شیائومی 4 تبلت جدید برای رقابت با سامسونگ معرفی خواهد کرد

شیائومی 4 تبلت جدید برای رقابت با سامسونگ معرفی خواهد کرد

به گزارش 91mobiles، شیائومی تابستان امسال 4 تبلت جدید معرفی خواهد کرد: Pad 6، Pad 6 Pro، Pad 6 Pro 5G و یک تبلت از خانواده Redmi. پس از چندین سال بدون عرضه هیچ تبلتی در بازار حدود یک سال پیش، شیائومی تصمیم گرفت تا دوباره به دنیای تبلت ها بازگردد و پیشرفته ترین مدل خود را تا تاریخ شیائومی پد 5 عرضه کند. گفته می‌شود شیائومی روی چهار تبلت جدید در سری Pad 6 با اندازه‌های 10٫4 اینچی تا 14 اینچ کار می‌کند که ظاهراً مدل پرمیوم جایگزین ارزان‌تر گلکسی تب S8‌ اولترا سامسونگ خواهد بود. شیائومی پد 5 و پد 5 پرو حدود یک سال پیش رونمایی شدند. اکنون به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک جانشینانی را برای تبلت‌ها بیاورد و خط تولید را حتی بیشتر گسترش دهد.

شیائومی برای معرفی چهار تبلت جدید در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است. این تبلت‌ها در چهار اندازه‌ی 10٫4 اینچ، 11 اینچ، 12٫6 اینچ و 14 اینچ عرضه خواهند شد. مدل 11 اینچی ظاهراً شیائومی پد 6 معمولی خواهد بود؛ زیرا نسل قبل، پد 5 نیز به همین اندازه است. بر اساس گزارش 91mobiles، شیائومی نسل جدید تبلت های خود را تا قبل از پایان تابستان عرضه خواهد کرد و از چهار دستگاه که به احتمال زیاد شیائومی پد 6، شیائومی پد است. 6 پرو، شیائومی پد 6 پرو 5G و تبلت ردمی هستند رونمایی می کند سه تبلت اول در رده میانی رو به بالا قرار دارند، در حالی که مدل Redmi مزایای بیشتری دارد و قیمت مقرون به صرفه تری خواهد داشت. اطلاعات قبلی نشان دادند که تراشه‌ی Snapdragon 870 و Snapdragon 888 در تبلت‌های آینده شیائومی استفاده می‌شوند و احتمالاً پد 6 شیائومی 11 اینچی از Snapdragon 860 روی پد 5 به Snapdragon 870 ارتقا پیدا می‌کند. تبلت 12٫6 اینچی احتمالاً به Snapdragon 888 مجهز می‌شود که یک پله بالاتر از Snapdragon 870 شیائومی پد 5 پرو خواهد بود. به نظر می‌رسد تبلت 14 اینچی پرچم‌دار سری مذکور باشد و احتمالاً رقیب گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ خواهد بود.

بدیهی است که بدترین تراشه‌ای که می‌تواند از آن بهره ببرد، Snapdragon 888 خواهد بود و این احتمال وجود دارد که شیائومی با Snapdragon 8 Gen 1 یا حتی Snapdragon 8+ Gen 1 به کار خود ادامه دهد. هر چند درحال‌حاضر هیچ‌یک از این موارد تأیید نشده است. در آخر، مدل 10٫4 اینچی ارزان‌ترین مدل در میان سری تبلت‌های جدید شیائومی خواهد بود و احتمالاً با نام تجاری ردمی به فروش خواهد رسید. هفته‌ها پیش شایعاتی مبنی بر وجود تبلت‌هایی مجهز به تراشه‌ی مدیاتک برای Realme Pad X و OPPO Pad Air منتشر شد و این احتمال وجود درد که تبلت 10٫4 اینچی نیز به این تراشه مجهز شود. در مورد بقیه ویژگی‌های سری جدید شیائومی پد 6، این افشا نشان می‌دهد که این سه مدل تبلت دارای نمایشگر LTPO با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز با باتری بزرگ با شارژ سریع 120 واتی در مقایسه با 67 وات نسل قبل، با بلندگوهای قدرتمند خواهند بود. این تبلت ها با نسخه جدید MIUI منتشر می شوند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه