فیلم سینمایی «2024» با گوشی موبایل وان پلاس فیلم برداری میشود

فیلم سینمایی «2024» با گوشی موبایل وان پلاس فیلم برداری میشود

فیلم سینمایی «2024» با گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو فیلم برداری خواهد شد

گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو اوایل سال جاری با دوربین‌هایی از برند هاسلبلاد Hasselblad رونمایی شد. این محصول از پرچم دارهای برند چینی وان پلاس است که از زمان عرضه این گوشی این برند با شرکت‌های زیادی جهت تبلیغ وان پلاس 9 و 9 پرو همکاری کرده است. امروز این خبر منتشر شده که «ویکرامادیتا موتوان» کارگردان مشهور هندی قصد دارد با این غول چینی وارد همکاری شود تا یک فیلم بلند کامل را با استفاده از وان پلاس 9 پرو فیلم برداری کند! فیلم سینمایی جدید ویکرامادیتا موتوان «2024» نام دارد که توسط استودیوی شخصی ویکرامادیتا موتوان به نام Andolan Productions و کمپانی وان پلاس و با همکاری استودیوهای Big Bad Wolf و Odd and Even Productions تولید می‌شود.

بر اساس تریلر کوتاهی که به تازگی از این فیلم یک ساعته منتشر شده، به نظر می‌رسد شاهد روایتی تخیلی از دنیا امروزی تحت تأثیر ویروس کرونا باشیم. داستان این فیلم در سال 2024 اتفاق می‌افتد و زندگی چهار جوان را روایت می‌کند که با هم در یک یتیم‌ خانه بزرگ شده‌اند و تلاش می‌کنند از یک محیط آلوده به ویروس در شهر بمبئی هند، جان سالم به در ببرند. طبق گفته کمپانی وان پلاس، این فیلم به طور کامل با استفاده از گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو، فیلم برداری خواهد شد. این گوشی از پرچمدارن این سری وان پلاس است که به یک دوربین سه‌ گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی از نوع IMX689 سونی، یک سنسور اولتراواید IMX766 سونی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تک رنگ، مجهز است و توانایی ضبط ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. به علاوه، وان پلاس با همکاری هاسلبلاد موفق شده فناوری تولید رنگ را در این دوربین ارتقا دهد و رنگ‌های طبیعی‌تر را به خصوص در زمینه رنگ پوست، ارائه کند.

ماه پیش کمپانی سامسونگ نیز خبر از فیلم برداری یک فیلم سینمایی به وسیله گلکسی S21 اولترا داده بود که با این خبر منتشر شده از وان پلاس به نظر می‌رسد این روش بازاریابی و تبلیغ،‌ در حال رواج یافتن و تبلیغ شدن به یک مد میان برندهای تولید کننده است. در واقع این روزها دوربین گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هنگام خرید هستند که کاربران زیادی به آن توجه ویژه دارند. از همین رو، شرکت‌های تولید کننده نیز به هر نحوی تلاش می‌کنند تا برتری خود را در این بخش اثبات کنند و به رخ رقبای خود بکشند. پیش بینی می‌شود با انتشار این خبر گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو در میان رقبا خود به محبوبیت چشمگیری برسد و فروش بالایی را رقم بزند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه