مدل‌های مختلف ریش تراش فیلیپس

مدل‌های مختلف ریش تراش فیلیپس

ماشین اصلاح صورت امروزه به یکی از لوازم ضروری و بسیار کاربردی برای آقایان تبدیل شده است. ریش تراش یک نوع دستگاه شخصی مخصوص آقایان است که برای اصلاح صورت، گردن، پشت گوش و گاهی برای اصلاح سر نیز می‌توان از آن استفاده کرد. انواع ریش تراش با مارک‌های متنوعی در بازار دیده می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند اما با وجود تنوع بسیار بالای ماشین اصلاح صورت، خرید بهترین ماشین ریش تراش باکیفیت و با قیمت مناسب بسیار مشکل شده است. مسلما فیلیپس یکی از بهترین برندهای ماشین اصلاح در بازار است که در ادامه قصد داریم چند مدل از بهترین و محبوب‌ترین ماشین ریش تراش‌های فیلیپس را به صورت کامل بررسی کنیم.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1030

اولین مورد ماشین ریش تراش مدل S1030 از سری ۱۰۰۰ ریش تراش‌های شرکت فیلیپس است. این ریش تراش دارای تیغه‌های خود تیز شونده از جنس استیل ضد زنگ است که امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب را برای این محصول فراهم می‌کند. هم‌چنین ضد آب بودن این مدل از ریش تراش فیلیپس قابلیت استفاده زیر دوش را فراهم می‌کند. سیستم تیغه‌های این محصول از فناوری Close Cut Blade پیروی می‌کنند و این تیغه‌ها متحرک و در ۳ جهت مختلف به صورت چرخشی کار می‌کنند که این ویژگی باعث می‌شود اصلاح صورت راحت‌تر و دقیق‌تر انجام شود. هم‌چنین این ریش تراش قابلیت اصلاح با شماره صفر را نیز دارا است. ریش تراش فیلیپس مدل S1030 دارای یک باتری قابل شارژ است که مدت زمان شارژ کامل آن ۶۰۰ دقیقه است و پس از شارژ تا ۴۵ دقیقه نیز می‌توانید از این محصول به صورت بی سیم استفاده کنید.

ست ماشین ریش تراش فیلیپس مدل MG5730/15

ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 یک ست کامل و باکیفیت است که با ۱۱ ابزار همراه برای اصلاح موهای تمام بدن طراحی شده و کاربر با داشتن این مدل می‌تواند تمام نیازهای مربوط به اصلاح خود را برطرف کند. این مدل جز محبوب‌ترین و برترین ست‌های ماشین‌‌ ریش تراش فیلیپس است که به فناوری DualCut مجهز است. این فناوری باعث می‌شود موها بهتر و سریع‌تر کوتاه شوند در نتیجه سبب افزایش سرعت استفاده می‌شود. این مدل ماشین اصلاح دارای چندین تریمر از جمله تریمر مخصوص صورت، تریمر مخصوص مدل دادن به موهای صورت، تریمر گوش و بینی است که در افزایش کیفیت این محصول نقش چشمگیری دارند. هم‌چنین ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 دارای یک شانه قابل تنظیم از ۳ تا ۷ میلی‌ متر برای صورت، ۳ شانه مخصوص موهای سر، دو شانه مخصوص موهای صورت و یک شانه مخصوص موهای بدن است که بستگی به نیاز در شرایط‌های مختلف استفاده می‌شوند. جنس تیغه‌های این محصول استیل ضد زنگ است که این ویژگی سبب ضد آب بودن و امکان استفاده از ریش تراش به صورت مرطوب علاوه بر خشک می‌شود. ست اصلاح فیلیپس مدل MG5730/15 دارای یک باتری قابل شارژ قدرتمند است که امکان استفاده تا ۸۰ دقیقه از این محصول را فراهم می‌کند. برای شارژ کامل این کالا ۹۶۰ دقیقه زمان نیاز است تا با پس از تکمیل آن با خیال راحت از ریش تراش خود استفاده کنید. این مدل ماشین اصلاح دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم و قابلیت خط زن است که سبب افزایش کارایی این کالا شده‌اند.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1520

ریش ‌تراش فیلیپس مدل S1520/21 محصولی قدرتمند با قابلیت‌ استفاده به شکل بی‌سیم است. کمپانی فیلیپس برای این محصول یک طراحی فوق‌العاده در نظر گرفته است. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1520 دارای تیغه‌های خود تیز شونده از جنس استیل ضد زنگ است که این تیغه‌های ریش‌ تراش هنگام استفاده روی یکدیگر حرکت کرده و تیزتر می‌شوند. بنابراین با این طراحی بسیار حرفه‌ای این نوع تیغه‌ها دیرتر کند شده و عمرشان بیش‌تر می‌شود. اما نکته مهم درباره این محصول ضد آب نبودن آن است که به هیچ عنوان نمی‌توانید از این ماشین اصلاح در زیر دوش استفاده کنید. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1520 به یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ مجهز شده‌است که درمدت زمان ۴۸۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود و پس از آن به مدت ۴۵ دقیقه شارژ دهی دارد. این ماشین ریش ‌تراش تنها در حالت بی ‌سیم قابل‌ استفاده است و در نتیجه در هنگامی‌ که به شارژر وصل است کار نمی‌کند.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1323/41

یکی دیگر از پرفروش‌‌ترین ماشین اصلاح‌های مو صورت موجود در بازار ریش تراش فیلیپس مدل S1323/41 است که به دلیل مجهز بودن به قابلیت اصلاح با شماره صفر و خط زن از طرفداران زیادی برخوردار است. این مدل از ماشین اصلاح فیلیپس از تکنولوژی اصلاح برش چرخشی پشتیبانی می‌کند تا اصلاح مو به صورت دقیق‌تر و سریع‌تر انجام شود. قسمت سری این محصول را می‌توان زیر شیر آب گرفت و خرده موهای روی آن را شست که این ویژگی برای یک ریش تراش بسیار حائز اهمیت است. از دیگر مزیت‌های این ماشین اصلاح دارا بودن نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ ماشین اصلاح است. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1323/41 برعکس دیگر محصولات این کمپانی از مدت زمان شارژ بسیار سریعی برخوردار است که شارژ کامل آن ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و پس از شارژ تا ۴۵ دقیقه قابل استفاده است.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9031

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9031 یک محصول بسیار پر قدرت و حرفه‌ای از سری ۹۰۰۰ کمپانی مشهور فیلیپس است که با داشتن تیغه‌های‌ V-Track‌ موها را از ته قطع می‌کند و پوستی صاف و بدون ته ‌ریش باقی می‌گذارد. فیلیپس این تیغه‌ها را برای کارایی بهتر به شکل حرف‌ V‌ انگلیسی طراحی کرده است. روش کار این مدل از ریش تراش فیلیپس بدین صورت است که هنگامی‌ که مو بین دو شاخ تیغه قرار می‌گیرد، به سمت قسمت انتهای‌ V‌ حرکت می‌کند و توسط لبه‌ی بسیار تیز تیغه قطع می‌شود. این طراحی و عملکرد باعث می‌شود همه‌ موها در بهترین موقعیت برای برش قرار بگیرند و از پایین‌ترین نقطه ممکن قطع شوند. این محصول‌ دارای هشت درجه‌ آزادی حرکت است و هنگامی‌که ریش‌ تراش روی صورت حرکت داده می‌شود، زاویه‌ مناسب انحنای صورت را به خود گرفته و همیشه در بهترین موقعیت نسبت به پوست قرار می‌گیرد. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9031 به صورت بی سیم کار می‌کند تا داخل حمام و بدون نیاز به اتصال برق نیز بتوان از این محصول استفاده کرد. این دستگاه به یک باتری لیتیوم یونی قابل ‌شارژ مجهز شده است که با ۶۰ دقیقه شارژ کردن باتری می‌توان تا ۵۰ دقیقه از این ریش ‌تراش باکیفیت استفاده کرد.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9031/12

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S9031/12 یکی دیگر از محصول پرطرفدار است که طراحی مشابه مدل S9031 دارد با این تفاوت که دارای چندین فناوری و قابلیت‌های مهم است که کیفیت خود را نسبت مدلی قبل افزایش می‌دهد. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9031/12 از جمله ریش‌ تراش‌هایی است که از برش چرخشی برای اصلاح دقیق و سریع موی صورت استفاده می‌کند و هم‌چون مدل S9031 مجهز به تیغه‌های دقیق V-Track  است تا این تیغه‌ها کلیه تارهای مو، حتی آن‌هایی که روی پوست خوابیده‌ اند و یا طول کوتاه‌ تری دارند را در بهترین موقعیت برای برش قرار دهد. از ویژگی‌های مهم این تیغه‌ها ۳۰% اصلاح نزدیک‌تر به پوست با تعداد دفعات کم‌تر کشیدن ریش تراش روی صورت است. این مدل از ماشین ریش تراش فیلیپس مجهز به فناوری Aquatec Wet & Dry و  SmartClick (خط زن دقیق) است. با استفاده از فناوری Aquatec Wet & Dry می‌توانید هر طور که راحت هستید هم به صورت خشک و هم با ژل یا کف ریش به صورت مرطوب اصلاح کنید. فناوری SmartClick نیز برای اصلاح دقیق سیبیل و خط ریش در نظر گرفته شده‌است که با استفاده از صفحه نمایش دیجیتال تمامی اطلاعات لازم را به کاربر نمایش می‌دهد و کار به صورت دقیق‌تر و با دقت بیش‌تری انجام می‌شود.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1121/41

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1121/41 یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات این کمپانی است که به تازگی وارد بازار شده و تا کنون موفق به جلب رضایت تمام مشتریان خود شده‌‌است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به تیغه‌های با کیفیت که از نوع خود تیز شونده هستند و عمر طولانی‌تری نسبت به تیغه‌های معمولی دارند اشاره کرد. فیلیپس برای تیغه‌های ریش تراش مدل S1121/41 طراحی پوشش فلزی در نظر گرفته است به‌ گونه‌ای که کم‌ترین فاصله با پوست حفظ شود تا بتواند اصلاحی از ته و بدون آسیب به پوست صورت داشته باشد. این ریش تراش با مجهز بودن به تکنولوژی اصلاح برش چرخشی و طراحی ارگونومیک جز بهترین ماشین‌های اصلاح موجود در بازار شناخته می‌شود و از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات کمپانی فیلیپس ست ماشین اصلاح مدل MG7715 است که یک مجموعه‌ کامل با قابلیت اصلاح موهای بدن تا ۰.۵ میلی متر است. ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7715 دارای یک تیغه فلزی از جنس استیل ضد زنگ برای کوتاه کردن و ایجاد خط ریش دقیق است. هم‌چنین این ست ماشین اصلاح از فناوری DualCut برخوردار بوده که سبب دقت بالا در عملکرد محصول می‌شود. این تیغه‌ها مجهز به قابلیت خود تیز شونده و قابلیت ضد آب هستند که امکان استفاده از این مدل از ریش تراش فیلیپس را در زیر دوش و به صورت خشک و مرطوب فراهم می‌کند. ریش تراش ست اصلاح مدل MG7715 با مجهز بودن به تکنولوژی اصلاح برش مستقیم و طراحی ارگونومیک کیفیت خود را چند برابر کرده است. این مدل ریش تراش از هشت سری مختلف برخوردار است که اصلی‌ترین سری ماشین اصلاح یک تریمر عریض بوده که برای اصلاح سر و صورت کاربرد دارد. تریمر باریک‌تر، ریش و سبیل را مرتب می‌کند و موزن بینی و گوش هم این مجموعه را تکمیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های اصلی این ریش تراش می‌توان به همراه داشتن ۸ شانه مقاوم در برابر ضربه که شامل ۲ شانه ته ریش ( ۱ و۲ میلی متر)، ۱ شانه قابل تنظیم ریش (۷ و۳ میلی متر)، ۳ شانه مو (۹ و ۱۲،۱۶ میلی متر) و ۲ شانه بدن (۳ و ۵ میلی متر) اشاره کرد.

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل BT1214/15

آخرین موردی که بررسی خواهیم کرد ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT1214/15 است که به طور اختصاصی با طراحی ارگونومیک دسته برای اصلاح مو صورت طراحی و تولید شده‌است. این مدل ریش تراش جز بهترین ماشین اصلاح‌های کمپانی فیلیپس است که با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. از ویژگی مهم این ماشین اصلاح مجهز بودن به قفل مسافرت است که این قابلیت باعث می‌شود به هنگام حمل کردن آن در چمدان و کیف از روشن شدن ناگهانی آن جلوگیری شود. این مدل از ماشین اصلاح فیلیپس از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم پشتیبانی می‌کند تا اصلاح مو به صورت دقیق، حرفه‌ای‌ و سریع‌ انجام شود. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل BT1214/15 دارای یک باتری قابل شارژ قدرتمند است که پس از ۴۸۰ دقیقه شارژ کامل امکان استفاده تا ۶۰ دقیقه از این محصول را فراهم می‌کند. این محصول توسط کابل USB با ایمنی بالا شارژ می‌شود. هم‌چنین کمپانی فیلیپس به همراه این مدل ریش تراش اقلام همراهی از جمله کابل USB، ۴ شانه مخصوص و برس تمیز کننده نیز ارائه کرده است.

جمع بندی

کمپانی فیلیپس تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه انواع مدل‌های مختلف ریش تراش حرفه‌ای، امکان خرید یک محصول با کیفیت بالا و متناسب با هر سلیقه‌ای برای مشتریان خود فراهم کند.شما با مطالعه این مقاله میتوانید انواع ریش تراش های فیلیپس را از فروشگاه اینترنتی بالاکا تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه