پرفروش‌ ترین گوشی موبایل بلک فرایدی 2021 در اروپا

پرفروش‌ ترین گوشی موبایل بلک فرایدی 2021 در اروپا

پرفروش‌ترین گوشی موبایل بلک فرایدی 2021 در اروپا مشخص شد

گوشی موبایل پوکو X3 پرو به عنوان پر فروش‌ ترین گوشی موبایل در روز بلک فرایدی 2021 شناخته شد. پوکو X3 پرو موفق شد در بلک فرایدی 2021 لقب پر فروش‌ ترین گوشی آمازون در 6 کشور اروپایی از جمله آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، هلند و بریتانیا را از آن خود کند. این گوشی از ابتدا تولید خود با قیمت 337 دلار فروش بالایی داشته اما در بلک فرایدی 2021 با تخفیف زیادی که دریافت کرد، کاربران بیش‌تری موفق به خرید آن شده‌اند. علاقه مندان به این گوشی موفق شدند در بلک فرایدی نسخه 128 گیگابایتی آن را با قیمت 202 دلار و نسخه 256 گیگابایتی را با قیمت حدود 226 دلار خریداری کنند که واقعا قیمت استثنایی محسوب می‌شود.

پوکو X3 پرو از نمایشگر 6.67 اینچی LCD با نرخ تازه ‌سازی 120 هرتز و وضوح Full HD Plus بهره مند است. روی پنل پشتی آن ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق می‌شود. در بالای نمایشگر آن نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد. هم‌چنین این گوشی از یک باتری عظیم 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی روانه بازار شده است. میزان فروش این گوشی یکی دیگر از شاخص‌های جذابیت شیائومی در بازارهای اروپای غربی است. شیائومی در حال حاضر امیدوار است که بتواند فروش گوشی‌های خود را در بازار ایالات متحده نیز آغاز کند که می‌تواند رقابت جذاب‌تری در این کشور داشته باشد.

آمازون مانند هر سال اطلاعات مربوط به محصولات پرفروش خود را در یک بازه زمانی مشخص به اشتراک نمی‌گذارد، اما نسخه آرشیو شده صفحه پر فروش‌ ترین محصولات آمازون آلمان در فردا روز بلک فرایدی، پوکو X3 پرو را به عنوان محصول برتر نشان می‌دهد. البته این گوشی هم اکنون به رتبه دوم آمازون آلمان سقوط کرده است. با این تفاسیر می‌توان با فروش بالا گوشی موبایل پوکو X3 کمپانی شیائومی را به عنوان یکی از برندهای موفق در بلک فرایدی 2021 معرفی کرد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه