جدید ترین عینک هوشمند هواوی

جدید ترین عینک هوشمند هواوی

تیزر رسمی جدیدترین عینک هوشمند هواوی منتشر شد

هواوی قصد دارد در تاریخ دوم دی‌ ماه 1400 از محصولات جدید خود از جمله عینک هوشمند، گوشی تاشو P50 Pocket و ساعت هوشمند واچ D رونمایی کند. حالا یک هفته مانده به این مراسم هواوی اولین تیزر رسمی ساعت هوشمند خود را به اشتراک گذاشته است. عینک‌های هوشمند اکنون روند جدید اکثر شرکت‌های فناوری محسوب می‌شوند و تاکنون چندین گزینه مختلف معرفی یا رونمایی شده است. برخی از آن‌ها عینک واقعیت مجازی هستند، برخی دیگر به عنوان دوربین و برخی دیگر مانند عینک هواوی به عنوان یک هدفون عمل می‌کنند. اکنون در این تیزر مشخصات عینک هوشمند جدید هواوی به صورت کامل بیان شده است. این عینک از سیستم عامل هارمونی پشتیبانی می‌کند که احتمالا برای فعال کردن دستورات صوتی و ادغام با سایر دستگاه‌های سازگار با هارمونی به آن اضافه شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این عینک هوشمند هواوی، لنزهای آن است که هر دو آن‌ها را می‌توان تعویض کرد و تعویض پنل جلویی آن توسط یک آهن ‌ربایی که روی دستگاه قرار می‌گیرد انجام می‌شود. هواوی با بهره‌ مندی از این روش خلاقانه، به کاربران دستگاه خود اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان یک عینک مطالعه و هم‌چنین عینک آفتابی استفاده کنند. هواوی تاکنون با همکاری کمپانی کره‌ای Gentle Monster که کالاهای لوکس تولید می‌کند، دو نسل از عینک‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده است که آن‌ها نیز فقط دستگاه‌های هوشمند صوتی بودند. به نظر می‌رسد این مدل جدید تنها عینک هوشمند هواوی خواهد بود که بدون مشارکت این برند کره‌ای ساخته شده است و هواوی قصد دارد با طراحی ماهرانه خود آن را وارد بازار کند.

اخیرا شرکت اوپو نیز از عینک واقعیت افزوده Air Glass خود رونمایی کرده بود که با پردازنده اسنپدرگون 4100 به عنوان یک محصول واقعیت کمکی یا assisted reality اطلاعات دو بعدی را وارد میدان دید کاربران می‌کند. هم‌چنین شرکت TCL نیز ماه‌ها قبل از عینک هوشمند Thunderbird نسخه Pioneer با نمایشگر رنگی شفاف و طراحی شبیه عینک‌های معمولی رونمایی کرده بود که سه سال روی توسعه نمایشگر میکرو LED به کار رفته در این عینک کار کرده است. حالا با انتشار این تیزر به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد از رقبا خود جلوتر باشد و محصولی بی نظیر را روانه بازار کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه

نظرات 1

جالب بود
۱۴۰۰/۱۱/۹