بلندگوی هوشمند جدید شیائومی از راه رسید

بلندگوی هوشمند جدید شیائومی از راه رسید

بلندگوی هوشمند جدید شیائومی | با امکان کنترل وسایل الکترونیکی

بلندگو های هوشمند دستیار Google اغلب فقط چند هدف کلیدی مانند پذیرش دستورات و پخش موسیقی را انجام می دهند. با بلندگوی هوشمند جدید شیائومی، می‌توانید تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی خود را از طریق فرستنده IR کنترل کنید. Speaker Smart IR Control شیائومی که در هند راه اندازی شد، دقیقاً به دلیل نامش قابل توجه است. این دارای قابلیت داخلی برای کنترل لوازم الکترونیک اطراف با استفاده از سیگنال های IR است.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی در درون خود مانند سایر اسپیکر ها کار می کند. «Hey Google» میکروفون‌ها را با پشتیبانی از قرار دادن موسیقی در صف، کنترل دستگاه ‌های خانه هوشمند، تنظیم تایمر، و پرسیدن سؤال و موارد دیگر راه ‌اندازی می‌کند. برای گوش دادن به موسیقی، اسپیکر هوشمند IR شیائومی دارای صدای فراگیر 360 درجه است. شیائومی می ‌گوید دو میکروفون نیز دارد و پشتیبانی معمول از Stereo Pair از طریق برنامه Google Home وجود دارد.

با این حال، ویژگی برجسته در اینجا، کنترل IR است. نور مادون قرمز برای کنترل وسایل الکترونیکی خاص استفاده می شود که سیگنال توسط بلندگو ارسال می شود. نمونه ‌هایی از دستگاه ‌هایی که می‌توان به این روش کنترل کرد شامل اکثر تلویزیون‌ ها، برخی از واحدهای تهویه مطبوع و فن ‌ها و بسیاری از دستگاه ‌های دیگر است. دستگاه های IR از طریق برنامه Xiaomi Mi Home متصل و کنترل می شوند، جایی که بلندگو به طور همیشگی از طریق برنامه Google Home اضافه می شود. برد این دستگاه در محیط های بدون مانع تا 10 متر ذکر شده است. نکته خوب دیگر در کنترل مادون قرمز بلندگوی هوشمند شیائومی این است که ساعت دیجیتال داخلی دارد، چیزی که قبلاً در بلندگو های دستیار Google دیده بودیم.

سایر ویژگی های بلندگوی هوشمند شیائومی

میکروفون های موجود در اسپیکر هوشمند شیائومی به کاربران این امکان را می دهد که دستگاه را از طریق صدای خود بیدار کنند. همچنین می توان این اسپیکر را به بلندگوی دیگری متصل کرد تا جلوه صدای استریو ایجاد کند. جدا از آن، این اسپیکر دارای تنظیمات 360 درجه برای تجربه صدای فراگیر است. این اسپیکر در رنگ مشکی ارائه شده است. این کالا از طریق آنلاین و فروشگاه‌ های مجاز خرده ‌فروشی نیز موجود است.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی می تواند یک گجت 2 در 1 باشد که می تواند در درجه اول به عنوان بلندگو و در درجه دوم به عنوان ساعت زنگ دار استفاده شود. به نظر می رسد برای نسل جوان یا کاربران علاقه مند فناوری بسیار مفید است. قیمت اسپیکر IR جدید شیائومی در هند به 5999 روپیه می رسد که در حال حاضر به 4999 روپیه کاهش یافته است. متأسفانه، مشخص نیست که آیا دستگاه در مناطق دیگر فروخته خواهد شد یا خیر.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه