با اکانت گوگل خود وارد توییتر شوید

با اکانت گوگل خود وارد توییتر شوید

از این به بعد با اکانت گوگل خود وارد توییتر شوید

توییتر یک شبکۀ اجتماعی محبوب در جهان است که مخاطبان خاص خود را دارد. این شبکۀ اجتماعی کاربران زیادی دارد. اکثر اخبار حوزه‌های مختلف و محتواهای طنز کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی و… برای اولین‌ بار در توییتر منتشر می‌شوند. در واقع تمام محتواهای دست‌ اول و اخبار موثق ابتدا در توییتر منتشر می‌شوند و بعد در تلگرام، اینستاگرام و جاهای دیگر پخش می‌شوند. چندین سال است که گوگل روشی برای اپلیکیشن‌ها ارائه کرده تا کاربران آن‌ها فقط با استفاده از حساب این غول جستجوی اینترنتی وارد سیستم اپلیکیشن شوند. در این روش، دیگر نیازی به ارائه برخی مشخصات مانند نام و آدرس ایمیل وجود ندارد. حالا خبرها نشان می‌دهد توییتر هم تصمیم گرفته این روش را برای کاربران خود فعال کند. امروز خبری از مقامات توییتر منتشر شد که نشان می‌دهد این شبکۀ اجتماعی قصد دارد ورود کاربران خود را از طریق اکانت گوگل نیز فعال کند.

امروز «جین وونگ»، محقق اپلیکیشن در حساب توییتر خود تصویری از این ویژگی منتشر کرد که طبق آن، توییتر قصد دارد سیستم ورود با حساب گوگل را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا کاربران بتوانند راحت‌تر از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. در تصویر ارائه شده از این ویژگی روی نسخه وب این شبکه اجتماعی، در کنار گزینه‌های «ثبت نام» و «ورود» گزینه دیگری تحت عنوان «ادامه دادن با حساب گوگل» دیده می‌شود. گفته شده کاربران با استفاده از این گزینه جدید می‌توانند حساب گوگل خود را به توییتر متصل کنند، حساب جدیدی بسازند یا وارد حساب شخصی خود شوند. انتظار می‌رود که توییتر نیز در آینده نزدیک و پس از انجام تست‌های خود، این قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که توییتر نظر خود را تغییر دهد و به استفاده از حساب‌های گوگل روی نیاورد اما احتمال تغییر نظر آن بسیار کم است.

استفاده از این قابلیت برای کاربران ویژگی مثبتی نیز به همراه دارد. آن ویژگی این است که همه چیز برای کاربران راحت‌تر می‌شود و آن‌ها برای ورود به حساب شخصی خود فقط باید رمز عبور گوگل را به خاطر بسپارند. توییتر در سال 2021 به عنوان جدیدترین قابلیت، اشتراک توییت در استوری اینستاگرام را در دسترس کاربران نسخه iOS قرار داده است. هم‌چنین «جک دورسی»، مدیر عامل این شرکت ماه گذشته وعده داد که شبکه لایتنینگ بیت ‌کوین، به زودی به توییتر یا بلو اسکای اضافه خواهد شد. طبق این خبرهای گزارش شده در سال 2022 شاهد امکان ورود به اکانت توییتر توسط حساب گوگل خواهیم بود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه