معرفی بهترین تبلت های سال 2020

 

معرفی بهترین تبلت های سال 2020برای انتخاب بهترین تبلت عرضه شده در سال دو هزار و بیست میلادی، لازم است هرکدام از محصولات عرضه شده در این سال را از جهات مختلف بررسی کنیم. سال 2020 یکی از پررونق‌ترین سال‌های بازار فناوری بود. با توجه به شیوع ویروس کرونا و صورت گرفتن بسیاری از کارهای سنتی به صورت آنلاین، تقریبا همه ما سراغ خریدن دیوایس‌هایی رفتیم که بتوانیم به کمکشان کارهای روزمره خود را به انجام برسانیم. تبلت‌ها، یکی از دیوایس‌هایی بودند که در این ایام به کمک ما آمدند.

این ابزارها که هویتشان چیزی میان تلفن همراه و لپ تاپ در نظر گرفته می‌شود، توانستند در سال 2020 طیف گسترده‌ای از کاربران را مجذوب ویژگی‌های خود کنند. گستردگی طیف کاربرانی که مجذوب این دیوایس‌های الکترونیک شده‌اند یادآور یک نکته مهم است، آن هم این که هر کاربر بسته به انتظاری که از تبلت‌های موجود در بازار دارد می‌تواند محصول منحصر به فردی را به عنوان بهترین تبلت سال 2020 معرفی کند. در ادامه این مقاله، قصد داریم خودمان را جای کاربرهای مختلف بگذاریم، نیازهایشان را بررسی کرده و در نهایت به نمایندگی از آن‌ها یک دیوایس را به عنوان بهترین تبلت سال 2020 معرفی کنیم.

بهترین تبلت های سال 2020

بهترین تبلت برای سرگرم کردن بچه‌ها

با شیوع ویروس کرونا در سال 2020، بسیاری از والدین مجبور شدند که حین انجام دور کاری در منزل، از کودکانشان نیز مراقبت کنند. این تجربه چالش برانگیز بسیاری از والدین را به سمت تهیه ابزارهای دیجیتال برای سرگرم کردن کودکانشان کشاند. جدای از مسائل مرتبط با ویروس کرونا، با پیشرفت فناوری ضرورت آشنا کردن کودکان با تکنولوژی هر روز بیشتر از دیروز می‌شود و حتی اگر کرونایی در کار نبود، بسیاری از پدر و مادرها سعی می‌کردند با تهیه ابزارهایی مانند تبلت برای بچه‌هایشان آن‌ها را بیشتر با تکنولوژی آشنا کنند.

برای انتخاب تبلتی مناسب برای کودکان از میان تبلت‌های عرضه شده در سال 2020 باید به چند نکته مهم توجه داشته باشیم. اول این که بدن کودکان نسبت به اشعه‌هایی که از تبلت منتشر می‌شوند، حساس‌تر از بدن بزرگسالان است. بنابراین، لازم است والدین پیش از انتخاب نهایی محصول به میزان اشعه آن و استاندارد بودن صفحه نمایش دیوایس دقت کنند. مورد دومی که باید به آن دقت کنید، بحث ظاهر دیوایسی است که انتخاب می‌کنید. یک دیوایس سرگرم کننده، باید از هرجهت بتواند کودک را به خود جذب کند، مخصوصا از نظر ظاهری. مورد سوم درباره تعادل بین قیمت و دوام محصول است. با توجه به این که امکان آسیب دیدن دیوایس‌هایی که مورد استفاده کودکان قرار می‌گیرند بالا است، لازم است اگر سراغ تبلت‌های گران قیمت می‌روید، از دوام بالای آن‌ها نیز مطمئن باشید.

با در نظر گرفتن تمام این نکات، ما تبلت Fire HD 8 Kids Edition را به عنوان بهترین تبلت سال 2020 برای سرگرم کردن بچه‌ها معرفی می‌کنیم. تبلتی با نمایشگر 8 اینچی، وزن 483 گرمی و حافظه داخلی 1.5 گیگابایتی، تمام نیازهای پایه یک کودک، از انجام بازی‌های ویدیویی گرفته، تا تماشای کارتون و عکاسی پایه را برطرف می‌کند.

معرفی بهترین تبلت

بهترین تبلت برای انجام امور حرفه‌ای اداری و آموزشی

اگر به دنبال خرید تبلتی مناسب برای انجام امور حرفه‌ای اداری و آموزشی هستید، لازم است قبل از هرچیزی ماهیت کار خود را درک کرده و نیازهایتان را مشخص کنید. به طور کلی، اکثر کارهای حرفه‌ای مرتبط با امور اداری و آموزشی در فضای ویندوز انجام می‌گیرند. با توجه به این نکته، توصیه ما به شما این است که اگر قصد دارید امور حرفه‌ای خود را در فضای تبلت به انجام برسانید، سراغ تبلت‌های ویندوز بروید. داده‌های مرتبط با امور حرفه‌ای، قالبا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین، لازم است سراغ تبلتی بروید که فضای کافی برای ذخیره سازی ایمن تمام این داده‌ها را داشته باشد.

با در نظر گرفتن تمام این نکات، پیشنهاد ما به شما انتخاب ما Surface Pro 7 است. تبلتی با سیستم عامل ویندوز، پردازنده Core i3 و حافظه داخلی 128 گیگابایت. نکته مهم این است که ساختار Surface Pro 7 به گونه‌ای طراحی شده که کار طولانی مدت با آن، برای کاربر خسته کننده نباشد.

معرفی تبلت های سال 2020

بهترین تبلت برای انجام امور آموزشی ساده

با مجازی شدن فرآیندهای آموزشی، هر دانش‌آموز و دانشجو عملا موظف به تهیه یک دیوایس هوشمند برای حضور در کلاس‌ها و امتحاناتش شد. با توجه به این که حضور در کلاس‌های آموزشی و شرکت در امتحانات به خودی خود نیازمند فناوری چندان پیشرفته‌ای نیستند، در صورتی که هدفتان از خرید تبلت صرف حضور در آن‌ها باشد، لازم نیست سراغ گزینه گران قیمتی بروید. در واقع یکی از ویژگی‌هایی که لازم است حین انتخاب بهترین دیوایس برای انجام امور آموزشی ساده در نظر داشته باشیم، ارزان بودن قیمت این دیوایس‌ها است. جای شکرش باقی است که وضعیت پیش آمده محدود به ایران نبود، به همین دلیل کمپانی‌های مختلف از سراسر دنیا اقدام به تهیه دیوایس‌هایی کردند که در عین حرفه‌ای بودن، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

یکی از این تبلت‌ها که توانست در سال 2020 برای خودش جایگاه مناسبی در میان محصولات پرفروش دست و پا کند، تبلت Fire HD 8 بود. این تبلت با نمایشگر 8 اینچی، وزن 311 گرمی، پردازنده چهار هسته، حافظه داخلی 16 گیگابایت، امکان پشتیبانی از کارت حافظه و دوربین پنج مگاپیکسلی، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انجام امور ساده آموزشی است.

معرفی بهترین تبلت های سال 2020

بهترین تبلت آموزشی اندرویدی

یکی از اصلی ترین رقبای آیپد های اپل در دنیای اندروید ، نمایندگان میانی سامسونگ هستند و Galaxy Tab A7 یکی از آنهاست که عملکرد و قیمت خوبی دارد. این تبلت ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ و باتری رضایت بخش یکی از بهترین انتخاب ها برای دانش آموزان است.

برای آن دسته از کاربرانی که هدف اصلی آنها خرید تبلت ، وب گردی ، تماشای فیلم ، انجام کارهای دانشجویی و ... است ، گلکسی تب A7  می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. سامسونگ حاشیه های اطراف صفحه نمایش را کاهش داده است تا به صورت مدرن تر به نظر برسد و قسمت جلوی صفحه را بیشتر تشکیل دهد.

در آزمایش باتری،خالی شدن شارژ گلکسی تب A7 حدود 13 ساعت طول کشید که عملکرد بسیار رضایت بخشی است. این تبلت حتی دارای سنسور تشخیص چهره است. به این ترتیب به نظر می رسد سامسونگ از نظر ویژگی تا حد ممکن تبلت خود را مجهز کرده است و در نتیجه شاهد محصولی هستیم که می تواند رقیب خوبی برای آیپد ها باشد.

Galaxy Tab A7 دقیقاً مانند رقیب گران قیمت خود به درگاه USB-C مجهز شده است، بنابراین کاربر می تواند تبلت خود را با سرعت قابل قبول و نه سریعتر از شارژر اپل شارژ کند. با این وجود قیمتی که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته حدود 100 دلار ارزان تر است که نتیجتا نبود چنین مجموعه ای از ویژگی ها چندان محسوس نیست، به خصوص که تفاوت زیادی بین این دو تبلت ایجاد نمی کند.

معرفی تبلت های سال 2020

 

بهترین تبلت موجود در بازار از نظر ویژگی‌های کلی

نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که بسیاری از افراد کلا در قید و بند قیمت و کاربرد نیستند و آن چه برایشان مهم است، ویژگی‌های کلی محصولی است که خریداری می‌کنند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، توصیه ما به شما انتخاب Apple ipad pro 11 است. این تبلت به درد هر کاربری می‌خورد و هیچکس را از خودش ناراضی نمی‌کند. از هر زاویه‌ای که به Apple ipad pro 11 نگاه کنید، صرفا بی‌نقصی می‌بینید. کافی است Apple ipad pro 11 را از نظر ظاهری، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بررسی کنیم تا دلیل انتخاب آن به عنوان بهترین تبلت سال 2020 را متوجه شویم.

این نسل از تبلت‌های اپل 15 درصد نسبت به مدل‌های نسل قبلی باریک‌تر شده‌اند و براقیت بدنه آن‌ها جذابیت ویژه‌ای پیدا کرده است. از نظر سخت‌افزاری باطری این تبلت قدرتی معادل ۷۸۱۲ میلی آمپر دارد که می‌تواند طی مدت زمان نسبتا کوتاهی شارژ شود و برای مدتی طولانی شارژ بماند. فراموش نکنید که باطری این تبلت پردازنده قدرتمند  A12X Bioni را سر پا نگه می‌دارد و همه این ساز و کارهای همه فن حریف، درون دیوایسی با وزن 468 گرم جای داده شده‌اند. این تبلت در دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی به بازار عرضه شده که بر روی هر دوی این مدل‌ها دوربینی 12 مگاپیکسلی نصب شده است. از نظر نرم‌افزاری نیز، می‌توان Apple ipad pro 11 را به دلیل داشتن قابلیت‌هایی همچون فیس آی دی، ایموجی و میموجی جز بهترین‌های بازار دانست.

معرفی بهترین تبلت های سال 2020

چطور صاحب بهترین تبلت سال 2020 شویم؟

برای این که بتوانید خود را صاحب بهترین تبلت تولید شده در سال 2020 بدانید، لازم نیست حتما سراغ Apple ipad pro 11 بروید. اگر بتوانید پیش از خرید تبلت، نیازهایتان را به خوبی بررسی کنید و ویژگی‌های تبلت مورد نظرتان را با نیازهایتان تطبیق دهید، هیچ کاستی و ضعفی در دیوایسی که انتخاب کرده‌اید پیدا نخواهید کرد. توجه داشته باشید که برای انتخاب تبلت‌های فوق، نیازهای کلی افراد در نظر گرفته شده‌اند؛ لذا اگر احساس می‌کنید آن چه بدان نیاز دارید در فرآیند نیازسنجی کلی ما عنوان نشده، حتما سراغ بررسی گزینه‌های دیگر موجود در بازار هم بروید.

همچنین میتوانید محصولات مورد نیاز خود را در فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون فروشگاه اینترنتی بالاکا به راحتی جستجو کرده و مناسب ترین تبلت را با توجه به نیازتان با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از منزل خریداری نمایید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه