بهترین مدل های تبلت لنوو

بهترین مدل های تبلت لنوو

از جمله تبلت های باکیفیت و مقرون بصرفه در بازار ایران و جهان سری تبلت های شرکت بزرگ لنوو هستند که با طراحی خاص و بکار بردن تکنولوژی های روز دنیا  توانسته نیاز انواع مخاطب را برطرف کند و جزء پرطرفدارترین برند تبلت باشد. تبلت‌های Lenovo در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند و سیستم‌عامل Android یا Windows را اجرا می‌کنند. لنوو با بالابردن تنوع تبلت های خود  ثابت کرده ست که به همه سلیقه ها و نیازها توجه دارد. اما برای خرید یم تبت لنوو کدام را انتخاب کنیم؟ بهترین مدل های تبلت لنوو کدام هستند؟ در این مقاله قصد داریم به ور کامل تبلت های لنوو را تجزیه  تحلیل کرده و بهترین های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

چرا از تبلت استفاده کنیم؟

تبلت از جمله وسایل مورد نیاز در زندگی پرمشغله امروزی محسوب می شوند که کاربرد های بسیاری دارند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود موبایل و لپتاپ چه نیازی به تبلت می باشد؟ اما باید بدانیم که موبایل ها محدودیت هایی مانند صفحه نمایش کوچک و فضای ذخیره سازی محدود دارند ، همچنین لپتاپ هم محدودیت هایی از قبیل دشواری حمل و نقل ، استفاده در حالت های خاص دارند. اما تبلت ها این محدودیت ها را نداشته و به راحتی در هر مکان و حالتی ک هستید می توانید از تبلت استفاده کنید. تبلت‌ها گجتی هوشمند و مطابق با علم و فناوری روز هستند و از تقریبا تمامی امکانات گوشی‌های موبایل روز دنیا و لپ‌تاپ‌ها برخوردار هستند. به‌راحتی می‌توان با انواع تبلت ساعت‌ها فیلم و سریال تماشا کرد یا از آن برای مطالعه‌ی کتاب و تماس تصویری استفاده کرد.

بهترین مدل های تبلت لنوو

چرا تبلت های لنوو بخریم؟

شرکت بزرگ Lenovo با تولید تبلت هایی با طراحی خاص و تکنولوژی های روز دنیا زمینه انتخاب گسترده‌ای را برای کاربران فراهم کرده است. تبلت‌های Lenovo در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند و سیستم‌عامل Android یا Windows را اجرا می‌کنند حتی این شرکت مدل‌هایی با فناوری ابتکاری طراحی کرده است که به شما امکان می‌دهد به روش‌های جدید صفحه کلیدهای قابل جدا شدن  را به تبلت خود متصل و از دستگاه خود به‌عنوان لپ‌تاپ استفاده کنید. در ادامه مطلب با دیگر ویژگی های خاص تبلت های لنوو که موجب می شود از خرید آن مطمن باشیم پرداخته شده است.

  • قیمت مناسب تبلت های لنوو

این شرکت بزرگ با استفاده از تجهیزات کم هزینه و جایگزین کردن آن ها با تکنولوژی‌های جدید مثل فضای ابری و یا قابلیت بی سیم دستگاهی کاربردی و مقرون به صرفه برای کاربران ایجاد کرده است.

  • دوام بالا

لنوو تبلت های خود را براساس جدیدترین فناوری روز دنیا و با بهترین سخت افزار طراحی و تولید می‌کند. به‌عنوان مثال، تبلت Lenovo 10 از نظر مقاومت در برابر ضربه و لرزش، عمر صفحه کلید و لولا، قابلیت اطمینان فن، کیفیت تاچ صفحه و غیره بسیار خوب ارزیابی شده است.

  • برنامه‌های متنوع و گسترده

تقریبا هر برنامه ای که دوستان شما راجع به آن صحبت می‌کنند را می‌توانید در یک تبلت اندرویدی داشته باشید. فروشگاه google play برنامه‌های متنوع از بازی‌ و سرگرمی، فروشگاه‌های آنلاین، مدیریت هزینه و … دارد.

بهترین مدل های تبلت لنوو

  • باتری قوی

عمر باتری از مهم ترین فاکتورهای دستگاه های دیجیتال قابل حمل از جمله تبلت است. زیرا هیچ کاربری تمایل به خرید سیستمی ندارد که دائم به برق متصل باشد. لنوو برای محصولات خود از باتری لیتیوم جهت عمر شارژ بهینه کمک می گیرد. باتری های لیتیوم یون به دلیل طراحی سبک و قابلیت اطمینان منبع اصلی مصرف تبلت های لنوو هستند. در حالت ایده آل تبلت باید کل روز دوام آورد و در صورت پخش فیلم و جستجو در اینترنت هشت ساعت ذخیره باتری را حفظ کند. باتری تبلت Lenovo Yoga Book با سیستم عامل ویندوز و Lenovo Tab P11 Pro با سیستم عامل اندروید حداقل 15 ساعت دوام دارند که در رده بهترین تبلت‌های لنوو قرار می‌ گیرند.

  • حافظه منحصربفرد

تبلت ها به دلیل اندازه کوچک و دوام زیاد، از حافظه حالت جامد استفاده می کنند که منجر به فضای ذخیره سازی محدود می شود. اکثر تبلت های برند لنوو بین 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند که در مقایسه با لپ تاپ کم است اما لنوو با بکارگیری تکنولوژی جدید فضای ابری تا حد زیادی محدودیت حافظه را کاهش داده است.

  • صفحه نمایش خاص

اندازه صفحه نمایش های تبلت های لنوو معمولا در سایزی ما بین 8 تا 10.1 اینچ هستند. وضوح تصویر در آن ها حداقل 720P شرایط مطالعه کتاب دیجیتال و تماشای فیلم با کیفیت را بهبود می بخشد.  فناوری زاویه دید منحصربفرد کمک می کند که بیش از دو نفر بتوانند صفحه تبلت را مشاهده کنند و محتوا به صورت عمودی و افقی دیده شود.

بهترین مدل های تبلت لنوو

بهترین مدل های تبلت لنوو

حال بعد از آنکه با ویژگی های کلی محصولات و تبلت های لنوو آشنا شدیم زمان انتخب فرا رسیده است، اما در درجه اول برای خرید بهترین تبلت لنوو بهتر است ابتدا مدل‌های مختلف آن را شناسایی کنید. مقایسه‌ مدل‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد که بهترین دستگاه را برای انجام کارهای حرفه‌ای و یا کارهای ساده و روزمره انتخاب کنید. ما در اینجا چند مدل از بهترین های تبلت لنوو را انتخاب نموده و به برسی آن ها می پردازیم.

تبلت لنوو سری Tab

سری Lenovo Tab پردازنده‌ای قدرتمند (پردازنده Qualcomm Snapdragon 450)، سهولت در استفاده (جدیدترین سیستم عامل Android Oreo) را به همراه صدای واضح و صفحه نمایش بزرگ و روشن (تا 10.1 اینچ) ارائه می دهد. مدل لنوو تب به شما این امکان را می‌دهد عکس پس زمینه دلخواه خود را انتخاب کنید و در شبکه‌های اجتماعی مختلف به راحتی حساب کاربری داشته باشید. همچنین یک قفل کودک نیز برای محافظت بیشتر یک قفل کودک نیز برای این دستگاه وجود دارد.

تبلت لنوو سری Lenovo Smart Tab

این سری از تبلت لنوو ترکیبی از تبلت Tab با یک صفحه نمایش هوشمند رومیزی است که امکانات فراوان و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تبلت را نیز مانند سایر تبلت های کمپانی لنوو می‌توانید به سادگی حمل کنید و از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

بهترین مدل های تبلت لنوو

تبلت لنوو سری Yoga

سری شگفت انگیز Yoga Tablet Lenovo دارای یک لولای چند حالته که به شما این امکان را می‌دهد تبلت را در چهار حالت مختلف قرار دهید. شما می‌توانید تبلت‌های سری یوگا را در دست بگیرید، آن را روی میز به صورت مایل قرار دهید، برای دیدن صفحه نمایش به صورت گروهی آن را ایستاد بگذارید و یا آویزان کنید. سری یوگا تبلت  در  نیز ارائه می‌دهد که به عنوان لپ تاپ و تبلت می‌توانید از آن استفاده کنید.

سری تبلت‌های لنوو ThinkPad Tablet

این سری از تبلت های لنوو با برخی از جدیدترین CPU های اینتل و سایر ویژگی‌های مناسب مانند گزینه‌های صفحه کلید قابل جدا شدن، امنیت بالا و برخورداری از جدیدترین امکانات و قابلیت‌ها برای کاربران تجاری طراحی شده‌اند. کمپانی لنوو نوع دیگری از تبلت‌های هوشمند 2 در 1 را نیز تولید کرده است که قابلیت‌های تبلت و لپ تاپ را به طور همزمان داشته و شما می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید. در این مطلب از لیست ابزار قصد داریم به این سوال که بهترین مدل تبلت لنوو کدام است؟ پاسخ دهیم و یک راهنمای مناسب برای خرید آن ارائه کنیم. اگر قصد خرید تبلت مقرون به صرفه و کاربردی را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید. فروشگاه اینترنتی بالاکا جدیدترین و به‌روزترین تبلت‌های  لنوو موجود در بازار را گردآوری کرده است و اصل بودن آن‌ها را تضمین می‌کند.

بهترین مدل های تبلت لنوو

نظر خود را بنویسید

دیدگاه