شایعات پیرامون اپل واچ پرو | Apple Watch Pro

شایعات پیرامون اپل واچ پرو | Apple Watch Pro

اپل واچ پرو در راه است

به گفته مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، اپل امسال سه ساعت جدید عرضه خواهد کرد: اپل واچ 8، البته یک SE اصلاح شده و یک ساعت حرفه ای مقاوم. اپل واچ پرو دارای اولین طراحی جدید از سال 2018 است. با این حال، چندان جدید نخواهد بود، زیرا به شکل مستطیلی خواهد ماند و طبق برخی شایعات، اضلاع صافی نخواهد داشت.

با این حال، بزرگ‌ تر خواهد بود و انتظار می‌رود نمایشگر آن 7 درصد بزرگ ‌تر از پنل 1.9 اینچی Watch 7 باشد. و صفحه نمایش آن نسبت به ساعت های فعلی در برابر شکستگی مقاوم تر خواهد بود، در حالی که بدنه آن از تیتانیوم بادوام و سبک ساخته شده است. بدنه بزرگتر همچنین باید اجازه باتری بزرگتر را بدهد که استقامت را بهبود می بخشد. سه اپل واچ جدید امسال عرضه می شود. همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه خود پیشنهاد کرده است، می‌توان این مدل مقاوم را Pro نامید. با در نظر گرفتن این موضوع، شرکت کوپرتینویی ها همچنین می تواند یک بار دیگر نسخه Edition را به نفع این گزینه متوقف کند.

ساختار بدنه اپل واچ پرو

بیشتر آنچه گورمن در خبرنامه امروز خود در مورد آن صحبت کرد - یا سایر تحلیلگران نیز در مورد آن صحبت کردند. او فکر می‌کند که ویژگی ‌های حرفه‌ای این اپل واچ آینده، نمایشگر بزرگ‌ تر و مقاوم ‌تر در برابر شکستن، ردیابی پیشرفته ‌تر پیاده ‌روی و شنا، عمر باتری طولانی ‌تر، و قاب محکم ‌تر و مستحکم ‌تر ساخته شده از مواد فلزی درجه یک و غیر آلومینیومی خواهد بود. سری فعلی اپل واچ 7 در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. به گفته گورمن، واچ پرو دارای سنسور دمای بدن خواهد بود. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک سنسور فشار خون برای مدل‌ های آینده (احتمالاً در سال 2025 یا نزدیک به آن) و یک مانیتور قند (در اواخر این دهه) است. انتظار می رود اپل واچ پرو مقاوم با قیمت پایه 900 دلار شروع شود. این ساعت حرفه ای می تواند پایانی برای سری برتر اپل واچ ادیشن باشد.

سیاست قیمت گذاری اپل واچ پرو

با این حال، این تحلیلگر هشدار می دهد که واچ پرو ممکن است برای برخی از کاربران اپل بیش از حد بزرگ باشد. گورمن معتقد است که این اپل واچ Pro نامیده می شود تا سبد محصولات خود را با مدل های حرفه ای مانند مک بوک پرو، آی پد پرو، آیفون پرو و ایرپاد پرو گسترش دهد. او توضیح داد: «این نقطه‌ی فروش مشابه آیفون 13 پرو فعلی نسبت به آیفون 13 معمولی است. علاوه بر این، او تغییر اپل را از اپل واچ طلایی 17000 دلاری به عرضه های فولاد ضد زنگ و تیتانیوم به یاد می آورد. روزنامه ‌نگار بلومبرگ گفت که این اپل واچ پرو همچنین دارای تراشه S8 - مشابه در مدل‌ های اپل واچ سری 7 و سری 6 - و سنسور دمای بدن جدید است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه