RSS پست‎های وبلاگ "1400" "شهریور"

خرید مایع ظرفشویی مناسب به چه عواملی بستگی دارد؟

مایع شوینده دستی ظرف، مایعی غلیظ است که چربی‌ها را شسته و بو بد و لکه‌های غذایی را به طور موثر در یک شست‌وشو از بین می‌برد و ظروف شما را تمیز و تازه می‌کند. مایع ظرفشویی یک ترکیب مخلوط بسیار کف کننده از سورفکتانت‌ها با تحریک پوستی کم است. از مایع ظرفشویی به منظور کمک به حذف لکه‌های باقی مانده از غذا روی ظروف و وسایل آشپزخانه، حذف چربی و روغن از سطح ظروف، حذف رسوبات آهکی آب شهری و پاک کردن آلودگی‌های چسبیده به سطح ظروف استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم چند ویژگی اصلی و مهم در هنگام خرید یک مایع ظرفشویی مناسب بررسی کنیم تا کارایی آن را افزایش دهیم.

آیا استفاده از محافظ صفحه گوشی ضروری است؟

برای تمام کاربران کالاهایی گران قیمت نظیر گوشی تلفن همراه و تبلت، حفظ سلامت و زیبایی آن‌ها مهم است و به همین منظور اکثر کاربران از ابزارهای محافظ برای امنیت ظاهری گوشی موبایل و تبلت استفاده می‌کنند، حتی برخی از این محافظ‌ها برای لپ‌تاپ‌های خود نیز استفاده می‌کنند.

قیمت گوشی‌های موبایل پرفروش به چه مواردی بستگی دارد؟

امروزه تنوع مدل‌های گوشی‌های همراه در سایت‌ها و بازار به‌ شدت افزایش ‌یافته و برندهای مختلفی وجود دارند. وقتی فردی قصد خرید گوشی‌ موبایل داشته باشد باید با تحقیق و مشورت از افراد کاردان و کار بلد و با توجه به علایق و میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته است، اقدام به خرید نماید. بنابراین برای خرید گوشی همراه مناسب باید عوامل مختلفی را در خرید یک گوشی خوب مورد توجه قرار دهید که پس از گذشت زمان کوتاهی از خرید خود پشیمان نشوید.

معرفی هدست واقعیت مجازی سامسونگ

تولید هدست واقعیت مجازی سامسونگ مدل Oculus 2017 اگرچه از نظر فناوری جهش چشمگیری در دنیای واقعیت مجازی ایجاد نکرد، اما توانست عمق بازار محصولات مرتبط با این حوزه را به صورت چشمگیری افزایش دهد. با این که چند سالی از عرضه اولیه این محصول به بازار می‌گذرد، با این حال می‌توان گفت که Oculus همچنان یکی از اصلی‌ترین سربازارن کمپانی سامسونگ برای تحت سلطه نگه‌داشتن حوزه واقعیت مجازی است.

آنباکس هندزفزی بی سیم Galaxy Buds2

در این مقاله و ویدیو قصد داریم سری جدید هندزفری های هوشمند پر طرفدار سامسونگ، Galaxy Buds2 رو آنباکس کنیم. با ما همراه باشید.

آنباکس ساعت هوشمند honor watch GS pro

در این مقاله و این ویدیو قصد داریم سری جدید ساعت های هوشمند پر طرفدار آنر، honor watch GS pro رو آنباکس کنیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم مراقبت از مو در سشوار کردن

طیف کاربردهای سشوار مو در زندگی روزمره روز به روز در حال بیشتر شدن است. این روزها نقش دستگاه سشوار بسیار پررنگ‌تر از یک خشک کن صرف است، به گونه‌ای که در دسترس نبودن آن می‌تواند مانعی جدی در مسیر رسیدن به استایل دلخواهتان به شمار برود. هرچه در طول یک روز سر و کار بیشتری با این دستگاه داشته باشیم، ضرورت توجه به سلامت موهایمان حین استفاده از سشوار بیشتر می‌شود.

آنباکس گوشی سامسونگ Z fold 3

در این مقاله و این ویدیو قصد داریم سری جدید گوشی های هوشمند پر طرفدار سامسونگ، Z fold3 را با هم آنباکس کنیم.با ما همراه باشید.

آنباکسینگ گوشی سامسونگ Z Filip 3

در این مقاله و این ویدیو قصد داریم سری جدید گوشی های هوشمند پر طرفدار سامسونگ، Z Filip 3 را با هم آنباکس کنیم.با ما همراه باشید.

برند های برتر اسپیکر با قیمت مناسب در بازار

قیمت اسپیکر یکی از فاکتورهای تاثیرگذار مهم بر نظر خریداران حین انتخاب محصول است. این روزها تنوع برندها و محصولات موجود در بازار به اندازه‌ای زیاد شده است که می‌توانید حتی با پرداخت مبالغ کم‌تر از صد هزار تومان هم محصولی خوش ساخت و مناسب خریداری کنید. نکته مهم این است که پرداخت بیشتر همیشه به معنای دریافت کیفیت صدای بهتر نیست.

لپ تاپ مناسب برای گیم چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه لپتاب و کامپیوتر جزء وسایل پرکاربرد در کل دنیا می باشند که کاربردهای متنوع، مفید و جذابی دارند. لپتاب و کامپیوتر کاربردهای بسیار مهمی برای بازی ، استفاده از شبکه های اجتماعی و کارهای علمی دارند. بنابراین هر فردی با توجه به نیازی که دارد دست به خرید لپتاب یا کامپیوتر می زند. در چندین دهه اخیر استفاده از لپتاب ها به دلیل سهولت استفاده و قابل حمل بودن طرفداران زیادی را در اکثر کاربردهای بخصوص در بین گیمر ها به دست آورده است. اما برای خرید لپتاب گیم باید به مواردی همچون صفحه نمایش ، پردازنده، موس، صفحه کلید و .... توجه کرد که در ادامه مفصل درباره همه موارد لازم برای خرید لپتاب مخصوص گیم صحبت خواهیم کرد.