لنوو از مانیتور فوق‌ عریض 90 هرتزی E29w-20 خود رونمایی کرد

لنوو از مانیتور فوق‌ عریض 90 هرتزی E29w-20 خود رونمایی کرد

کمپانی لنوو از مانیتور فوق‌ عریض 90 هرتزی E29w-20 خود رونمایی کرد

صبح امروز برند مشهور لنوو نمایشگر فوق ‌عریض جدید LED خود موسوم به تینک‌ویژن E29w-20 را در بازار چین رونمایی کرد. حاشیه‌های سه ‌طرف تینک ‌ویژن E29w-20 بسیار باریک و به پایه‌ای ارگونومیک مجهز شده است که عملکرد‌های چرخش و تعیین شیب و بالا و پایین بردن آن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این یعنی خریداران می‌توانند با مکانیزم در نظر‌گرفته ‌شده، جهت، شیب و ارتفاع این مانیتور را به ‌سادگی و مطابق نیاز خود تنظیم کنند. این نمایشگر دو بلندگو داخلی 3 واتی دارد که صدای واضح و بلندی تولید می‌کند. این مانیتور از لنوو از پنل 29 اینچی IPS با وضوح 1080 در 2560 پیکسل بهره می‌برد که طیف رنگ sRGB آن 99 درصد است. نرخ نوسازی این مانیتور 90 هرتز و نرخ تأخیر پاسخ ‌گویی آن 4.6 میلی ‌ثانیه است و از فناوری فری ‌سینک AMD نیز پشتیبانی می‌کند.

حداکثر روشنایی این پنل به 300 نیت می‌رسد و زاویه‌ی دید آن 178 درجه است. مهم‌ترین ویژگی این نمایشگر آن، این است که از فناوری نور آبی کم طبیعی لنوو بهره می‌برد تا بدون ایجاد تغییر در خروجی تصویر، فشار نور آبی روی چشم را کاهش دهد. همان‌طور‌که احتمالا می‌دانید، فیلترهای معمولی نور آبی از جمله تنظیم حالت شب، باعث زرد ‌شدن خروجی نمایشگر و انحراف رنگ خواهد شد. فناوری نور آبی کم طبیعی لنوو، این مشکل را با کاهش نور آبی در سطح سخت ‌افزار رفع و به کاربر کمک می‌کند تا در عین محافظت از چشم، رنگ‌های دقیقی روی این نمایشگر مشاهده کند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود مانیتور جدید لنوو برای تولید کنندگان محتوا، طراحان، متخصصان عکاسی، برنامه ‌نویسان و سایر حرفه‌هایی که به صفحه‌ نمایش عریض با دقت رنگ زیاد نیاز دارند و برای ساعت‌های طولاتی با رایانه کار می‌کنند، به گزینه‌ای ایده آل تبدیل شود. مانیتور 29 انیچی LED E29w-20 لنوو اکنون در بازار چین با قیمت حدود 1.499 یوان معادل 235 دلار در‌ دسترس خریداران قرار گرفته است ولی احتمال دارد قیمتش به‌زودی افزایش یابد. علاقه ‌مندان در سایر نواحی جهان با مراجعه به وب‌ سایت‌های خرده ‌فروشی آنلاین، می‌توانند این نمایشگر را تهیه کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه