شایعات جدید Air Pods Pro 2

شایعات جدید Air Pods Pro 2

مشخصات احتمالی ایرپاد پرو 2

طبق گزارش خبرگزاری 52 Audio، نسل بعدی Air Pods Pro می‌تواند با لیست طولانی از ویژگی‌های جدید همراه باشد که شامل تشخیص ضربان قلب، توانایی عملکرد به عنوان سمعک و پورت USB-C است. این سایت ادعا می کند که اطلاعات جدیدی در مورد Air Pods Pro 2 دریافت کرده است و از این اطلاعات برای ارائه رندرهایی در مورد ظاهر هدفون ها استفاده کرده است. از نظر طراحی، برخلاف برخی شایعات در مورد ظاهر بدون پایه، هنوز یک پایه وجود دارد و در کل، ایرپاد پرو ۲ بسیار شبیه به ایرپاد پرو و ​​ایرپاد نسل ۳ است. در حالی که Air Pods Pro 2 شبیه به Air Pods Pro به نظر می رسد، 52 Audio ادعا می کند که لیست بلندبالایی از ویژگی های جدید وجود خواهد داشت. برخی از این شایعات را قبلاً شنیده بودیم، اما گزارش امروز جزئیات بسیار کمی ارائه می دهد.

  • تراشه H1 به روز شده: انتظار می رود تراشه H1 بروز شده دارای سیستم بسته بندی SiP ارتقا یافته و قابلیت حذف نویز خود تطبیقی ​​باشد. این شامل عملکرد بهتر و بهبود مصرف انرژی نیز خواهد بود.
  • Find My: انتظار می‌رود Air Pods Pro 2 از قابلیت Find My پشتیبانی کند و به آنها امکان می‌دهد با برنامه Find My‌ مورد ردیابی قرار بگیرند. شایعات قبلی حاکی از وجود یک بلندگو بر روی کیس است که به آن ها اجازه می دهد در صورت جابجایی و یا گم شدن، صدا را از کیس شارژپخش کنند.
 
  • تشخیص ضربان قلب: شایعات قبلی درباره ورود سنسورهای سلامت به Air Pods Pro را شنیده بودیم و 52 Audio ادعا می کند که آنها می توانند ضربان قلب را از داخل گوش تشخیص دهند.
  • تشخیص دما: سنسور ضربان قلب ممکن است از تشخیص دما نیز پشتیبانی کند، اما 52 Audio اعتقاد دارد که این مورد تایید نمی‌شود.
  • بهبود صدا: AirPods Pro 2 ظاهراً صدای آکوستیک را با AirPods 3 به اشتراک می‌گذارد که «ترکیبی از واحدهای درایو با دامنه بالا سفارشی‌سازی شده و تقویت‌کننده ‌های برد دینامیکی بالا» را نشان می‌دهد. صدای خود تطبیقی، صدای فضایی با ردیابی سر، و به اشتراک گذاری صدا را شامل خواهد شد. همچنین احتمال میرود در ایرپاد پرو 2 از پورت تایپ C به جای لایتنینگ استفاده شود.

قابلیت های شنوایی هم  این گونه است که Air Pods Pro 2 به عنوان سمعک عمل می کند. ظاهراً می‌توان صدا را از طریق جعبه شارژ جمع‌آوری کرد و برای بهبود و پخش صدا به هدفون منتقل کرد، با هدف کمک به افراد مبتلا به کم ‌شنوایی برای شنیدن بهتر صدا در محیط. این سایت معتقد است که آنچه قبلاً به عنوان نگهدارنده بند در کنار Air Pods Pro 2 توصیف شده بود، در واقع نوعی عملکرد سمعک است که مشکوک به نظر می رسد. ما در گذشته شایعاتی در مورد بیشتر این ویژگی ها شنیده بودیم، اما عملکرد سمعک جدید است. همچنین شایعات متفاوتی در مورد طراحی ایرپاد پرو ۲ شنیده‌ایم، اما اطلاعات در مورد ظاهر همانند ایرپاد۳ و ایرپاد پرو که همچنان دارای پایه است، در حال تقویت است.

نظر خود را بنویسید

دیدگاه