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری با کیفیت بسیار عالی تولید شده‌است.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

یکی دیگر از پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار Xiaomi Redmi Note 10 Pro است. مدل پرو این سری از گوشی‌های شیائومی‌ نسبت به مدل معمولی خود ابعاد بزرگ‌تری دارد و از دوربین قوی‌تر، باتری حجیم‌تر، شارژر سریع‌تر و حافظه‌ ذخیره‌ سازی بیش‌تری بهره می‌برد. به‌جز این ویژگی‌ها، سایر بخش‌های هر دو گوشی یکسان است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro پیشرفته‌ترین محصول از برند شیائومی‌ است که از یک محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 در پنل جلو به همراه یک قاب فلزی بهره‌مند است که باعث می‌شنود این گوشی بتواند مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان دهد. این محصول مجهز به دوربین‌های چند گانه است که فیلم برداری با کیفیت 8K را امکان پذیر می‌کند. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED، پردازنده گرافیکی Adreno 618، پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 Silver )، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با دو رم ۶ و ۸ گیگابایت است. این گوشی از یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی بهره‌مند است و همین ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گوشی، ساعت‌ها محتوا ویدئویی را فیلم برداری و ضبط کنید. هم‌چنین این دستگاه علاوه بر دوربین بسیار قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی از حسگر اثرانگشت (لبه گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و حسگر مادون قرمز IR Blaster پشتیبانی می‌کند که این ویژگی‌ها امتیاز مثبتی برای این محصول محسوب می‌شود. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار است که این ویژگی خرید این محصول را برای قشر گسترده‌ای از کاربران فراهم می‌کند.

Xiaomi Redmi 9T

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات کمپانی مشهور شیائومی است که به‌ عنوان یک محصول قدرتمند از طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T با ظاهری فوق‌العاده زیبا و ساده از جذاب‌ترین کار‌های این کمپانی شناخته می‌شود. کمپانی شیائومی در طراحی بدنه پشت و فریم این گوشی موبایل از پلاستیک باکیفیت و مرغوب استفاده کرده است. هم‌چنین در پنل جلو این محصول از شیشه‌ گوریلاگلس ۳ استفاده کرده‌است که ظاهری چشم نواز به گوشی می‌بخشد. در سمت راست نمایشگر این گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا، در سمت چپ آن درگاه سیم‌ کارت و کارت حافظه جانبی و در در قسمت پایینی این مدل از گوشی موبایل شیائومی اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده‌است.  در طراحی نمایشگر گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T از صفحه‌نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD  استفاده شده‌است که ۸۳.۴ درصد از پنل جلو را پوشش می‌دهد. این نمایشگر با قابلیت تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، تصاویر را با کیفیت عالی و رزولوشن بالا ارائه می‌کند. بر روی قاب پشتی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T دوربین اصلی چهارگانه حرفه‌ای و یک فلش LED قدرتمند قرار گرفته‌است. این دوربین چهارگانه از قابلیت‌هایی مانند عکاسی HDR و عکاسی پانوراما پشتیبانی می‌کند. درون محفظه دوربین این گوشی هوشمند ۴ لنز ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی طراحی شده‌است. شیائومی در بالای نمایشگر گوشی موبایل گوشی موبایل مدل Redmi Note 9T دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل قرار داده‌است که قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت Full HD دارد. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T از یک چیپست ۱۱ نانومتری Qualcomm SM6115 Snapdragon 662  تشکیل شده‌است که مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 610 و تراشه گرافیکی هشت هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 Silver ) است. شیائومی برای گوشی موبایل Redmi Note 9T یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت  ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته‌است که این باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۲.۵ واتی برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید تا مدت زمان زیادی به ‌صورت مداوم از گوشی موبایل خود استفاده کنید. شیائومی در طراحی سخت افزار این گوشی موبایل پشتیبانی از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با دو رم ۴ و ۶ گیگابایت و قابلیت پشتیبانی از استفاده هم ‌زمان از دو سیم‌ کارت فعال و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی قرار داده‌است. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T مجهز به سیستم عامل اندروید 10.0 و نسخه رابط کاربری MIUI 12 است. زبان طراحی این رابط کاربری ساده و شفاف است به‌طوری که استفاده از آن حتی برای افرادی که اولین بار از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند، مشکل ایجاد نمی‌کند.  هم‌چنین گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9T مجهز به یک اسپیکر قدرتمند با خروجی صدا فوق‌العاده ‌است.

Xiaomi Redmi Note 8 Pro

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. این سری از گوشی شیائومی یکی از بهترین گوشی‌ها برای تماشا فیلم و بازی‌ها ویدئویی به حساب می‌آید. گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 8 Pro از یک صفحه نمایش نوع IPS LCD با محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 و قابلیت تفکیک 16 میلیون رنگ طراحی شده‌است. این محصول با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، سیستم خنک کننده مایع برای کاهش دمای گوشی، پشتیبانی از دو سیم ‌کارت به صورت هم زمان، مجهز بودن به یک تراشه دوازده نانومتری از نوع  Mediatek Helio G90T و یک پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4 توانسته بسیار عالی و پیشرفته عمل کند و رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کند. این گوشی هوشمند قدرتمند در بین محصولات سری نوت شیائومی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

جمع بندی

در حال حاضر تمامی گوشی‌های سری نوت شیائومی جز برترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند که در محدوده‌های قیمتی مختلف می‌توانند گزینه‌های ایده ‌آلی برای خرید باشند. با این تفاسیر اگر به فکر تهیه و خرید یک گوشی جدید هستید قطعا گوشی‌های شیائومی به ویژه گوشی‌های شیائومی سری نوت بهترین گزینه ممکن هستند که خرید آن به هر کسی پیسنهاد داده می‌شود. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه