واچ سری D هواوی در راه است

واچ سری D هواوی در راه است

واچهواوی در راه است

طبق گزارشی که امروز منتشر شد، هواوی واچ D را به حرفه‌ای ترین حالت طراحی کرده تا با این گچت پوشیدنی کاربرانش به هیچ محصول دیگری احتیاج نداشته باشند. طبق این گزارش‌ هواوی واچ D به سنسور فشار خون و رهیاب تناسب اندام پیشرفته مجهز خواهد شد. طبق رندرهای فاش شده ساعت جدید هواوی ظاهری مستطیل شکل دارد و دو دکمه ناوبری در سمت راست ساعت هوشمند دیده می‌شود. در نسل اول ساعت‌های هواوی شاهد جابه جا شدن مرز ساعت‌های هوشمند اقتصادی و دستبندها بودیم. پشتیبانی از فعالیت‌های مختلف ورزشی از جمله فعالیت‌های داخل خانه و فضای بیرون از ویژگی‌های نسل اول این ساعت بودند.

هواوی واچ فیت که نسل فعلی این دستگاه به حساب می‌آید به GPS برای نقشه‌ برداری مسیرها، سیستم پایش خواب و سنسورهای نظارت روی ضربان قلب و سطح  اکسیژن خون مجهز شده و تا عمق 5 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. این محصول پوشیدنی از یک نمایشگر 1.64 اینچی از نوع امولد با شیشه خمیده D 2.5 بهره برده و تنها 21 گرم وزن دارد که البته با بند، وزن آن افزایش پیدا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به راهنما ورزش‌ها به همراه نمایش آن‌ها به صورت انیمیشن، 96 حالت ورزشی و سیستم نظارت روی استرس اشاره کرد.

کاربران می‌توانند حداکثر 4 گیگابایت آهنگ روی این گجت ذخیره کنند. باتری واچ فیت در عمل بین 7 تا 9 روز دوام میاورد که عملکرد مناسبی در این بخش دارد. در حالی که هواوی واچ فیت یک ساعت هوشمند محسوب نمی‌شود، ویژگی‌های مناسب زیادی مانند نمایش نوتیفیکشن‌ها، وضعیت آب و هوا و تنظیم آلارم را در اختیارتان قرار می‌دهد. طبق این گزارش جدید، تاریخ رونمایی از هواوی واچ D و گوشی تاشو میت در تاریخ 23 دسامبر 2021 اعلام شده است و در واقع هواوی قصد دارد سال 2021 را با این محصول حرفه‌ای به پایان برساند

نظر خود را بنویسید

دیدگاه