قابلیت جدید ساخت استیکر در واتساپ نسخه دسکتاپ

قابلیت جدید ساخت استیکر در واتساپ نسخه دسکتاپ

به راحتی در نسخه بتای واتساپ دسکتاپ استیکر بسازید

در این روزهای کرونایی در بین اپلیکیشن‌های مختلف پیام رسانی که ارتباط میان میلیون‌ها کاربر را با دوستان، نزدیکان و همکاران فراهم می‌کنند، واتساپ سهم بسزایی را ایفا می‌کند. این اپلیکیشن علاوه بر نسخه موبایلی، در دو نسخه وب و دسکتاپ نیز قابل استفاده است و کاربران می‌توانند از این دو شیوه نیز به تمامی ‌قابلیت‌های این اپلیکیشن در کنار صفحه کلید و نمایشگری بزرگ‌تر دسترسی داشته باشند. کاربران واتساپ همیشه برای ساخت استیکر در این برنامه باید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث کمک می‌گرفتند اما جدیدا خبری منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران نسخه بتای واتساپ دسکتاپ دیگر به برای ساخت استیکر نیازی به اپلیکیشن‌های دیگر نخواهند داشت و این پیام ‌رسان امکان ساخت استیکر را برای آن‌ها فراهم کرده است.

این قابلیت براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، «موکول شارما» اعلام شد ولی ظاهرا بی ‌سروصدا و به صورت محدود در دسترس تنها کاربران نسخه بتای دسکتاپ قرار گرفته است. طبق این خبر این قابلیت جدید به این صورت است که در نسخه دسکتاپ واتساپ گزینه‌ای تحت عنوان ایجاد استیکر اضافه شده که کاربران این نسخه می‌توانند از طریق آن عکس‌های مد نظرشون را از سیستم کامپیوتری انتخاب کنند و استیکر مورد نظر خود را بسازند. هم‌چنین ابزارهایی برای برش، چرخش و ایجاد تغییر در عکس مربوطه در اختیار کاربران قرار داده شده تا بعد از انتخاب عکس مورد نظر بتوانند با کمک این ابزار به راحتی استیکر را بسازند.

با این قابلیت جدید کاربران این پیام‌ رسان محبوب دیگر نیازی به نصب برنامه‌های مختلف برای ساخت استیکرهای مورد علاقه خود در واتساپ ندارند و به صورت مستقیم می‌توانند این کار را در درون برنامه واتساپ انجام دهند. اما متاسفانه این قابلیت در حال حاضر تنها به صورت محدود برای کاربران نسخه بتای واتساپ دسکتاپ منتشر شده است و انتظار می‌رود به زودی در دسترس کلیه کاربران قرار بگیرد. این خبر تا این لحظه توسط واتساپ به صورت رسمی اعلام نشده است. هم‌چنین هنوز مشخص نیست چه زمانی قابلیت ایجاد استیکر به نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این اپلیکیشن اضافه شود. اضافه شدن این قابلیت به نسخه بتای دسکتاپ می‌تواند خبری امیدوارکننده باشد که به زودی در نسخه موبایل این اپلیکیشن پرطرفدار نیز این قابلیت دیده می‌شود و دیگر برای ساخت استیکر نیازی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث نخواهیم داشت.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه