چند نمونه عالی و جذاب هدفون و اسپیکر بی‌ سیم در فروشگاه اینترنتی بالاکا

چند نمونه عالی و جذاب هدفون و اسپیکر بی‌ سیم در فروشگاه اینترنتی بالاکا

امروزه خرید اینترنتی برای همه ما به امری عادی و روزمره تبدیل شده و کاربران اینترنتی در سراسر کشور ترجیح می‌دهند به جای تحمل ترافیک و آلودگی هوا برای رفتن به مراکز تجاری دور و نزدیک و مغازه‌های سطح شهر، در وب سایت‌های معتبر کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و بهترین کالا را به راحتی سفارش دهند و درب منزل دریافت کنند. خرید از فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر اینکه بسیار راحت و سریع است ویژگی‌های قابل توجه دیگری هم دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید کالا مورد نظر خود را از میان برندهای خاصی که می‌شناسید پیدا کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. هم‌چنین با بررسی نظرات کاربرانی که قبلا همان محصول را خریداری کرده‌اند می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. خرید هدفون و اسپیکر بی‌سیم یکی از کارهای سخت و پر چالشی است که زمان زیادی از خریدار خود می‌گیرد. هم‌چنین هر کسی در هنگام خرید آن‌ها نگرانی زیادی از اصل بودن کالا مورد نظر دارد. بنابراین وجود یک فروشگاهی اینترنتی معتبر می‌تواند تمام استرس‌ها و نگرانی‌های یک خرید اینترنتی را برطرف کند. فروشگاه‌ اینترنتی بالاکا از جمله معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین ایران محسوب می‌شود که با ارائه بهترین هدفون و اسپیکرهای بی‌سیم موجود در بازار توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای بی‌سیم موجود در فروشگاه اینترنتی بالاکا را معرفی و بررسی کنیم.

1- هدفون بی‌سیم JBL مدل Tune 500BT

هدفون بی‌سیم مدل Tune 500BT از محصولات تولید شده توسط شرکت مشهور JBL است که تحت عنوان یک هدفون بی‌سیم به بازار عرضه شده است. این هدفون صدایی با کیفیت بالا و قدرتمند برای شما پخش می‌کند تا از گوش دادن به  موسیقی در طول روز لذت ببرید. این محصول به درایورهای 32 میلی ‌متری اختصاصی JBL و تقویت کننده صدای باس JBL نیز تجهیز شده است. هدفون بی‌سیم JBL Tune 500 اجازه می‌دهد که بدون استفاده از موبایلتان به دنیای موسیقی متصل شوید. محافظ‌های نرم گوش و وزن کم، هدبند دارای پد و پشتی سبب می‌شود بتوانید در همه ساعات روز و حتی هنگام ورزش از آن استفاده نمایید. ویژگی بارز صدای باس JBL سبب شده که کاربر در زمان پرداختن به کارهای شخصی مانند گوش دادن به یک پادکست، مطالعه کردن و ورزش کردن به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد. طراحان و مهندسان این شرکت برای لذت بیش‌تر کاربران صدای باس اضافی را طراحی کرده‌اند. در طراحی هدفون JBL Tune 500 از یک میکروفون با کیفیت و قدرتمند داخلی استفاده شده است که با استفاده از آن می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و به راحتی به تماس‌های دریافتی تلفن همراه خود جواب دهید و از مکالمه شفاف و باکیفیت نهایت  لذت را ببرید. هم‌چنین می‌توانید به دستیارهای صوتی Alexa، Siri, Google Assisstant نیز متصل شوید. از دیگر ویژگی‌های بارز این هدفون، وزن کم آن است. وزن کم به کاربر این اجازه را می‌دهد که هدفون را به هر جایی که می‌خواهند، ببرند و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرد.

2- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

سامسونگ نسل جدیدی از ایرباد را با نام Galaxy Buds Plus معرفی کرد.  شاید برجسته‌ترین ویژگی این هدفون سازگاری عالی آن با گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ باشد. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و ویژگی‌های متعدد برخی از دلایل این سازگاری عالی است. این هدفون گزینه خوبی برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف است. هدفون Galaxy Buds Plus دارای باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی آمپر ساعت است که شارژ لازم را برای 11 ساعت پخش موسیقی تأمین می‌کند. این مقدار با کیس شارژر به 22 ساعت افزایش می‌یابد. این هدفون دارای دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی است تا هنگام تماس تلفنی نویز محیط را به حداقل برساند و صدای شما را واضح نشان دهد. استفاده از شتاب سنج، سنسور IR و Hall از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این مدل از هدفون بی‌سیم سامسونگ از کیفیت صدا بی‌نظیری برخوردار است. تولید و پخش صدایی گرم و شفاف با بیس قدرتمند و تفکیک صدای فوق ‌العاده قوی در تمامی فرکانس‌ها از ویژگی‌های بارز این هدفون است.
Galaxy Buds Plus مانند اکثر هدفون‌های بی‌‌سیم موجود در بازار قابل حمل است و به راحتی می‌توانید در هرجایی از آن استفاده کنید. هم‌چنین این هدفون به اندازه‌ کافی کوچک و سبک است در نتیجه به آسانی در جیب شما جا می‌شود. از هدفون بی‌سیم سامسونگ می‌توانید در هنگام ورزش، مکالمه و استفاده روزمره به راحتی استفاده کنید. Galaxy Buds Plus یک محصول بسیار حرفه‌ای است که با کیفیت فوق ‌‌العاده‌ و طراحی زیبایی که دارد، خرید آن به هر کسی پیشنهاد داده می‌شود. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

3- اسپیکر بلوتوثی همراه تسکو مدل TS 2391

برخی اوقات ممکن است در سفر، جمع‌های دوستانه، خانوادگی و گردش‌های تفریحی و ورزشی خود، بخواهیم در کنار دوستان و خانواده به آهنگ مورد علاقه خود گوش داده یا در زمان ورزش همراه با موسیقی از ورزش کردن لذت ببریم، این جا است که اسپیکرها کاربردی می‌شوند و برای این مصارف و … مورد استفاده قرار می گیرند. اسپیکر بلوتوثی برند TSCO مدل TS 2391 یک اسپیکر پرتابل حرفه‌ای است که به صورت با سیم و بدون سیم مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیکر تسکو TS 2391 به وسیله یک کابل AUX به تلفن همراه یا پخش کننده موسیقی شما وصل می‌شود. این اسپیکر با بلوتوث ورژن EDR + 5.0 ، کارت حافظه و به صورت بی‌سیم نیز می‌تواند کار کند و درگاه USB در اسپیکر تسکو این امکان را به شما می‌دهد که فلش مموری خود را به اسپیکر وصل کنید. این محصول دارای یک باتری داخلی 1200 میلی آمپری می‌باشد که طی 3 الی 3.5 ساعت شارژ می‌شود و امکان پخش 6 ساعت موزیک را دارد. از دیگر قابلیت خاص اسپیکر تسکو TS 2391 داشتن چراغ قوه‌ای قدرتمند است و به همین خاطر باید در مسافرت، کوه نوردی، دورهمی و … این مدل از اسپیکر تسکو را با خود به همراه داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید آن را به عنوان یک رادیوی مسافرتی استفاده کنید. هم‌چنین به علت وجود میکروفون داخلی، می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی و به راحتی  تماس‌های تلفنی را جواب دهید. کاربرانی که نیاز به یک اسپیکر پیشرفته با بیس قوی و کیفیت بالا دارند، اسپیکر TS 2391 بهترین انتخاب است.
شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری نمایید.

4- اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل FJ-668

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل  FJ-668 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است که با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد به عنوان متفاوت‌ترین محصول نسبت به محصولات پیشین خود شناخته می‌شود. این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل با ویژگی‌های خاص و کیفیت فوق ‌العاده بالایی که دارد به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت این سیستم صوتی را با خود به هر مکانی که دوست دارید حمل کنید و پخش صدا باکیفیتی را تجربه کنید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل FJ-668 در کنار زیبایی چشمگیری که دارد، از مقاومت بدنه بسیار خوبی نیز برخوردار است. به طوری که حتی در برابر ضربه‌های سخت و فشار‌های سنگین نیز مقاومت و دوام خوبی از خود نشان می‌دهد که این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش کیفیت این محصول داشته‌است. یکی از قابلیت‌های ویژه اسپیکر بلوتوثی سازگاری سریع آن با دستگاه‌های صوتی مختلف است که شما می‌توانید به دو صورت اتصال باسیم و بی‌‌سیم به دستگاه‌های صوتی مختلف از جمله انواع تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. به طور کلی در طراحی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل FJ-668 از فناوری‌های پیشرفته استفاده شده ‌است تا دوام و عمر طولانی و کیفیت بالا این محصول را در هر شرایطی تضمین کند. این محصول قدرتمند یکی دیگر از محصولات پر فروش فروشگاه آنلاین بالاکا است که از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

5- هندزفری بی سیم شیائومی مدل Millet Youth Edition

هندزفری بی‌سیم Millet Youth Edition یکی از پرطرفدارترین محصولات کمپانی مشهور شیائومی است. این مدل از هندزفری بی‌سیم شیائومی با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی که دارد به عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های موجود در بازار شناخته می‌شود. هندزفری Millet Youth Edition با طراحی زیبا و شیکی که به خود اختصاص داده ‌است توجه هر کسی را جلب می‌کند. کمپانی شیائومی برای این محصول فرم استوانه‌ای در نظر گرفته ‌است تا میکروفون هندزفری در فاصله‌ی استاندارد از دهان شما قرار بگیرد و باکیفیت بالا صداها را منتقل کند. هم‌چنین این مدل از هندزفری بی‌سیم شیائومی از راحتی فوق ‌العاده بالایی برخوردار است. این محصول با وجود سرگوشی‌های سیلیکونی بسیار نرم و نگه‌دارنده‌ی پلاستیکی انعطاف‌پذیر بر روی بدنه خود، حس راحتی بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. در نتیجه برای استفاده طولانی مدت بهترین انتخاب است. طراحی این هندزفری بی‌سیم به‌گونه‌ای است که دارای وزن کمی باشد تا برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. در نتیجه این دستگاه با وزن ۶.۵ گرم تولید شده ‌است. شیائومی با در نظر گرفتن امپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۹۸ دسی ‌بل کیفیت محصول را چند برابر کرده‌است. هندزفری بی‌سیم Millet Youth Edition شیائومی به عنوان یک هندزفری حرفه‌ای و باکیفیت شناخته می‌شود که با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد به عنوان گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود و شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

6- اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB12

با اسپیکر بی‎‌سیم قابل حمل سونی SRS-XB12، در زمان حرکت از کیفیت بالای صدا نهایت لذت را ببرید. این اسپیکر قدرتمند و در عین حال جمع و جور از ویژگی‌های بارزی برای ایجاد صدایی عمیق استفاده می‌کند. ما امروزه به این نتیجه رسیده‌ایم که بلندگوهای بزرگ، فضای زیادی از خانه را اشغال می‌کنند. کمپانی سونی اسپیکر بلوتوث قابل حمل SRS-XB12 را طراحی و تولید کرده است و آن را در رنگ‌های مختلف و با قیمتی عالی و مطلوب روانه بازار کرده است که به یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است. اسپیکر بلوتوثی SRS-XB12 کاملا ضد آب بوده و با درجه بندی IP673، این دستگاه می‌تواند در آب غوطه ور شده و سالم بماند. بنابراین از بابت بارش باران یا افتادن تصادفی آن در آب نگرانی نداشته باشید. هم‌چنین به دلیل داشتن IP673، می‌توانید اسپیکر خود را به جنگل، استخر و یا هرجایی که دوست دارید ببرید. این دستگاه به خوبی در مقابل رطوبت محیط و گرد و غبار  مقاومت داشته و صدمه ای نخواهد خورد. شما می‌توانید این محصول را با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری نمایید.

7- هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Moripods T33

یکی دیگر از عضوهای جدید هایلو، هندزفری‌های سری T می‌باشد که طبق معمول، شما را از محدودیت‌های هندزفری‌های سیمی نجات می‌دهد. هدست بلوتوثی TWS که لقب یکی از پرطرفدارترین، لوازم جانبی موبایلی در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده‌ است، در برندهای مختلف و تنوع بالا وجود دارند. در این میان هایلو نیز یکی از برندهای پیشتاز میدان است. هندزفری بلوتوثی هایلو Haylou MoriPods یکی از هدست‌های بی‌سیم سری T بوده که  هایلو T33 یکی از اعضای خوش آوازه این خانواده می‌باشد. طرفداران هندزفری‌های نیم گوش، هدست بلوتوثی هایلو Haylou T33 را می‌پسندند. در حقیقت دلایل قانع کننده‌ای و کافی برای این طرفداری دارند. این کاربران نمی‌خواهند که به طور کامل با دنیای اطراف قطع ارتباط کنند و در عین حال، در مورد ثبات ایربادها داخل گوش نیز بسیار حساس هستند. ایرفون‌های این هندزفری فاقد بالشتک سیلیکونی طراحی شده و با وزن 3.9 گرمی، دارای یک ساقه نسبتا بلند در امتداد درایور 12 میلی متری می‌باشند. جای خالی سیلیکون های داخل گوشی سبب نشده تا ایربادها داخل گوش ثبات نداشته باشند. بنابراین برای اشخاصی که فعالیت فیزیکی دارند، مورد مناسبی خواهد بود. هندزفری بی سیم هایلو T33 همراه با کیس شارژ 310 میلی آمپر ساعتی و ایربادهای 35 میلی آمپر ساعتی روانه بازار شده است. معیاری که هایلو حسابی روی آن مانور تبلیغاتی داده شارژدهی 24 ساعته می‌باشد و آن را تا حدودی مدیون چیپست کم مصرف کوالکام است. همان طور که در بالا ذکر کردیم، هر ایرباد باتری داخلی 35 میلی آمپر ساعتی دارند که عمر آن‌ها برای مکالمه تلفنی 5 ساعت و گوش دادن به موسیقی حدود 6 ساعت تخمین زده شده است.

8- اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Go3

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Go3 به لطف طراحی منحصر به فرد و جدید، ابعاد کوچک و قابل حمل، باتری قدرتمند، بدنه ضد آب، امکانات و آپشن‌های به روز شده نسبت به نسل‌های گذشته، فناوری JBL Pro Sound و ... خیلی زود به جذاب‌ترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL تبدیل شد. JBL Go 3 می‌تواند یک هدیه خاص به دوستداران دنیای موسیقی باشد. یکی دیگر از نکات مثبتی که در ساخت JBL Go 3 دوست داشتنی به چشم می‌خورد، نگاه ویژه JBL به کسب گواهینامه بین المللی IP67 برای این محصول است. JBL Go 3 در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است و شما می‌توانید از این اسپیکر بلوتوثی جذاب در کنار دریا، استخر، زیر باران و مکان‌های مرطوب استفاده نمایید. JBL Go 3 دارای باتری قابل شارژی است که می‌تواند 5 ساعت پخش موسیقی بی وقفه را به شما هدیه دهد. این محصول با تمامی دستگاه‌های هوشمند دارای بلوتوث سازگار می‌باشد. اسپیکر پرتابل JBL GO 3 شما را در هر شرایطی همراهی می‌کند. این اسپیکر با فناوری JBL Pro Sound دارای صدایی با وضوح عالی و بیس های کوبنده است. اسپیکر بلوتوثی GO 3 دارای طراحی بسیار زیبایی می‌باشد و نسبت به سری قبلی کاملا متقاوت طراحی شده است. به گفته‌ی طراحان JBL، در طراحی این اسپیکر از استایل خیابانی الهام گرفته شده است و رنگ‌های استفاده شده همگی با مد روز سازگار هستند. کمپانی JBL این اسپیکر را در رنگ‌های مختلفی تولید کرده است که بسیار جذاب و خلاقانه بوده و نیاز تمامی سلیقه‌ها را پاسخگو می‌باشد. شما می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL مدل Go3 را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

9- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

شیائومی یکی از پیشروان فناوری Tian-Giants و هم‌چنین یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند در جهان است. این شرکت نه تنها دستگاه‌های پرچمدار رده بالایی را تولید می‌کند بلکه دستگاه‌های میان رده و کم مصرفی نیز می‌سازد تا هرکسی بتواند از آن‌ها استفاده نماید. این شرکت ادعا می‌کند که آن‌ها محصولات باکیفیتی را با قیمت بسیار صادقانه تولید می‌کنند. شیائومی همچنین دستگاه‌های پوشیدنی بی‌سیم تولید می‌کند که بسیار مشهور، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند. وقتی صحبت از بخش صوتی است‌، این شرکت هدفون‌های سیمی‌، هدفون‌های بی‌سیم واقعی، هدفون‌های بلوتوث و بلندگوهای بلوتوث را تولید می‌کند. یکی از محصولات این شرکت، هدفون Earphone 2 Basic است. هدفون Earphone 2 Basic مقرون به صرفه‌ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. این هدست طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شباهت دارد. هدفون TWS از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود بسیاری در وضوح صدا می‌شود. مطابق ادعای این شرکت‌، دستگاه از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی دستگاه پشتیبانی می‌کند. دستگاه دارای بلوتوث 5.0 است که به اتصال سریع‌تر کمک می‌کند. ایرفون‌ها دارای ویژگی‌های کنترل لمسی هستند که بسیار استاندارد است. تشخیص هوشمند مطمئناً یک ویژگی کاربردی است. در واقع این هدفون به طور خودکار هنگام پخش موسیقی با برداشتن از داخل گوش شما متوقف می‌شود و هنگام بازگرداندن آن دوباره موسیقی را از سر می‌گیرد. هدفون Earphone 2 Basic با رنگ سفید و کیفیت عالی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جمع بندی

از آن جایی ‌که خرید هدفون و اسپیکر به صورت اینترنتی برای بسیاری از افراد دارای ریسک بالایی است. لذا برای اینکه خریدار با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام کند، نیاز است تا آن فروشگاه نزد مشتریان از جایگاه بالایی برخوردار باشد. فروشگاه آنلاین بالاکا با رعایت تمام ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر و ارائه بهترین کالاهای موجود در بازار به یک پیشنهاد فوق ‌العاده برای تمام کسانی که به دنبال محصولی با کیفیت هستند تبدیل شده‌ است تا یک خرید اینترنتی خوب را در این فروشگاه حرفه‌ای تجربه کنند.

 

نظر خود را بنویسید

دیدگاه