پرفروش‌ترین کنسول بازی در بلک فرایدی

پرفروش‌ترین کنسول بازی در بلک فرایدی

پرفروش‌ترین کنسول بازی در بلک فرایدی اعلام شد

طبق آمار گزارش شده درباره خرید‌های مردم در روز بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه، ایکس باکس سری S با بیش‌ترین فروش در این جشنواره، موفق شد از دیگر رقبا خود یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X پیشی بگیرد و به محبوب‌ترین کنسول بازی فروخته شده در این روز تبدیل شود. طبق گزارشات، از دلایلی که باعث فروش بالا این کنسول شده‌ است، در دسترس بودن انواع قطعات مورد نیاز برای ساخت ایکس باکس سری S است. کمبود تراشه در جهان و تأمین سیلیکون مورد نیاز برای تولیدات سخت ‌افزار پیشرفته پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X، باعث شده علاقه‌مندان به دنیا گیمینگ از خرید آن‌ها منصرف شوند و ایکس باکس سری S را انتخاب کنند.

هم‌چنین در 2021 با تولید محدود پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X مواجه بودیم که می‌توان یکی دیگر از علل فروش بالا ایکس باکس سری S را این موضوع دانست. همه ما می‌دانیم ایکس باکس سری X نسبت به سری S کنسول قدرتمند‌تری است، اما با توجه به قیمت پایین‌تر سری S، سرعت کافی 60 فریم بر ثانیه‌ آن و پشتیبانی قابل قبول این مدل از کیفیت 1080، ایکس باکس سری S را به گزینه محبوب‌تری در میان گیمر‌ها تبدیل کرده است.

امروزه اکثر تولیدکنندگان بازی‌های ایکس باکس سری X، نسخه سازگاری از آن بازی را برای سری S نیز به بازار عرضه می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد محبوبیت این کنسول به حدی زیاد شده که حتی در ژاپن نیز سری S را دلیل محبوبیت چشمگیر ایکس باکس می‌دانند. با این گزارشات به نظر می‌رسد مایکروسافت با برنامه ریزی دقیق خود موفق شده در روز بلک فرایدی در فروش کنسول بازی از سونی پیشی بگیرد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه