تنظیمات جدید حریم شخصی در واتساپ

تنظیمات جدید حریم شخصی در واتساپ

آپدیت جدید واتساپ برای حریم خصوصی

واتساپ این هفته اعلام کرد که این قابلیت را برای کاربران به وجود می‌ آورد که می ‌توانند از لیست مخاطبین خود، عکس پروفایل، درباره من و وضعیت «آخرین بازدید» را ببینند. قبل از راه ‌اندازی رسمی، تنظیمات حریم خصوصی جدید برای کاربران منتخب به عنوان بخشی از نسخه بتا محدود در دسترس بود.

تا پیش از این، کاربران سه گزینه حفظ حریم شخصی داشتند تا تصمیم بگیرند که چه کسی می‌ تواند عکس پروفایل، درباره و آخرین وضعیت مشاهده شده خود را ببیند. گزینه ها عبارت بودند از: همه، مخاطبین من و هیچ کس. اکنون، گزینه چهارمی با عنوان «مخاطبین من به جز…» وجود دارد با این گزینه جدید، می‌ توانید افراد خاصی را در مخاطبین خود از دیدن عکس پروفایل، درباره و آخرین وضعیت مشاهده خود محروم کنید. شایان ذکر است که اگر بخواهید آخرین وضعیت خود را از دیگران پنهان کنید، نمیتوانید وضعیت آنها را نیز ببینید. 

 

واتساپ این هفته اعلام کرد که ویژگی‌ های جدیدی را برای تماس‌ های گروهی نیز ارائه می‌ کند. مهمتر از همه، این برنامه اکنون به شما امکان می دهد افراد خاصی را در یک تماس بی صدا کنید یا پیام ارسال کنید. این برنامه همچنین یک اعلان مفید جدید اضافه کرده است تا کاربران راحت تر ببینند چه زمانی افراد بیشتری به تماس های تصویری می پیوندند. گزینه جدید حریم خصوصی اکنون برای همه کاربران آیفون و اندروید در سراسر جهان در دسترس است. با رفتن به بخش حریم خصوصی در تنظیمات حساب کاربری خود می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

آپدیت حریم شخصی واتساپ

راه ‌اندازی این ویژگی‌ های جدید در حالی صورت میگیرد که واتساپ در اوایل این هفته اعلام کرد که این قابلیت را برای کاربران اضافه می ‌کند تا تاریخچه گفتگو، عکس ‌ها، ویدیو ها و پیام ‌های صوتی خود را از اندروید به آیفون از طریق اپلیکیشن Move to iOS منتقل کنند. تا پیش از این، کاربران فقط گزینه انتقال چت از آیفون به اندروید را داشتند. قابلیت انتقال داده های واتساپ از اندروید به آیفون در حال حاضر به صورت بتا در دسترس است. اگرچه انتقال داده ‌های واتساپ از یک آیفون به آیفون دیگر یا از یک اندروید به اندروید دیگر آسان بوده است، اما کاربران باید راه ‌حل ‌های دشواری را هنگام انتقال از اندروید به آیفون پیدا کنند. این ابزار جدید این مشکل را حل می کند و انتقال چت و محتوا را بسیار آسان تر می کند.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه