معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

مراقبت از پوست، تنها در استفاده مدوام از کرم‌های آبرسان مختلف و یا کرم‌های شب و روز (که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند)، خلاصه نمی‌شود. برای سالم نگه داشتن بافت پوست و کند سازی روند پیری زودرس آن، به محصولات دیگری نیاز دارید که بهتر است استفاده از آن‌ها را در لیست‌ کارهای روزانه خود جای دهید. یکی از این محصولات، تونر پاک‌کننده آرایش است. تونر صورت و یا همان تونر پوست، می‌تواند جایگزین مناسبی برای ماسک‌های کارخانه‌ای موجود در بازار باشد. متخصصان پوست توصیه می‌کنند که به جای انتخاب این ماسک‌ها، از یک تونر مناسب نوع پوستتان کمک بگیرید و یکی از آن‌ها را خریداری کنید. هدف اصلی از استفاده از این محصول، پاکسازی عمقی پوست فرد مصرف کننده است. برای داشتن پوستی درخشان و سالم، نیاز دارید تا از یک محصول پاک کننده به منظور پاکسازی عمقی و از بین بردن ذرات آلاینده گیر کرده در منافذ باز پوست خود استفاده کنید. در برخی موارد، گرد و غبار و ذرات کوچک آلوده که در هوا پخش هستند، بر روی منافذ پوست می‌نشینند و باعث ایجاد جوش‌های ریز پوستی متعددی می‌شوند که ظاهری ناخوشایند دارند. به عنوان یک خانم مدرن امروزی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهد، حتما می‌دانید که چه پوست خشک داشته باشید و چه پوست چرب، به طور مدوام باید آلودگی‌های محیطی را از صورت خود پاک کنید تا چهره جذاب‌تر و تمیز تری داشته باشید. هر تونری بسته به اینکه برای چه نوع پوستی طراحی شده، از میزان مشخصی اسانس‌های گیاهی و عصاره گیاهان موثر درست شده است. پایه تونرها را از آب درست می‌کنند. اکثر برندهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، تونرها را آبکی درست می‌کنند، اما در بازار انواع سرمی و ژلی نیز وجود دارد‌.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

یکی دیگر از مزایای استفاده از تونر، شفاف کردن بافت پوست است. ذرات متابولیکی به جای مانده بر روی پوست، باقی مانده مواد آرایشی و چربی‌های اضافه پوست همگی در منافذ باز پوست جا خوش می‌کنند و باعث کدر شدن ظاهری پوست می‌شوند. یک تونر متناسب و باکیفیت که دارای ترکیبات موثر و مرغوب باشد، می‌تواند علاوه بر تمیز کردن پوست، به شفاف و درخشان شدن چهره شما نیز کمک شایانی کند. بهتر است در انتخاب تونر مد نظرتان، نهایت دقت را به خرج دهید، زیرا تونرها می‌توانند میزان اسیدیته پوست را تغییر دهند. در بعضی مواقع، PH پوست تحت تاثیر مواد شوینده‌‌‌ای که استفاده می‌کنیم، تعادل خود را از دست می‌دهد‌. برای بازگردانی تعادل مناسب پوستتان می‌توانید از یک‌ تونر کمک بگیرید و پس از هر بار شستشوی صورت خود، از آن استفاده کنید. یک تونر مناسب همچنین می‌تواند به آبرسانی پوست‌های خشک‌ و حساس کمک کند. تونرهایی که منحصراً برای افراد با پوست خشک درست می‌شوند، عملکردی جالب دارند. این محصولات با به دام انداختن رطوبت، مانع هدر رفتن و یا تبخیر آن از سطح پوست می‌شوند. در ادامه مطلب، ۷ تونر پاک‌کننده آرایشی باکیفیت مناسب ‌هاپوست‌های چرب، خشک و نرمال را بررسی می‌کنیم.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۱. تونر پاک کننده و مرطوب کننده گلاب دیپ سنس با حجم ۱۶۰ میلی لیتر (مناسب پوست‌های نرمال)

هر فردی به تعداد دفعات مختلف در طول روز از منزل خارج می‌شود و به دنبال پیگیری کارهای خود می‌رود. با قرارگیری در فضای آزاد، ذرات آلوده و ترکیبات مضر (که ممکن است به DNA سلول‌های پوستی آسیب برسانند) بر روی صورت فرد قرار می‌گیرند. این ذرات به همراه چربی اضافه پوست و باقی مانده ترکیبات آرایشی، به درون منافذ پوست می‌روند و روند طبیعی عملکرد سلول‌های پوست را مسدود می‌کنند. در این حالت، پوست سلامت خود را به تدریج از دست می‌دهد و کدر می‌شود. اگر این ذرات آلاینده از پوست پاک نشوند، تعادل پی اچ پوست نیز بر هم می‌خورد و تبعات بدی را از خود بر جای خواهد گذاشت. تونر پاک‌کننده آرایشی گلاب دیپ سنس می‌تواند شما را از وقوع چنین مشکلاتی نجات دهد. از دیگر مزایای این محصول، می‌توان به وجود هیالورونیک اسید در فرمولاسیون منحصر به فردش اشاره کرد. هیالورونیک اسید که پایه اصلی تشکیل دهنده محصولات مرطوب کننده است، در محصول مذکور از برند دیپ سنس نیز با خواص مرطوب کنندگی‌ و‌ آبرسانی اعجاب انگیزش می‌تواند مانع خشک شدن بافت پوست شود. حتی اگر پوست نرمالی دارید، بهتر است از یک مرطوب کننده در طول روز استفاده کنید و یا یک تونر سازگار با نوع پوستتان را در روتین مراقبت پوستی خود جای دهید، زیرا به دلیل شرایط آب و‌ هوایی، ممکن است رطوبت پوستتان از بین برود. در این صورت، به یک منع تامین کننده آب و رطوبت نیاز خواهید داشت.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۲. تونر مولتی اکتیو مناسب پوست چرب و مختلط لافارر

عصاره گل نرگس، بید سفید و درخت چای استفاده شده در این محصول، همگی موادی هستند که می‌توانند به کاهش چربی‌های اضافه پوست فرد مصرف کننده کمک شایانی کنند. این مواد که در کاهش التهابات پوستی نیز بسیار موثر هستند، می‌توانند هرگونه آلودگی سطحی را از روی پوست از بین ببرند و مانع مسدود سازی منافذ باز پوست توسط این آلودگی‌های محیطی شوند. اگر پوست چربی دارید، سعی کنید همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که دارای ترکیبات موثر گیاهی باشند و در فرمولاسیونشان، کمتر از مواد مصنوعی و ترکیبات شوینده قوی استفاده شده باشد. مصرف صابون و مواد شوینده قوی را کنار بگذارید و فقط از محصولاتی استفاده کنید که بتوانند PH پوستتان را تنظیم کنند. برای پاکسازی پوست خود نیاز به شوینده‌های قوی ندارید. همیشه یادتان باشد که برای سالم ماندن پوست، نیاز است تا لایه‌ای چربی بر روی صورت باقی بماند و تمام بافت چربی از بین نرود. برای گرفتن نتیجه مطلوب از استفاده این محصول کافیست یک پد و یا تکه‌ای پنبه بردارید، البته قبل از آنکه از تونر مورد بحث استفاده کنید، لازم است تا صورتتان را با یک شوینده مناسب سازگار با نوع پوست خود به طور کامل شستشو دهید. در نهایت، پنبه و یا پد را آغشته به تونر گلاب دیپ سنس کنید و به آرامی آن را بر روی صورتتان ماساژ دهید.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۳. تونر مولتی اکتیو مناسب پوست های خشک و حساس لافارر

عصاره خیار و عصاره آلوئه‌ورا تعبیه شده در این تونر می‌توانند به بهبود وضعیت پوست فرد مصرف کننده کمک کنند و خشکی صورت وی را برطرف سازند. حتما شنیده‌اید که خیار در ساخت ماسک‌های خانگی و حتی ماسک‌های کارخانه‌ای به کار می‌رود. خیار می‌تواند باعث افزایش درخشندگی پوست شود و مجدداً، شادابی از دست رفته پوست را بازگرداند. عصاره خیار (عصاره پوست خیار)، علاوه بر اینکه دارای خواص روشن کننده است و می‌تواند به روشن کردن نقاط تیره پوست کمک کند، خواص ضد پیری نیز دارد.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۴. تونر پاک کننده صورت مای رئال اُ مدل ALoevera

تونر پاک‌کننده آرایشی مذکور از برند معروف مای، به دلیل داشتن عصاره‌های برگ مورد، ریشه بلوط، برگ هاماملیس و سیب می‌تواند سطح چرب پوست شما را تمیز و سبوم اضافی صورتتان را به خوبی پاک کند. متخصصان پوست معتقدند که برگ‌ هاماملیس از آن دسته گیاهان دارویی به شمار می‌آید که می‌تواند به دلیل داشتن خواص آنتی باکتریال خود، PH پوست را به تعادل برساند و فعالیت غدد چربی در افراد با پوست چرب را کاهش دهد. اگر پوست چربی دارید برای از بین بردن چربی مسدود کننده و آلودگی‌های چسبیده شده به منافذ باز پوست خود، به هیچ عنوان از مواد صابونی و شوینده‌هایی با ترکیبات قلیایی استفاده نکنید. صابون‌های معمولی موجود در سوپر مارکت‌ها معمولا دارای ترکیبات قلیایی هستند. شستشوی مداوم پوستتان با این محصولات می‌تواند در دراز مدت، چربی مفید روی صورت را از بین ببرد. از دیگر معایب این شوینده‌ها این است که اصولاً ترکیبات به کار برده شده در فرمولاسیونشان نمی‌تواند آلودگی‌های جمع شده در منافذ باز پوست را از بین ببرد. ویتامین C ‌و عصاره آلوئه‌ورا موجود در تونر رئال اُ مدل ALoevera دو ترکیبی هستند که در کنار هم، علاوه بر اینکه می‌توانند به متعادل‌سازی PH پوست کمک کنند، ذرات و آلودگی‌های مسدود کننده منافذ باز پوست را نیز نابود خواهند کرد. از طرفی، گلیسیرین موجود در فرمولاسیون این تونر می‌تواند از خشکی بیش از حد پوست بعد از هر بار استفاده از این تونر کمک کند.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۵. تونر پوست خشک اوتی سری Grape مرطوب کننده

استفاده از یک تونر پاک‌کننده آرایشی را باید به عنوان دومین مرحله در روتین مراقبت پوستی خود جای دهید. افرادی که پوست خشکی دارند به اشتباه فکر می کنند که با حذف تونر و یک پاک کننده از روتین مراقبت پوستی خود، در واقع به از دست دادن بیشتر رطوبت و آب پوستشان کمک‌ خواهند کرد، اما این نکته را در نظر بگیرید که برای هر نوع پوستی، یک محصول مراقبت پوستی منحصر به فرد در بازار وجود دارد فقط کافی است که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. تونر مذکور از برند اوتی، رطوبت بالایی بر روی پوست ایجاد خواهد کرد و به دلیل داشتن پلی فنول، از ایجاد چین و چروک‌های عمیق پوستی نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این تونر، افزایش دهنده جریان خون زیر پوستی است و ترکیبات شوینده ملایم تعبیه شده در ساختارش، باعث شفافیت و لطافت هر چه بیشتر پوست فرد مصرف کننده می‌شود. سعی کنید این محصول را قبل از آرایش استفاده کنید تا بتواند از پوست شما در برابر تاثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت و مراقبت کند.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۶. تونر پاک کننده وت اند وایلد مدل Rose photofocus

این تونر پاک‌کننده آرایشی ۴۵ میلی‌لیتری، مناسب انواع پوست بوده و افراد با پوست نرمال به راحتی می‌توانند در طول روز از آن استفاده کنند. ترکیبات آبرسان به کار برده شده در تونر پاک کننده وت اند وایلد مدل Rose photofocus می‌توانند به کاهش خشکی پوست کمک کنند و پوست فرد را برای پذیرش ترکیبات آرایشی آماده کنند. با قرار دادن این تونر در روتین مراقبتی خود می‌توانید به بهبود کیفیت پوست خود، کاهش جوش‌های زیر پوستی و مشکلات مرتبط با آن، کوچک کردن منافذ باز پوست و از بین بردن آلودگی‌های چسبیده شده به سطح پوستتان کمک شایانی کنید. البته لازم به ذکر است که ترکیبات شوینده موجود در این محصول می‌توانند در کنده شدن سلول‌های مرده سطح پوست نیز موثر واقع شوند و با این کار، به افزایش عملکرد پوست نیز کمک کنند. ترکیبات خنک کننده و شاداب کننده موجود در این محصول می‌توانند به فرد حس طراوت و تازگی را القا کنند.

معرفی ۷ تونر معجزه آسای پاک‌ کننده آرایشی

۷. تونر پاک کننده پوست معمولی نیوآ مدل Refreshing Toner

برای حفظ سلامت پوست، نیاز است تا از آن در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت کنید. بخشی از این محافظت، مربوط به تغذیه شما می‌شود و بخشی دیگر به طور مستقیم، با محصولات مراقبت پوستی‌ای که در طول روز استفاده می‌کنید مرتبط است. برای شسشوی روزانه پوست و از بین بردن باقی مانده مواد آرایشی از روی صورت، به یک تونر پاک‌کننده آرایشی باکیفیت نیاز دارید. یکی از عوامل تشدید کننده عوارض پوستی و یا جوش‌های سر سیاه، ماندن ترکیبات آرایشی بر روی پوست است‌. تونر پاک کننده پوست معمولی نیوآ مدل Refreshing Toner در این زمینه به شما کمک می‌کند و با متعادل سازی PH پوست، تاثیر بسزایی بر روی شفافیت و لطافت پوستتان خواهد گذاشت. این تونر که منحصراً برای افراد با پوست نرمال طراحی شده است، دارای ترکیبات موثر گیاهی مانند انواع ویتامین‌ها و عصاره نیلوفر آبی است. این ترکیبات به منظور بهبود عملکرد پوستی در این تونر به کار برده شده‌اند و می‌توانند از پوست در برابر تاثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد نیز محافظت کنند. شما میتوانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه