گوشی Nothing 1 با صفحه نمایش 120 هرتزی عرضه میشود

گوشی Nothing 1 با صفحه نمایش 120 هرتزی عرضه میشود

رفرش ریت 120 هرتز برای گوشی Nothing 1 تایید شد

بر اساس شایعات، گوشی Nothing 1 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی خواهد بود. در مجله Flipkart، مجوز پیش‌سفارش Nothing Phone 1 اکنون در دسترس است. این مجوز به هر کسی که دوره دعوتنامه را از دست داده است، اجازه می دهد تا تلفن هوشمند را از قبل رزرو کند. اکنون می‌توانید تلفن Nothing 1 را در Flipkart با قیمت 500 دلار پیش‌سفارش کنید. در صورتی که مصرف کننده تصمیم به خرید گوشی نداشته باشد، مبلغی قابل استرداد است. این گوشی در تاریخ 12 جولای در سراسر جهان عرضه خواهد شد. وجود مجوزهای پیش‌ سفارش Nothing Phone 1 در Flipkart در ابتدا توسط اطلاعات‌ دهنده Mukul Sharma گزارش شد. گزینه خرید در حال حاضر وجود دارد و تا 7 جولای می توان خریداری کرد.

 

Nothing Phone 1 از ساعت 9 شب 12 ژوئیه برای خرید در دسترس خواهد بود در ساعت 6 بعد از ظهردر 18 ژوئیه به اتمام میرسد. در اخبار مربوط به Nothing Phone 1، آمده است است که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشب با نرخ به روزرسانی 120 هرتز است. این با ادعای منبع دیگری مطابقت دارد که گفته بود دستگاه ممکن است اندروید 12 را اجرا کند و دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ بروزرسانی قابل تنظیم 120 هرتز باشد. ظاهراً صفحه نمایش و پشت آن نیز توسط گوریلا گلس محافظت می شود. Snapdragon 778G  در Nothing Phone 1 گنجانده شده است. انتظار می رود Nothing Phone 1 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز f/1.8 باشد.

کمتر از یک هفته تا عرضه رسمی گوشی Nothing 1 فاصله داریم و حساب رسمی TikTok این برند تاییدی درباره نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش گوشی به اشتراک گذاشته است. گوشی nothing 1 صفحه نمایشی با نرخ به روزرسانی 120 هرتزی را به همراه خواهد داشت. ما می‌توانیم گزینه «صفحه نمایش روان» را در منوی تنظیمات ببینیم که تأیید می‌کند تلفن می‌تواند به‌طور خودکار بین 60 هرتز و 120 هرتز برای برخی محتوا تغییر کند. بر اساس جدیدترین شایعات، گوشی Nothing 1 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED، چیپست اسنپدراگون 778G و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 45 واتی خواهد بود.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه