۵ برند مطرح هدفون‌ گردنی

۵ برند مطرح هدفون‌ گردنی

در صنعت لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به ویژه هدفون‌، هدست و هندزفری، سازندگان آن‌ها همواره سعی دارند تا با طراحی و ساخت هدفون‌های گوناگون با ظاهر متفاوت، کیفیت صدای بالاتر و قیمت تمام شده‌ی مناسب از رقبا پیشی بگیرند. تعداد تولید کنندگانِ هدفون و محصولاتی که روزانه معرفی می‌کنند بسیار زیاد است. اغلب این تولید کنندگان گستره‌ی وسیعی از نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و بهترین هدفون‌های رده پایین، میان رده و رده بالای خود را روانه‌ی بازار می‌کنند. به طوری که تعَدُد محصولاتی که ادعای «بهترین هدفون» بودن دارند چنان زیاد است که ممکن است حتی پس از تحقیق و جست‌و‌جو نیز چشمتان به برخی برندها و مدل‌هایی از هدفون‌های موجود نخورده باشد، در حالی‌که اتفاقاً ممکن است همین‌ها مناسب‌ترین هدفون‌ها از بهترین برندهای تولیدکننده‌‌ی هدفون برای شما باشند! البته که سخت پسندی و تنوع طلبی مشتریان بی تأثیر نبوده و طراحان را وادار به طراحی مدل‌های جدید کرده است. مدل‌هایی که اگر نتوانند توجه و نظر مشتری را به خود جلب کنند خیلی زود از بازار رقابت کنار گذاشته می‌شوند. در ادامه قصد داریم با معرفی 5 تا از بهترین برندهای مطرح هدفون گردنی ضد آب و ضد عرق در انتخاب گزینه‌ی درست به شما کمک کنیم.

1- Sony

یکی از نام‌های که همه ما آن را با کیفیت عالی به یاد داریم سونی است. هدفون‌های Sony یکی از سبک‌ترین هدفون‌های ضد آب موجود در بازار می‌باشند. این هدفون‌ها بسیار راحت و به‌ آسانی بر روی گوش شما جای می‌گیرند. تمامی هدفون‌های برند سرشناس Sony تمامی نویزها و صداهای مزاحم را دفع می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا با دقت بیش‌تری به موسیقی خود گوش دهید. به طور کلی هدفون‌های سونی به خوبی ساخته می‌شوند و دوام و کارایی بالایی دارند، به‌ طوری‌ که در بخش صدا و کیفیت آن نیز باید اشاره کنیم که هدفون‎‌های سونی کیفیت منحصر به فردی در بخش‌های مختلف دارند. به عنوان مثال صدای باس در این دسته از هدفون‌های موجود در بازار مثال زدنی بوده و می‌تواند انتخاب مناسبی را برای دوستداران این ویژگی از صدا رقم بزند. هم‌چنین مورد دیگری که طرفداران و مشتریان را به خرید هدفون‌های ضد آب و ضد عرق سونی ترغیب می‌کند ویژگی V شکل آن‌ها است که باعث بالانس خوب این دسته از محصولات خواهد شد و صدای باکیفیتی را به گوش شنودگان می‌‌رساند. علاوه بر این‌ها سونی در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که مناسب عموم باشد و همه بتوانند با هر سلیقه‌ای که دارند از آن استفاده کنند. علاوه بر این‌ سونی تلاشش بر این بوده است تا محصولاتی را در زمینه هدفون گردنی تولید کند تا همه اقشار بتوانند آن را تهیه کنند و در عین حال از صدای باکیفت آن نیز لذت ببرند. از جمله بهترین ‌مدل‌های هدفون ضد آب سونی می‌توان به هدفون بی سیم سونی مدل WI-C400 2019، هدفون سونی مدل WI-C200، هدفون گردنی سونی مدل WI-1000XM2 و هدفون سونی مدل WI-C310 2019 اشاره کرد.

2- Lenovo

Lenovo شرکت رایانه‌ای چینی چند ملیتی است که از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع ‌کننده لپ‌ تاپ، رایانه شخصی، انواع هدفون و تجهیزات جانبی و دیجیتال در جهان است. دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» Legend در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگ‌ترین تولید کننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگ‌ترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود. اکثر هدفون‌های دور گردنی لنوو در کنار کیفیت بالا از ویژگی ضد آب و ضد عرق نیز برخوردار هستند و در نتیجه با وجود این ویژگی کارایی آن‌ها به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. از جمله بهترین ‌مدل‌های هدفون ضد آب و ضد عرق لنوو می‌توان به هدفون بلوتوثی لنوو مدل QE63، هدفون گردنی لنوو مدل XE 66 و هدفون بی سیم لنوو مدل HE06 اشاره کرد.

3- Philips

همیشه نام فیلیپس ما را یاد محصولات با کیفیت و مناسب می‌اندازد. فیلیپس یکی از محبوب‌ترین برندهای مورد علاقه دوندگان است زیرا هدفون‌های ضد آب فیلیپس در برابر عرق و مایعات مقاوم می‌باشند. یکی از بهترین هدفون‌های ضد آب و ضد عرق فیلیپس مدل Philips SHQ 4007 Neckband sports است که بسیار سبک وزن و دارای طراحی ارگونومی بسیار مناسبی است. هم‌چنان این هدفون از صدای خارق‌ العاده‌ای بهره می‌برد و از بهترین و درجه یک‌ ترین موادهای موجود، ساخته شده است تا کیفیت مورد دلخواه شما به ارمغان بیاورد. این هدفون ضد آب بوده و شما می‌توانید با استفاده از آن در زیر دوش آب نیز به موسیقی گوش دهید.

4- Samsung

سامسونگ (Samsung) یک شرکت کنگلومرا (خوشه‌ای) چند ملیتی کره جنوبی می‌باشد که مقر اصلی این شرکت به نام شهر سامسونگ (Samsung Town) به صورت یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات در شهر سئول، کره جنوبی واقع می‌باشد. این شرکت دارای چندین شرکت تابع و هم‌چنین زیر مجموعه‌هایی در صنایع  مختلف می‌باشد که اکثر آن‌ها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده‌اند و این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت چایبول (شرکت کنگلومرای کره جنوبی) شناخته می‌شود. سامسونگ اکنون به عنوان بزرگ‌ترین گروه تجاری کره جنوبی شناخته می‌شود که محصولات شرکت‎های وابسته آن تقریباً یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تشکیل می‌دهد

سامسونگ از سال 2017 میلادی به عنوان ششمین برند با ارزش جهان شناخته می‌شود که یکی از پادشاهان دنیای فن آوری می‌باشد که خود را به یک امپراتوری عظیم در زمینه الکترونیک تبدیل نموده است. سامسونگ انواع مختلفی از هدفون‌های گردنی ضد آب را با کیفیت بسیار بالا وارد بازار کرده است که تاکنون موفق به جلب رضایت تمام مشتریان خود شده‌اند. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2، هدفون استریو سامسونگ مدل Level U Pro و هدفون گردنی سامسونگ مدل U Flex از بهترین و جذاب‌ترین محصولات کمپانی سامسونگ هستند که خرید آن‌ها به هر کسی پیشنهاد داده می‌شوند.

5- Sennheiser

نام تجاری Sennheiser یکی از برندهایی است که به کیفیت و مقاومت در برابر آب مشهور است و بیش‌تر محصولات آن به ‌طوری ساخته ‌شده‌‌اند تا در استفاده طولانی مدت شما را اذیت نکنند. Sennheiser یک شرکت خصوصی آلمانی است که در ساختن تجهیزات صوتی کیفیت بالا نظیر میکروفون، هدفون و تجهیزات مکالمه تخصص دارد. Sennheiser PMX 680 Adidas یکی از جدیدترین هدفون‌های این برند است که رتبه بسیار بالایی میان استفاده کنندگان آن دارد. حالت ارگونومی آن به ‌طوری است که به ‌راحتی در گوش جای می‌گیرد. این هدفون از طراحی earbud بهره ‌مند شده است که باعث می شود به راحتی از گوش شما لیز نخورد. این مدل دارای کنترل صدا و قابلیت اتصال سیمی نیز است.

جمع بندی

گوش دادن به موزیک، یکی از راه‌های افزایش انگیزه در هنگام انجام فعالیت‌های پر تنش نظیر ورزش‌های گوناگون است. با این‌حال یکی از نکاتی که در بسیاری از موارد ما را آزار می‌دهد عرق کردن مداوم در حین انجام این فعالیت‌ها می‌باشد. اگر جزو کسانی هستید که مداوم عرق می‌کنید و یا اینکه گوش دادن به موزیک، زیر نم نم باران برایتان لذت بخش است، پس نیازمند یک هدفون ضد آب هستید. تهیه هدفون‌ های ضد آب کار ساده‌ای است، زیرا برخلاف سال‌های گذشته تولید کنندگان دستگاه‌ های هوشمند نیازهای کاربران را شناسایی کرده و بر اساس آن‌ها محصولات مختلفی را تولید می‌کنند. به ‌هر حال در این مقاله لیستی از بهترین برندهای هدفون‌های گردنی ضد آب را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانید تصمیم‌ گیری بهتری در حین خرید هدفون خود داشته باشید و همچنین میتوانید این هدفون هارا از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه