تخفیفات Black Friday کمپانی اپل

تخفیفات Black Friday کمپانی اپل

  Black Friday کمپانی اپل شروع شد!

بهترین اخبار این روزها تخفیفات Black Friday یا همان جمعه سیاه است که هر سال کمپانی‌های مختلفی برای خرید راحت‌تر مشتریان خود بهترین درصد تخفیقات را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. در Black Friday سال 2021 کمپانی اپل شیوه متفاوتی را نسبت به سایر شرکت‌ها در پیش گرفته و به جای تخفیفات، به مشتریان خود کارت خرید 25 تا 200 دلاری هدیه می‌دهد که تا در زمان دیگری بتوانند از آن برای خرید محصولات استفاده کنند و این روش برای خیلی از مشتریان و علاقه مندان به این کمپانی رضایت بخش‌ است. کارت هدیه خرید که اپل برای هر محصول در نظر گرفته کاملا متفاوت است و مشتریان با خرید هر کدام از محصولات اپل کارت خرید متفاوتی به قیمت حداقل 25 دلار و حداکثر 200 دلار دریافت خواهند کرد.

این تخفیفات به صورتی که در جدول پایین قرار داده شده است:

مبلغ کارت هدیه

محصولات واجد شرایط خرید

50 دلار

آیفون SE، آیفون 12 مینی، آیفون 12، ایرپاد پرو، اپل واچ SE، اپل واچ سری 3، اپل TV HD، هوشمند آیپد پرو و آیپد ایر، اپل K4 TV، کیبورد هدفون بی سیم بیتس مدل‌های Studio3، Solo3 و Powerbeats Pro

75 دلار

ایرپاد Max

100 دلار

Mac boock air، Mac boock pro 13 اینچ M1، مک مینی و آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی

200 دلار

apple Mac 27 اینچی

 

همانطور که در این جدول مشاهده می‌کنید، جدیدترین محصولات اپل که در سال 2021 رونمایی شدند مانند آیفون 13، اپل واچ سری 7، آیپد مینی یا مک بوک پرو M1 شامل این تخفیفات نخواهند شد. کسانی که در بازه تاریخی 26 نوامبر 2021 تا 29 نوامبر 2021 از محصولات اپل خریداری کنند، کارت خرید طبق جدول بالا به آن‌ها هدیه داده می‌شود تا در خریدهای بعدی خود مانند انواع دستگاه‌های اپل، اشتراک سرویس‌ها و یا خریدهای دیجیتالی از طریق iTunes یا اپ استور از آن استفاده کنند. با وجود این فرصت استثنایی در Black Friday علاقه مندان اپل می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنند. شما هم می‌توانید محصولات مورد نظرتان را با تخفیفات ویژه از وب سایت بالاکا خریداری کنید و یک خرید آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه