اپلیکیشن‌ های برتر iOS در سال 2021 مشخص شد

اپلیکیشن‌ های برتر iOS در سال 2021 مشخص شد

پر دانلود ترین اپلیکیشن‌ های iOS در سال 2021 مشخص شد

صبح امروز اپل برندگان جایزه اپ استور و فهرست سالانه‌ برترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آیفون، آیپد، مک، اپل TV و اپل‌ واچ در اپ ‌استور را اعلام کرد. طبق این گزارش اپلیکیشن LumaFusion از شرکت LumaTouch برترین برنامه‌ آیپد، بازی MARVEL Future Revolution از شرکت Netmarble برترین بازی آیپد، Craft از شرکت Luki Labs Limited برترین برنامه‌ مک، Myst از شرکت Cyan برترین بازی مک، DAZN از شرکت DAZN Group برترین برنامه‌ اپل‌ TV ، Space Marshals 3 از استدیو Pixelbite برترین بازی اپل‌ TV ،Carrot Weather از Grailr برترین برنامه‌ی اپل ‌واچ و Fantasian از شرکت Mistwalker برترین برنامه‌ سرویس اپل آرکید انتخاب شدند.

هم‌چنین Toca Boca، سازنده‌ اپلیکیشن کودکان، با بازی Toca Life World برنده‌ بهترین برنامه سال آیفون شد و Wild Rift به عنوان بهترین بازی آیفون در 2021 انتخاب شد. از زمان انتشار اولین برنامه‌ Toca Life World، این شرکت بیش از 40 برنامه‌ دیگر برای کودکان منتشر کرده است. البته این شرکت تمایل دارد اپ‌های خود را به‌عنوان اسباب ‌بازی‌های دیجیتال نام‌ گذاری کند.

کمپانی اپل بهترین سرویس هواشناسی Carrot Weather را معرفی کرد که با اپلیکیشن پیش‌فرض هواشناسی اپل رقابت می‌کند و از داده‌های Dark Sky استفاده می‌کند. اپل به توانایی LumaFusion برای ایجاد سریع‌تر و و آسان‌تر ویدئوها نیز اشاره کرده است. علاوه ‌بر ‌این، نادیده‌ گرفتن این موضوع سخت است که اپلیکیشن‌هایی مثل LumaFusion با محصولات اپل، از جمله iMovie نیز رقابت می‌کند. بنابراین، بسیاری از گزینه‌های حاضر در فهرست برترین‌های اپ‌ استور 2021، یادآور این موضوع است که سرنوشت برنامه‌های شخص‌ ثالث چقدر با پیشرفت‌های نرم‌ افزاری داخلی اپل ارتباط دارد.

برندگان امسال شامل توسعه ‌دهندگان تازه‌ واردی است که از فناوری‌های اپل به روش‌های جالبی استفاده کرده‌اند یا افرادی که در طول سال در کانون توجه قرار گرفته‌اند. به‌عنوان مثال، برندگان جوایز سال گذشته نشان دادند که بیماری همه‌گیر چگونه در دنیای برنامه‌ها اتفاق افتاد؛ هنگامی‌ که برنامه‌ تمرین خانگی Wakeout برنده‌ بهترین برنامه‌ آیفون سال و Zoom بهترین برنده‌ سال آیپد شد. با وجود تغییرات، موفقیت و کیفیت بسیاری از برنامه‌ها از جمله برندگان جوایز امسال همچنان در معرض توجه است. اپل در اعلام برندگان پایان سال خود، ارتباط را به ‌عنوان برترین ترند سال نامید و تعدادی از برنامه و بازی‌هایی که تأثیر ماندگاری بر زندگی مردم گذاشته‌اند، با در نظر‌گرفتن این موضوع جشن گرفت. این فهرست شامل بازی مشارکتی و رقابلی Among US از InnerSloth، برنامه‌ دوست ‌یابی و شبکه‌ بامبل، Canva، راهنما غذا خوری محلی متمرکز بر مشاغل سیاه ‌پوستان، EatOkra و شبکه‌ اجتماعی زنان Peanut است که امسال اتاق‌های چت صوتی خود را هم راه‌ اندازی کرده است.

برندگان امسال جوایز فیزیکی اپ‌ استور را هم دریافت خواهند کرد که از نماد آبی امضا‌شده اپ ‌استور الهام گرفته است و در آلومینیوم کاملا بازیافتی استفاده‌ شده در ساخت محصولات اپل قرار دارد. علاوه ‌بر ‌این، نام برنده در طرف دیگر این لوح درج شده است. در آخر جدول کاملی از نام اپلیکیشن‌های برنده شده و پر دانلود سال 2021 آماده کردیم تا بهتر با آن‌ها آشنا شوید.

برترین برنامه‌های رایگان آیفون

برترین برنامه‌های پولی آیفون

برترین بازی‌های رایگان آيفون

برترین بازی‌های پولی آیفون

TikTok

HotSchedules

Bridge Race

Heads Up

Youtune

The Wonder Weeks

Project Makeover

Monopoly

Instagram

75 Hard

Call of Duty

Geometry Dash

SnapChat

Shadowrocket

Among Us

Incredibox

Facebook

Facetune

Subway Surfers

Plague Inc

Messenger

Roblox

High Heels

Grand Theft Auto

Google Maps

SkyView

Piano Game

Bloons TD 6

Gmail

TouchRetouch

Shortcut Run

My Child Lebensborn

Zoom Cloud Meeting

Autosleep Track Sleep on Watch

Water Sort Puzzle

True Skate

 

Dark Sky Weather

Magic Tiles 3

Minecraft

 

ProCreate

 

 

 

 

برترین برنامه‌ رایگان آیپد

برترین برنامه‌های پولی آیپد

برترین بازی‌های رایگان آیپد

برترین بازی‌های پولی آیپد

برترین بازی‌های اپل آرکید

Netflix

Procreate

Phone Case DIY

Geometry Dash

Sneaky Sasquatch

Youtube

Notability

Among Us

Bloons TD 6

PAC-MAN Party Royale

Disney+

GoodNotes 5

Subway Surfers

Minecraft

Sonic Racing

HBO Max

Toca Life: Hospital

Project Makeover

Monopoly

SpongeBob: Patty Pursuit

TikTok

Shadowrocket

Roblox

Five Nights at Freddy’s

NBA 2K21 Arcade Edition

Google Chrome

Affinity Designer

Magic Tiles 3: Piano Game

Stardew Valley

Cut the Rope Remastered

Hulu

Toca Kitchen 2

Bridge Race

Ultimate Custom Night

Angry Birds Reloaded

Amazon Prime Video

Duet Display

Blob Runner 3D

Plague Inc

Skate City

Zoom Cloud Meetings

LumaFusion

Hair Challenge

Human: Fall Flat

The Oregon Trail

Gmail

Toca Life: Vacation

Tiles Hop – EDM Rush

Grand Theft Auto: San Andreas

Hot Lava

  

نظر خود را بنویسید

دیدگاه