آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M11 منتشر شد

آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M11 منتشر شد

 اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M11 عرضه شد

قطار به‌روزرسانی One UI 4.1 سامسونگ امروز به گلکسی M11 رسیده است، که به شما می‌گوید در مورد تعداد دستگاه‌هایی که این شرکت قبلاً از بروزرسانی استفاده کرده است - اکنون در مرحله به‌روزرسانی تلفن‌های رده پایین دو سال پیش است. M11 دقیقاً همین مدل است و اکنون به‌روزرسانی اندروید 12 را با آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ دریافت می‌کند.

سامسونگ گلکسی M11 آپدیت اندروید 12 را با One UI 4.1 دریافت می کند

اکنون به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی فقط در ویتنام منتشر شده است، اما مطمئناً در کشورها و مناطق بیشتری در زمان مناسب عرضه خواهد شد. معمولاً چند هفته طول می‌کشد تا سامسونگ این به‌روزرسانی را جهانی کند، اما نکته مهم در اینجا این است که این چرخه به راه افتاده و آپدیت عرضه شده. واحدهای فروخته شده در ویتنام بیلد M115FXXU3CVF6 را دریافت می کنند، و این با سطح امنیتی ژوئن 2022 نیز همراه است.

 

از آنجایی که گلکسی M11 نسبتاً ضعیف است، ممکن است تنها زیرمجموعه ای از مجموعه کامل ویژگی های One UI 4.1 را دریافت کند، اما از آنجایی که تغییرات هنوز منتشر نشده است، نمی توانیم به شما بگوییم که آیا این موضوع به طور قطعی وجود دارد یا خیر. با این حال، برای مشاهده لیست تغییرات گلکسی M11 پس از دریافت اندروید 12 نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم، زیرا به زودی تمامی کاربران قادر به دریافت آن خواهند بود. اگر هنوز اعلانی مبنی بر وجود آپدیت جدید دریافت نکرده اید، می توانید به قسمت تنظیمات و در قسمت به روز رسانی نرم افزار بروید و سپس دانلود و نصب کنید، بررسی کنید که آیا آپدیت برای شما منتشر شده است یا خیر. اگر هست آن را نصب کنید، در غیر این صورت صبر کنید تا برای منطقه شما منتشر و عرضه شود. خبر بد برای کاربران گلکسی M11 این است که این محصول آخرین آپدیت اصلی خود را دریافت کرده است و قرار نیست دیگر آپدیت شود. با این حال، برای یک محصول اقتصادی، دریافت دو نسخه آپدیت اصلی اندروید نیز عالی است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه