RSS پست‎های وبلاگ "1400" "شهریور"

بهترین برند های پاور بانک

در عصر دیجیتال امروزی استفاده از وسایلی همچون پاور بانک مرسوم می باشد. یکی از دغدغه هایی که در این بین ایجاد می شود عدم امکان دسترسی به برق در همه مکان ها می باشد. در این زمان وسیله ای با عنوان پاور بانک به کمک شما می آید. اما قبل از خرید حتما سوالاتی مانند کدام یک از برندهای پاوربانک بهتر است؟ و یا بهترین پاوربانک موجود در بازار کدام‌اند؟ ذهن شما را به خود مشغول می‌کند . ما در این مقاله با ارائه اطلاعاتی درباره انواع پاوربانک ها به شما کمک می کنیم تا بهترین پاوربانک‌ها را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید.

مناسب ترین تبلت ها بر اساس قیمت در بازار ایران

ایا قصد خرید تبلت را دارید؟ قیمت تبلت های بازار ایران را نمیدانید؟ به دنبال مناسب ترین تبلت ها بر اساس قیمت در بازار ایران هستید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی انواع تبلت های موجود در بازار ایرانی به این سوالات شما پاسخ داده شود.

همشاگردی های بهشتی: استاد مجید جهانپور، سرمربی سابق تیم های ملی فوتبال و فوتسال ایران

در این قسمت از مستند همشاگردی های بهشتی، مصاحبه ای داریم با استاد مجید جهانپور، از دانش آموختگان دهه 60 دبیرستان شهید بهشتی و سرمربی اسبق تیم های ملی فوتبال و فوتسال

بهترین مدل های تبلت لنوو

از جمله تبلت های باکیفیت و مقرون بصرفه در بازار ایران و جهان سری تبلت های شرکت بزرگ لنوو هستند که با طراحی خاص و بکار بردن تکنولوژی های روز دنیا توانسته نیاز انواع مخاطب را برطرف کند و جزء پرطرفدارترین برند تبلت باشد. تبلت‌های Lenovo در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند و سیستم‌عامل Android را اجرا می‌کنند. لنوو با بالابردن تنوع تبلت های خود ثابت کرده ست که به همه سلیقه ها و نیازها توجه دارد. اما بهترین مدل های تبلت لنوو کدام هستند؟ در این مقاله قصد داریم به ور کامل تبلت های لنوو را تجزیه تحلیل کرده و بهترین های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

گوشی های موبایل پوکو، پدیده جدید بازار

امروزه باتوجه به کاربرد و استفاده زیاد از گوشی های موبایل در زندگی روزمره، خرید این محصول جزء موارد مهم محسوب می شود. خرید گوش های موبایل به دلیل تنوع و قیمت بالای این محصولات همیشه با دغدغه هایی همراه است.اما با آمدن سری گوشی های موبایل پوکو برند شائومی می توانید با خیالی آسوده تر خرید کنید، زیرا گوشی های موبایل پوکو با اینکه از تکنولوژی های پیشرفته و به روز دنیا برخوردار هستند اما قیمت مناسبتری نسبت به سایر موبایل های بازار دارند. ما در این مقاله به بررسی دقیق و تخصصی گوشی های موبایل پوکو می پردازیم اگه به این مطلب علاقه دارید به ادامه مطلب توجه کنید.

معرفی همه گوشی‌های شیائومی سری نوت

برند چینی شیائومی در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین برند‌های گوشی هوشمند در سطح دنیا تبدیل شده‌است. این شرکت با تولید مدل‌هایی بسیار باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود،‌ در حال حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده‌است. در ادامه به بررسی گوشی‌های شیائومی سری نوت می‌پردازیم. مطالعه این مطالب به کسانی که قصد خرید موبایل حرفه‌ای و باکیفیت بالا دارند پیشنهاد می‌شود.

اپل واچ و ویژگی‌های مهم آن

طی چند سال اخیر استفاده از گجت‌های پوشیدنی و هوشمند در بین کاربران بسیار رواج یافته و این مسئله سبب شده که تنوع این محصولات به ویژه ساعت‌های هوشمند به شدت افزایش یابد. در بین ساعت‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده، اپل واچ Apple Watch)) یکی از پرطرفدارترین گجت‌های موجود است.

همه چیز درباره گوشی‌های سامسونگ سری A

گوشی‌های هوشمند با هر رنج قیمتی که از گذشته تا هم اکنون در سطح جهان رونمایی شده‌اند، بی شک یکی از موثرترین ابزارهایی بوده‌اند که در زندگی تمام ما انسان‌ها تاثیرگذار بوده‌اند و چیزی غیر از این قابل انکار نیست! گوشی‌های زیادی در طی یک دهه گذشته توسط شرکت‌های مختلفی طراحی و رونمایی شده‌اند که هنوز هم در بازار جهانی دارای طرفداران بسیار زیادی هستند.