۷ گوشی با بیشترین ظرفیت باتری

۷ گوشی با بیشترین ظرفیت باتری

همه افرادی که به دنبال خرید یک تلفن هوشمند جدید هستند، به چند مشخصه مهم مانند قدرت پردازش، کیفیت دوربین، مقدار حافظه و ظرفیت باتری توجه ویژه‌ای دارند. در بین این مشخصه‌ها، عمر و شارژدهی باتری از مواردی است که تجربه کار با یک گوشی موبایل را به شکل عمده‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد. تلفن‌های هوشمند جدید با استفاده از نمایشگر‌های بزرگ و با کیفیت، پردازنده‌های قوی و اتصال متعدد به اینترنت، به باتری با ظرفیت بالایی نیاز دارند، در غیر این صورت به شکل مکرر شارژ تمام کرده و باید آن‌ها را به برق متصل کرد. داشتن یک گوشی با باتری قوی واقعا یک مزیت بزرگ است. فکر کنید با دوستان خود به مسافرت رفته‌اید، می‌خواهید با گوشی موسیقی گوش دهید، بازی کنید، به شبکه‌های اجتماعی و پیام ‌رسان‌ها سر بزنید و عکس بگیرید. زمانی که شارژدهی گوشی‌تان بالا نباشد، به زودی شارژ خالی کرده و باید گوشی را به یک پاور بانک متصل کنید. اما زمانی که شارژدهی باتری تلفن هوشمند مناسب باشد، می‌توانید تا چند روز از گوشی استفاده کنید و نگرانی بابت اتمام شارژ آن نداشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند که اولویتی کلیدی برای بسیاری از کاربران به حساب می‌آید، ظرفیت باتری و مدت زمان کارکرد آن است. شاید تصور کنید داشتن یک باتری با ظرفیت بیش‌تر (به معنی عدد میلی ‌آمپر ساعت بالاتر) برای تشخیص مدت زمان کارکرد باتری یک گوشی کافی است. اما در واقع شرایط زیادی از نمایشگر و پردازنده گرفته تا هماهنگی سخت‌ افزار و نرم ‌افزار بر مدت زمان کارکرد باتری تاثیرگذار هستند. البته که افزایش میلی ‌آمپر ساعت باتری مهم‌ترین نشانه برای این است که بدانیم گوشی از لحاظ نگهداری شارژ عملکرد خوبی دارد. به همین دلیل است که گوشی‌های این لیست غالبا باتری‌هایی با ظرفیت بیش از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارند. در هر صورت مدت زمان متصل بودن به اینترنت یا برقراری تماس تلفنی، هم‌چنین انجام بازی مخصوصا به صورت آنلاین، تاثیر فراوانی بر روی زمان اتمام شارژ تلفن همراه دارد و همیشه نمی‌توان همه تقصیرها را بر گردن باتری گوشی انداخت. بنابراین محصولاتی که در این فهرست به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، در واقع بهترین گوشی‌ها از لحاظ طول عمر باتری هستند که موفق شده‌اند در تمامی پارامترهای یاد شده، بهینه‌ترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

1- سامسونگ گلکسی M51

سامسونگ سری گلکسی M را با باتری‌های پرظرفیتی عرضه کرده و مدل‌های این سری شارژدهی بالایی دارند. رتبه‌ی نخست متعلق به محصولی است از سامسونگ با یکی از پرظرفیت‌ترین باتری‌هایی که تاکنون در یک گوشی استفاده شده، یعنی گلکسی M51 که نه تنها از لحاظ توانایی پردازشی یکی از بهترین میان ‌رده‌های بازار است بلکه از لحاظ طول عمر باتری هم می‌تواند کاملا شما را راضی نگه دارد و به‌راحتی حتی تا دو روز همراهی‌تان کند. این گوشی با در اختیار داشتن یک باتری پرظرفیت 7000 میلی‌آمپر ساعتی، می‌تواند انرژی لازم را برای روشن نگه ‌داشتن گوشی به مدت ۲ روز فراهم کند. امتیازی که گلکسی M51 توانست در تست‌های GSMArena کسب کند ۱۵۶ ساعت بود و این یعنی بهترین محصولی که می‌توانید در حال حاضر از لحاظ طول عمر باتری خریداری کنید، همین گوشی است. بیش‌ترین امتیازی هم که در تست یاد شده برای گلکسی M51 ثبت شد در پخش ویدیو و مکالمه بود. شارژری که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته یک شارژر 25 واتی است که پرچم‌داران جدید شرکت هم از آن پشتیبانی می‌کنند. این شارژر بسیار سریع بوده و می‌تواند این باتری پرظرفیت را در مدت زمان ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه شارژ کند. مدت زمان نسبتا زیادی است اما با در نظر گرفتن ظرفیت باتری، می‌تواند کاملا رضایت‌بخش باشد. هم‌چنین در مدت ۳۰ دقیقه هم می‌توانید گوشی را تا ۳۵ درصد شارژ کنید که مناسب ارزیابی می‌شود. سامسونگ گوشی‌های میان‌رده‌ی بسیار خوبی از سری M در سبد محصولات میان‌رده‌ی خود دارد و اگرچه از خیلی جهات این گوشی‌ها شبیه به میان‌ رده‌ های سری A هستند اما یک سری وجه تمایز وجود دارد که باعث می‌شود این محصولات جذاب‌تر و بهتر باشند. یکی از همین‌ها، باتری است که گلکسی M51 در این بخش استثنائی است. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی هستید که در کنار قدرت سخت ‌افزاری مطلوب، باتری و شارژر پرظرفیت و سریعی هم در اختیار دارد، گوشی موبایل گلکسی M51 می‌تواند انتخابی منطقی باشد. به‌ خصوص اینکه از لحاظ پشتیبانی نرم ‌افزاری وضعیت بسیار بهتری به نسبت برخی از رقبا دارد. شما می‌توانید این محصول را با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری کنید.

2- شیائومی ردمی 9T

در فهرست بهترین گوشی‌ها از لحاظ طول عمر باتری طبیعی است که نام ردمی را هم شاهد باشیم که طی چند سال گذشته واقعا در این بخش عملکرد فوق‌ العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. شیائومی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است که گوشی‌های خود را در کنار عملکرد سخت ‌افزاری مطلوب، با قیمت بسیار مناسبی هم راهی بازار می‌کند. با هزینه‌ای که برای این محصول می‌پردازید شاید نتوانید بازی‌های روز با با کیفیت بالایی تجربه کنید یا به ‌راحتی به فرایند مولتی تسکینگ بپردازید، اما مطمئن باشید با همان کارهای سبکی که انجام می‌دهید، نمی‌توانید به‌سادگی عرق این باتری پرظرفیت را در بیاورید و دیدیم که موفق شد در تست‌ها هم این موضوع را به ‌خوبی ثابت کند. در این گوشی هم از شارژر ۱۸ واتی سریع استفاده شده که قادر است گوشی را با سرعت نسبتا خوبی شارژ کند. طبق تست‌های صورت گرفته توسط وب‌سایت GSMArena در شرایط آزمایشگاهی، این شارژر توانست گوشی را در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۵ درصد و در مدت زمان ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند. شما می‌توانید گوشی موبایل شیائومی ردمی 9T را با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه معتبر بالاکا خریداری کنید.

3- شیائومی پوکو M3

محصول بعدی متعلق به یکی از موفق‌ ترین زیر مجموعه‌های شیائومی یعنی پوکو است که در بازار کشور ما، محصولات بسیار خوبی دارد؛ از جمله همین پوکو M3 که توانسته با قیمت بسیار مناسب خود، توجه خیلی از کاربران را جلب کند. به طور کلی محصولات این برند هم مثل زیر مجموعه‌ی دیگر شیائومی یعنی ردمی با قیمت فوق ‌العاده مناسبی راهی بازار می‌شوند و به همین خاطر طرفداران زیادی دارند. گوشی پوکو M3 همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، یک گوشی قدرتمند نیست و انتظار هم نداشتیم چنین باشد. اما از لحاظ طول عمر باتری، چندین مرحله از قیمتی که دارد فراتر رفته و عملکردی کم‌ نظیر از خود به نمایش می‌گذارد. این گوشی به یک باتری قدرتمند 6000 میلی ‌آمپر ساعتی مجهز شده است که با این باتری پر قدرت عملکرد بالایی از این گوشی مشاهده می‌شود. برای پوکو M3 یک شارژر سریع ۱۸ واتی نیز در نظر گرفته شده که برای شارژ این باتری پرظرفیت مناسب است. از نظر سرعت شارژ این باتری در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۵ درصد، در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۴۶ درصد و در مدت زمان حدود ۳ ساعت، به صورت کامل شارژ شد که زمان قابل‌توجهی هم به حساب می‌آید. از لحاظ قدرت باتری و قیمت، این گوشی هوشمند یکی از برترین‌ها به شمار می‌رود که می‌توانید آن را از وب سایت بالاکا خریداری کنید.

4- شیائومی ردمی نوت 9S

ردمی نوت 9S دیگر نماینده‌ی شرکت چینی در این لیست است که توانسته با عملکرد خوب خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی اما نه فقط به خاطر باتری بلکه به خاطر توان سخت‌ افزاری نسبتا خوب و قیمت مناسبی که دارد توانسته یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها در میان کاربران باشد. این گوشی به پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۲۰G که توان پردازشی بالایی دارد مجهز شده است و می‌تواند نیازهای کاربران را در محدوده‌ی قیمتی مشخص و حتی بیش‌تر برطرف کند. بنابراین فقط ظرفیت باتری و سرعت شارژر نیست که این گوشی را از برخی رقبا متمایز می‌کند. از لحاظ باتری هم عملکرد بسیار خوبی را از ردمی نوت 9S شاهد هستیم. این گوشی توانسته با باتری 5020 میلی ‌آمپر ساعتی خود، عملکرد بالایی را کسب کند و این یعنی می‌توانید حداقل یک روز روی توانایی‌های آن حساب کنید. نکته‌ی جالب در رابطه با این گوشی، شارژری است که به همراه آن راهی بازار شده و برخلاف ردمی ۹ که از شارژر ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند ولی در عین حال با شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود، ردمی نوت 9S از شارژر ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند در حالی که شرکت چینی آن را با شارژر ۲۲٫۵ واتی راهی بازار کرده است. اگر چه تأثیر خاصی در روند شارژ شدن احساس نخواهید کرد چون در هر صورت گوشی با همان سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود اما با این ویژگی شارژر از ظرفیت شارژ باتری سرعت بیش‌تری دارد. ردمی نوت 9S می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه تا ۳۷ درصد، در مدت زمان ۵۰ دقیقه تا ۶۰ درصد و در مدت زمان ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه، به طور کامل شارژ شود. برای محصولی با این قیمت و قدرت سخت ‌افزاری، شارژ شدن در چنین زمانی مناسب ارزیابی می‌شود. اگر به دنبال محصولی هستید که از قدرت سخت ‌افزاری گرفته تا طول عمر باتری و سرعت شارژ و حتی قیمت، تعادل بی‌نظیری دارد، گوشی موبایل ردمی نوت 9S می‌تواند انتخابی کاملا مناسب و منطقی باشد.

5- سامسونگ گلکسی A42 5G

محصول دیگر این لیست باز هم از سامسونگ است اما این ‌بار گلکسی A42 5G که همان‌طور که از نامش پیدا است، از اینترنت 5G هم پشتیبانی می‌کند. اینکه می‌بینیم یک گوشی با وجود پشتیبانی از چنین شبکه‌ پر سرعتی می‌تواند در لیست بهترین گوشی‌ها از لحاظ طول عمر باتری قرار بگیرد بسیار خبر خوبی است. این گوشی از یک باتری نسبتا پر ظرفیت 5000 میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد که توانسته امتیاز بالایی در بین مشتریان خود کسب کند. در دنیای واقعی، با وجود این میزان باتری یعنی می‌توانید یک روز و نیم و در استفاده‌ی سبک‌تر، تا دو روز روی باتری این گوشی حساب کنید که برای یک محصول 5G بسیار خوب است. درون جعبه‌ی این گوشی یک شارژر ۱۵ واتی دریافت خواهید کرد که می‌تواند باتری پرظرفیت این گوشی را در مدت زمان نه چندان کمی شارژ کند. اما با این حال این گوشی یک میان‌رده است و انتظار زیادی هم از آن نداشتیم. این شارژر می‌تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه ۲۷ درصد و در مدت زمان ۹۰ دقیقه، ۷۸ درصد از شارژ گوشی را پر کند. شارژ کامل گوشی از ۰ تا ۱۰۰ هم حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد که به نسبت محصولاتی شرکت‌های رقیب مناسب به نظر می‌رسد. فراموش نکنید این گوشی در محدوده‌ی قیمتی یاد شده از اینترنت ۵G بهره می‌برد؛ آن هم به لطف تجهیز به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۷۵۰G که توان پردازشی بالایی دارد. اگر چه در برخی بخش‌ها نظیر نمایشگر، این گوشی با پنلی ۷۲۰P تا حدودی نا امیدکننده ظاهر شد، اما در سایر بخش‌ها، از دوربین گرفته تا سخت‌ افزار و باتری، می‌تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. باتری گوشی سامسونگ A42 5G را می‌توان به عنوان یکی از بهترین باتری در میان گوشی‌های 5G بازار معرفی کرد. این گوشی به باتری 5 هزار میلی‌ آمپری مجهز شده که برای یک گوشی میان ‌رده بسیار عالی است. این مدل از نمایشگر سوپر امولد 6.6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 750 5G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سامسونگ برای این مدل از شارژ سریع 15 واتی استفاده کرده که در حدود نیم ساعت، 21 درصد باتری را شارژ می‌کند، اگر شما با این گوشی 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جست‌وجو در وب بپردازید، تا 59 ساعت باتری گوشی شارژ خواهد داشت. این محصول نیز می‌توانید با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه آنلاین بالاکا خریداری کنید.

6- شیائومی پوکو X3 NFC

پوکو X3 NFC یکی از جدید‌ترین و جذاب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی است که چند ماه پیش وارد بازار شد. این گوشی دارای یک باتری 5160 میلی ‌آمپر ساعت با شارژ سریع 33 واتی است که در نیم ساعت 66 درصد باتری و در 65 دقیقه 100 درصد باتری را شارژ می‌کند. پوکو X3 NFC سریع‌ترین سرعت شارژ را در میان مدل‌های این مقاله دارد که باعث می‌شود حین شارژ شدن پشت گوشی کمی داغ شود. از برجسته‌ترین مشخصات این مدل می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی LCD، پردازنده اسنپدراگون 732G و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کرد. با این گوشی می‌توانید 2 ساعت تماس تلفنی برقرار کنید، 3 ساعت ویدیو تماشا کنید و 4 ساعت هم به جست‌وجو در وب بپردازید و با این وجود باتری تا 45 ساعت شارژ نگه می‌دارد. به طور کلی پوکو X3 NFC محصولی با ارزش خرید بالا و کیفیت فوق‌ العاده عالی است که تاکنون موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده‌ است. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

7- شیائومی ردمی 9

باز هم می‌رسیم به محصولی از شیائومی به برند ردمی یعنی ردمی ۹ که از لحاظ توان سخت ‌افزاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از لحاظ نگه‌داری شارژ هم می‌تواند کاملا کاربران را راضی نگه دارد. ردمی برای این گوشی از یک باتری 5020 میلی‌ آمپر ساعتی استفاده کرده که توانسته در تست‌های GSMArena، امتیاز خوب ۱۳۱ ساعت را کسب کند. اما حداقل یک روز می‌توانید روی توانایی‌های این باتری حساب کنید و همین هم کافی به نظر می‌رسد. شارژری که ردمی به همراه این گوشی عرضه می‌کند فقط ۱۰ وات سرعت دارد اما گوشی ردمی 9 می‌تواند از شارژرهایی با سرعت ۱۸ وات هم پشتیبانی کند. با این حال این شارژر ۱۰ واتی می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه ۲۰ درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند. اگر شارژر ۱۸ واتی شیائومی را خریداری کنید، در همین مدت می‌توانید گوشی را تا ۳۳ درصد شارژ کنید که پیشرفت چشم‌گیری به حساب می‌آید. با همین شارژر ۱۸ واتی در مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه هم می‌توانید ظرفیت باتری را به ۴۵ درصد و در مدت حدود ۲ ساعت هم به ۱۰۰ درصد برسانید. با شارژر ۱۰ واتی اما حدود ۵۰ دقیقه دیرتر می‌توانید شارژ گوشی را از ۰ به ۱۰۰ برسانید. (۲ ساعت و ۴۸ دقیقه). این گوشی هوشمند نیز جز بهترین گزینه‌ها برای کسانی که به دنبال باتری قدرتمند هستند به شمار می‌رود که می‌توانید آن را از وب سایت بالاکا خریداری کنید.

جمع بندی

از آن جایی ‌که خرید گوشی موبایل به صورت اینترنتی برای بسیاری از افراد دارای ریسک بالایی است. لذا برای اینکه خریدار با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام کند، نیاز است تا آن فروشگاه نزد مشتریان از جایگاه بالایی برخوردار باشد. فروشگاه آنلاین بالاکا با رعایت تمام ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر و ارائه بهترین کالاهای موجود در بازار به یک پیشنهاد فوق ‌العاده برای تمام کسانی که به دنبال محصولی باکیفیت هستند تبدیل شده ‌است تا یک خرید اینترنتی خوب را در این فروشگاه حرفه‌ای تجربه کنند. تمامی محصولات نام برده بالا و صدها مدل دیگر از برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بالاکا خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه