اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد در دایرکت خرید کنید

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد در دایرکت خرید کنید

امروز به‌روزرسانی جدیدی برای اینستاگرام منتشر شده است، و این به شما امکان می‌دهد مستقیماً در چت‌های دایرکت خود خرید کنید. این برای خرید از "کسب و کارهای کوچک واجد شرایط" کار می کند، که سفارشات شما را تایید می کند، درخواست های پرداخت را ایجاد می کند، و همه پرداخت ها را در رابط چت دریافت می کند. بنابراین همه چیز در دایرکت اینستاگرام باقی می ماند. سال گذشته، اینستاگرام اعلام کرد که دیگر فقط یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس نیست و به جای آن منابع قابل توجهی را به رشد جنبه‌های خرید و ویدیوی پلتفرم اختصاص می‌دهد.

شرکت متا به سرعت چندین به‌روزرسانی را برای Reels، پیشنهادی شبیه به TikTok خود دنبال کرد، و اکنون تجربه خرید را در این برنامه در سال 2022 به‌روزرسانی کرده است. در ماه آوریل، این شرکت این امکان را برای کاربران فراهم کرد که محصولات را در پست‌های فید برچسب‌گذاری کنند. که به طور موثر باعث می شود هر عکسی که در پلتفرم آپلود شده باشد، تبدیل به یک تبلیغ شود. این شرکت  می‌گوید یک میلیارد نفر هر هفته به یک کسب‌وکار در ایسنستاگرام خود پیام می‌دهند. با توجه به این موضوع،  اینستاگرام می‌خواهد تجربه شما با کسب‌وکارهای مورد علاقه‌تان تا حد امکان یکپارچه کند.

به عنوان مثال شما به یک کوله پشتی علاقه مند هستید، با کسب و کار سازنده آن از طریق DM اینستاگرام ارتباط برقرار می کنید، با کسب و کار در مورد سفارشی سازی صحبت می کنید، و سپس وقتی راضی بودید سفارش خود را مستقیماً در چت ثبت می کنید . سپس می‌توانید سؤالات بعدی خود را در همان چت از کسب‌وکار بپرسید و سفارش خود را نیز پیگیری کنید. و همچنین برای تکمیل خرید خود می توانید از متا پی استفاده کنید. اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید از این ویژگی جدید برای ارتباط  با مشتریان در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات و تأیید جزئیات خرید، درخواست پرداخت با توضیحات کالا و قیمت، و... را در دایرکت خود با مشتری انجام دهید.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه