RSS پست‎های وبلاگ "1400" "آبان"

معرفی ۵ لپ‌ تاپ دانشجویی محبوب

بسیاری فکر می کنند که اگر یک لپ تاپ معمولی داشته باشند که به اینترنت وصل شود و بتوانند از آن استفاده کنند کافی است و با همین پیش فرض اقدام به خرید لپ تاپ می کنند. درست است که معمولا دانشجویان کارهای ساده‌ای مانند گشتن در اینترنت، نوشتن متن، شرکت در آزمون و فیلم دیدن انجام می‌دهند اما خرید یک لپ تاپ ضعیف فقط دوران دانشگاه و درس خواندن را برای آن‌ها سخت می‌کند و موجب آزار آن‌ها می‌شود.

۷ گوشی با بیشترین ظرفیت باتری

تلفن‌ های هوشمند جدید با استفاده از نمایشگر‌ های بزرگ و با کیفیت، پردازنده‌های قوی و اتصال متعدد به اینترنت، به باتری با ظرفیت بالایی نیاز دارند، در غیر این صورت به شکل مکرر شارژ تمام کرده و باید آن‌ ها را به برق متصل کرد. داشتن یک گوشی با باتری قوی واقعا یک مزیت بزرگ است.

دلایل مهم برای استفاده از پرایمر قبل از میکاپ

پرايمر يه زير ساز و پايه آرايش است كه به عنوان بيس براى ميكاپ استفاده مي‌شود. در واقع پرایمر یک لایه میان پوست و آرایش شما ایجاد می‌کند. وقتی برای آرایش خود زمان و تلاش صرف می‌کنید، پس بهتر است آن را به بهترین شکل انجام دهید.

تفاوت رایحه اورجینال با اسانس مصنوعی

بوی خوش در جذابیت ما و داشتن روابط اجتماعی بهتر تآثیر بسزایی دارد، به همین دلیل دغدغه‌ی بسیاری از ما پیدا کردن یک عطر خاص و خوشبو  می‌باشد. رایحه‌های خاص در عطرهای اورجینال و اصل وجود دارند و ما تلاش می‌کنیم تا محصول اصل و اورجینال را از بازار تهیه کنیم.