انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون

انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون

واتس‌اپ از چند ماه پیش امکان انتقال تاریخچه تمامی گفتگوها از آیفون به اندروید را فراهم کرده بود، حالا به کاربران اجازه می‌دهد که تاریخچه چت‌های واتساپ را از اندروید به آیفون منتقل کنند. اپلیکیشن “Move to iOS” اپل، به عنوان ابزاری برای کاربران اندرویدی ساخته شده که بدون حذف اطلاعات شخصی، قصد دارند از اکوسیستم گوگل به آیفون و iOS مهاجرت کنند. به عنوان مثال، برنامه Move to iOS قادر است تا اطلاعاتی نظیر مخاطبین، تاریخچه پیام، عکس‌ها، ویدیوها، حساب‌های ایمیل و ورودی‌های تقویم را از یک دستگاه اندروید به آیفون منتقل کند.

انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون
انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون
 

برای انتقال فایل‌های خود، باید به صفحه‌ی Apps and Data transfer مراجعه کنید. پس از انتخاب گزینه‌ی Move data from Android، آیفون به‌دنبال اپ Move to iOS در دستگاه قدیمی شما می‌گردد و با آن اتصال برقرار می‌کند. در این مرحله، می‌توانید اپ‌ها، فایل‌ها، مخاطبان و... را انتخاب کنید تا به آیفون خود بیاورید. از امروز گزینه‌ی واتساپ نیز به این فهرست می‌پیوندد. پس از اجرای واتساپ برای اولین‌بار، باید احراز هویت کنید. با انجام این کار، تمام چت‌های شما به‌طور ایمن به خانه‌ی جدیدشان منتقل می‌شوند. پس از تکمیل فرايند انتقال، می‌توانید چت‌های خود را در iCloud Drive نیز پشتیبان‌گیری کنید تا انتقال آن‌ها به آیفون‌های جدید آسان‌تر شود.

Move to iOS به اپ‌های موجود در تلفن اندرویدی شما نیز نگاه و بررسی می‌کند آیا آن‌ها در اپ استور اپل وجود دارند یا خیر. پس از این کار، آیکون‌های اپلیکیشن‌های موجود در صفحه‌ی اصلی آیفون جدید شما ظاهر می‌شوند و می‌توانید روی آن‌ها ضربه بزنید تا دانلود شوند. برای انتقال چت‌ها برای دستگاه اندرویدی با اندروید 5 و نسخه‌های جدیدتر داشته باشید و آیفون هم باید مجهز به iOS 15.5 باشد.

انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون
انتقال چت های واتساپ از اندروید به آیفون
 

پیش‌از‌این، کاربران واتساپ که از اندروید به iOS می‌رفتند، مجبور بودند تاریخچه‌ی چت خود را در دستگاه قبلی خود رها یا راه‌های بسیار پیچیده‌ای برای انتقال داده‌های خود را پیدا کنند. اگرچه این فرایند هنوز به مراحل متعددی نیاز دارد، حداقل روشی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه