همکاری سامسونگ و شبکه دیسکاوری

همکاری سامسونگ و شبکه دیسکاوری

گلکسی S21Ultra سامسونگ با همکاری شبکه دیسکاوری از زندگی ببرها تصویر برداری میکند

همان طور که می‌دانید ببرها در معرض خطر هستند و نیاز به محافظت دارند. در همین راستا سامسونگ و شبکه دیسکاوری تصمیم گرفتند با هدف افزایش آگاهی و تاکید بر نیاز به حفاظت از ببرها و زیستگاه‌هایشان، پروژه‌ای مشترک را با نام «چشم ‌در چشم با یک ببر» شروع کنند. در این پروژه تصمیم گرفته شده ، تصویربرداری از ببرها با گلکسی S21 Ultra 5G انجام شود. گلکسی S21 Ultra 5G یکی از بهترین محصولات سامسونگ و بهترین گوشی‌های موجود در بازار است که از دوربین قدرتمندی برخوردار است. ببرها جزو شکارچیان بالاترین رده‌های زنجیره غذایی بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت اکوسیستم‌های حیات وحش دارند، اما به دلیل شکارهای غیر قانونی و تخریب گسترده زیستگاه‌هایشان، این موجودات در معرض انقراض قرار گرفته‌اند. مسئله‌ای که می‌تواند پیامدهای منفی برای کل اکوسیستم داشته باشد.

این پروژه که توسط شبکه دیسکاوری و سامسونگ آغاز شده است، ابتکاری برای توسعه حفاظت از زیستگاه‌های طبیعی باقی مانده برای ببرها است. این پروژه اکنون حدود شش میلیون هکتار زیستگاه ببر را در هند، بوتان و روسیه تحت پوشش داشته و در زمینه اقتصادی و عدالت اقلیمی از جوامع ساکن در این مناطق حمایت می‌کند. سامسونگ با درک اهمیت این پروژه و با هدف افزایش آگاهی در زمینه این ابتکار با ارزش، شروع به همکاری با شبکه دیسکاوری کرد. مستند « چشم در چشم با یک ببر » در منطقه جایپور هند تصویربرداری شده و داستان سفر «یاشاس نریان»، مستند ساز حوزه حیات وحش است که برای تصویر برداری از ببرها با استفاده از گلکسی S21 Ultra به پاک ملی رانتامبور می‌رود.

نریان از شناخته ‌شده‌ترین مستند سازان حیات وحش هند است که در این اثر با «ویکرام سینک»، کارگردان مطرح هندی همکاری می‌کند. سفر این زوج مستند ساز در نهایت با گرفتن بهترین و زیباترین تصاویر از ببرهای منطقه به پایان می‌رسد. گلکسی S21 Ultra سامسونگ به دلیل ویژگی‌هایی خاص دوربین خود مانند بزرگ نمایی دوگانه تله‌ فوتو و زوم فضایی، فیلم برداری ۸K، حالت حرفه‌ای (پرو مود) و ویدیو حرفه‌ای (پرو ویدیو) محصولی مناسب برای تصویر برداری در پروژه مستند « چشم در چشم با یک ببر » محسوب می‌شود و می‌تواند وقایع این مستند را به واقعی‌ ترین حالت ممکن نمایش دهد.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه