تاریخ انتشار رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 14

تاریخ انتشار رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 14

جدید ترین نسخه رابط کاربری شیائومی | MIUI 14 همزمان با اندروید 13 از راه میرسد

انتظار می رابط کاربری نسل بعدی شیائومی، MIUI 14 به زودی معرفی شود زیرا نسخه پایدار اندروید 13 قرار است در ماه آگوست منتشر شود. MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود و انتظار می‌رود برخی از تغییرات بصری و آخرین نسخه سیستم عامل گوگل را به همراه داشته باشد و همچنین ویژگی‌ های سفارشی بیشتری را اضافه کند که گوشی شیائومی معمولاً با هر آپدیت اضافه میکند.

گزارش جدیدی از XiaomiUi نام MIUI 14 را در کد پایه فاش کرده است. طبق گزارش‌ها، MIUI 14 زمانی شناسایی شد که افراد شیائومی این سیستم عامل را کامل نکردنه بودند. بیایید نگاهی به جزئیات بیشتر MIUI 14 و ویژگی های مورد انتظار آن بیندازیم. همانطور مشاهده می کنید، نام MIUI 14 در کد پایه مشاهده شده است. برای سادگی، این همان چیزی است که این کد برای انجام آن در نظر گرفته شده است. کد بررسی می کند که آیا گوشی موبایل با نام رمز Xiaomi 13 دارای MIUI 14 یا بالاتر است یا خیر، و اگر چنین است، نماد STK (SIM Toolkit) را روی رابط نمایش می دهد. برای سادگی، این کد اساساً MIUI 14 را در خود برنامه سیستم جستجو می کند.

این گزارش افزود: زمانی که MIUI 13 معرفی شد، شیائومی پشتیبانی از گوشی موبایل شیائومی Mi 9 را شناسایی کرد و اکنون که انتظار می‌رود معرفی MIUI 14 به زودی رخ دهد، ممکن است این برند به پشتیبانی از گوشی شیائومی Mi10 پایان دهد. انتظار می‌رود پوسته نرم‌افزار مبتنی بر اندروید 13 در 16 آگوست معرفی شود، یعنی همان روزی که اولین نسخه MIUI شیائومی در سال 2010یعنی 12 سال پیش منتشر شد. در حالی که MIUI 14 به طور رسمی در ماه آگوست معرفی می شود، گزارش می گوید که اولین گوشی MIUI 14 تنها در ماه نوامبر به فروش می رسد و می توانند دستگاه های سری Xiaomi 13 باشند.

انتظار می‌رود این شرکت در ماه آگوست تمام ویژگی ‌های اصلی پوسته اندرویدی آینده و دستگاه ‌های واجد شرایط را اعلام کند. با این حال، فعلاً تاریخ به وضوح یک فرض است. انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری از MIUI 14 مشخص شود. متأسفانه هنوز نتوانستیم چیزی مرتبط با MIUI 14 در سایر برنامه ها پیدا کنیم. ما فکر میکردیم که MIUI 13.5 را مانند MIUI 12.5 منتشر کنند، بنابراین قبلاً مقالاتی در مورد رابط کاربری نسخه 13.5 تهیه کرده‌ایم. همچنین ممکن است طراحی رابط کاربری متفاوتی را در بین برنامه ‌ها ببینیم زیرا می ‌بینیم که در برنامه ‌های جدیدتر مانند برنامه ساعت، طرح ‌های رابط کاربری متفاوتی دریافت میکنیم. اگرچه ممکن است هنگام بروزرسانی سایر برنامه های سیستم، بروزرسانی های بیشتری در رابطه با آن وجود داشته باشد و دریافت کنند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه